دوربین پلیس منفجر شدن در خشم و خشونت در سراسر ایالات متحده

طی 72 ساعت مردم در سراسر ایالات متحده دستگیر کرده اند چه ممکن است جامع ترین تصویر زنده از خشونت پلیس تا کنون.

توسط PARINEWS در 11 خرداد 1399

طی 72 ساعت مردم در سراسر ایالات متحده دستگیر کرده اند چه ممکن است جامع ترین تصویر زنده از خشونت پلیس تا کنون. هر یک از فیلم ها دیده ایم می تواند موجب یک بحث ملی با مردم برداشت خود را از هم جدا عناصر جستجو برای متن در مورد استدلال می کنند و از طریق حفر pasts از همه درگیر. اما این فقط یک عمل خشونت. آن را در همه جا.

در اینجا فقط یک لیست کوتاه از صحنه هایی که بازی های برگزار شده این هفته:

روز شنبه اسامی چند از افسران پلیس گفته دیده ارتکاب خشونت در شهرهای مختلف آغاز شد روند در توییتر به مردم کار می کرد به ارجاع متقابل چهره از ویدئوها با اطلاعات شخصی در وب است.

خشونت به نظر می رسد به طوری گسترده و مداوم است که شما می تواند اشتباه فکر آن هماهنگ در سطح ملی. تا حدی آن است که: رئیس جمهور تهمت به تشویق خشونت های پلیس مانند یک فن در یک رویداد ورزشی و ادارات پلیس در سراسر کشور را مدل دهید خود را به عنوان نیروهای نظامی پس از دو دهه از دست من فراز از جنگ علیه ترور است.

"ما در شهرستانها صورت تلفات و خشونت آمیز تظاهرات می گوید:" یک تیتر در بالای فاکس نیوز. "خشم در خیابان ها به تظاهرات در سراسر آمریکا می گوید:" نیویورک تایمز. "آتش و خشم در سراسر ایالات متحده می گوید:" واشنگتن پست. "موجی از خشم و غم و اندوه نوردد ده ها تن از شهرستانها می گوید:" سی ان ان. اما که خشم? که خشم? که خشونت?

در اینجا یکی دیگر: ABC اخبار محلی در ایالت یوتا اجرا می شود یک گرافیک گفت: "خشونت در سالت لیک سیتی است." در پس زمینه ویدئو, پلیس بد گویی کردن از یک مرد مسن با یک عصا به زمین. او به سادگی ایستاده در نزدیکی یک ایستگاه اتوبوس.

ما نمی توانیم انکار آنچه که ما در حال دیدن و ما باید آن را توصیف دقیق است. که خشونت? که خشم? آن را از پلیس آمریکا.

هشدار: این تصاویر نشان داده شده در زیر نگران کننده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن