مراکز مراقبت آماده شدن برای COVID-19 آلوده MCC کارکنان

میسور/Mysuru: روز پس از بخش سلامت کارکنان آزمایش مثبت مرگبار COVID-19به Mysuru شهرستان شرکت (MCC) در حال آماده

توسط PARINEWS در 21 تیر 1399

میسور/Mysuru: روز پس از بخش سلامت کارکنان آزمایش مثبت مرگبار COVID-19به Mysuru شهرستان شرکت (MCC) در حال آماده سازی خود برای ایجاد مراقبت های ویژه مرکز برای کارکنان خود را به عنوان پنج نفر از کارکنان آن از جمله سلامت بازرس و یک مورد کارگر باید آزمایش مثبت است. این MCC نیز در انتظار گزارش های آزمایشگاه از 15 سایر کارکنان.

پیش بینی مشکل بیشتر به عنوان بسیاری از کارکنان آن و Pourakarmikas بخشی از رزمندگان خط مقدم مبارزه با ویروس کشنده های MCC ترک هیچ شانس است آماده شهردار خانه MCC مهمان خانه در Vontikoppal و BCM خوابگاه در Bogadi برای تبدیل آنها به COVID مراکز مراقبت برای کارکنان خود را.

به عنوان اولین گام این ساختمان بودند sanitised در روز پنج شنبه و تخت چیده بودند. این MCC مقامات و کارکنان دیگر که در بر داشت COVID-19 علامتی محسوب می شود در اینجا.

با بیش از 2000 Pourakarmikas کار برای MCC مدنی بدن گرفته شده بیش از دو میلیارد خوابگاهها در Bogadi برای تبدیل آنها به COVID مراکز مراقبت. در حالی که یکی از خوابگاه استفاده می شود به عنوان یک مرکز قرنطینه برای علامتی Pourakarmikas دیگر استفاده خواهد شد به عنوان انزوا مرکز بدون علامت مدنی کارگران است.

MCC کمیسر Gurudatta Hegde گفت که 14 COVID-19 مظنون را می توان قرار دارد در خانه شهردار و MCC مهمان خانه در Vontikoppal.

همچنین دو BCM خوابگاهها در Bogadi گرفته شده پس از اخذ اجازه از معاون کمیسر. در حالی که یک استفاده می شود به عنوان یک قرنطینه امکانات دیگر استفاده خواهد شد برای جداسازی و همه آماده سازی برای تبدیل سالن به COVID مراکز مراقبت تکمیل خواهد شد و روز شنبه, او گفت:, و اضافه کرد که MCC کارکنان در حال حاضر در نمایندگی در تعیین COVID-19 بیمارستان خواسته خواهد شد که به مراقبت از امکانات دو در Vontikoppal. او در ادامه گفت که خدمات خصوصی پزشکان بیش از حد خواهد شد مورد استفاده برای درمان آلوده کارکنان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن