canoo آخرین شرکت خودرو برقی است که برای استفاده از ادغام معکوس برای عمومی

EV راه اندازی Canoo در حال عمومی در ارزش گذاری 2.4 میلیارد دلار در تلاش برای جمع آوری پول کافی برای کمک به آور

توسط PARINEWS در 29 مرداد 1399

EV راه اندازی Canoo در حال عمومی در ارزش گذاری 2.4 میلیارد دلار در تلاش برای جمع آوری پول کافی برای کمک به آوردن اولین وسیله نقلیه خود را، ون میکروبوس VW به سبک است که برای اولین بار در سال گذشته آشکار شد، به بازار.

شرکت سه شنبه اعلام کرد که آن را با شرکت هنسی سرمایه اکتساب چهارم، به اصطلاح "چک خالی" شرکت خرید هدف ویژه در هم می باشد. در نتیجه، کانو تبدیل به یک شرکت معامله شده عمومی خواهد شد که در نزدک تحت تیک تیک جدید "CNOO" ذکر شده است.

این همان نوع از "ادغام معکوس" حرکت است که شرکت کامیون سازی هیدروژن نیکلا کشیده خاموش اوایل سال جاری به عمومی و که EV راه اندازی فیسکر در حال حاضر در تلاش برای اعدام. Canoo همچنین آخرین شرکت به نقد در دیوانگی بودجه ناگهانی در فضای راه اندازی خودرو الکتریکی، که دیده است پول تازه رفتن به خودرو کارما، خودرو لی چین و XPeng، و دیگران است.

Canoo منحصر به فرد است تا آنجا که آن را در برنامه ریزی برای ارائه EV خود را بر اساس اشتراک تنها زمانی که آن را به تولید می رود در سال 2021، و آن را می خواهد به وسیله نقلیه دیگر "کابین" است که همان بستر اصلی "اسکیت بورد" استفاده کنید (بسته کامل بسته باتری، موتورهای الکتریکی، و دیگر الکترونیک است که حرکت خودرو).

که در اصل Evelozcity نامیده می شود، Canoo در اواخر سال ۲۰۱۷ توسط استفان کراز و اوریش کرانز پس از آن که از تلاش راه اندازی EV فارادی آینده جدا شدند، تاسیس شد. آنها در اوایل آن سال به عنوان بخشی از تلاش برای نجات استارتاپ از فروپاشی مالی استخدام شده بودند، اما در نهایت، آنها پس از درگیری با جیا یواتِتِن بنیانگذار فرادی آینده، آنجا را ترک کردند.

کراوز، مدیر ارشد سابق مالی در هر دو ب ام و دویچه بانک، پس از تغییر از نقش مدیر عامل در سال گذشته، در ماه ژوئن به عنوان رئیس شرکت کانو از سمت خود کنار رفت. کراوز تنها چند ماه قبل از اینکه همسرش به جرم تبعیض، آزار، نقض قرارداد و فسخ نادرست از همسرش شکایت کند، سمت خود را به عنوان مدیر عامل ترک کرد. طرح دعوی در حال حاضر در حال حل و فصل، به گفته Canoo.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن