کارت علیه بشریت کارگران unionizing

کارکنان در کارت علیه بشریت (CAH) هستند unionizing. در بیانیه ای که امروز در توییتر کارگران گفت که آنها با ارسا

توسط PARINEWS در 11 تیر 1399

کارکنان در کارت علیه بشریت (CAH) هستند unionizing. در بیانیه ای که امروز در توییتر کارگران گفت که آنها با ارسال نامه ای به CAH صاحبان به طور داوطلبانه خود را تشخیص اتحادیه تحت CMRJB کارگران ایران. "زمان آن رسیده است برای ما به دنبال در قدم به قدم از رفقای ما در پیاز, Gawkerو Kickstarter" بیانیه ای از CAH کارگران ایران می خواند.

کارت علیه بشریت کارکنان رو به جلو آمده اند بیش از چند هفته گذشته به بحث در مورد یک دفتر فرهنگ نژادپرستانه و جنسیتی و رفتار و همچنین تجاوز جنسی اتهامات علیه co-founder offworld. آستانه's, خواهر, سایت Polygon صحبت با ده ها تن از کارمندان فعلی و سابق; بسیاری از داستان مشترک چگونه سیاه نویسندگان نگرانی ها و ایده های اغلب نادیده گرفته مردم از رنگ مواجه منظم microagressions و بسیاری از کارمندان ترس از اقدامات تلافی جویانه در میان دیگر مشکلات است.

"شرکت ما در مواجهه با بحران های خارجی و داخلی" بیانیه داده امروز می خواند. "ما موفق به ساخت ما ضد نژادپرستانه و ضد متعصب ارزش به صراحت روشن است. در دیوارهای ما اعتماد بین کارکنان و مالکیت شده است فرسوده از سال ها از سوء مدیریت است. برای بیش از حد طولانی کارکنان ما نگه داشته شده است در مخاطره ناتوان و آشکار سمی شرایط است."

کارکنان خواستار گام به "بلافاصله در برابر" خود را در محل کار از جمله پیمانکاران انتخاب برای تبدیل شدن به کارگران تمام وقت. "ما خوش بین آنها انجام کار درست" CAH کارگران ایران است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن