CBSE باقی مانده 12th, 10th امتحانات در ماه جولای لغو

دهلی نو: هیئت مرکزی آموزش متوسطه (CBSE) هیئت مدیره صبح امروز گفت: دیوان عالی کشور که کلاس 10 و کلاس 12 امتحانا

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

دهلی نو: هیئت مرکزی آموزش متوسطه (CBSE) هیئت مدیره صبح امروز گفت: دیوان عالی کشور که کلاس 10 و کلاس 12 امتحانات لغو شده اند.

امتحانات که برنامه ریزی شده بود برگزار شد و از ژوئیه 1 به 15 جولای انجام خواهد شد به عنوان و هنگامی که وضعیت مناسب برای انجام امتحانات CBSE هیئت مدیره گفت: دیوان عالی کشور است. دادن آن حرف آخر بر لغو CBSE Board Exam-2020 CBSE هیئت مدیره گفت: این طرح راه اندازی شده است که در آن کلاس 12 دانش آموزان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و بر اساس آخرین 3 امتحانات. دانش آموزان نیز باید گزینه ای برای انتخاب کردن برای امتحانات است که انجام می شود و بعد از آن.

یک دادگاه عالی نیمکت رهبری عدالت A. M. Khanwilkar شنیده درخواست به دنبال لغو باقی مانده CBSE امتحانات با توجه به COVID-19.

هند گواهی آموزش متوسطه (ICSE) هیئت مدیره نیز به اشتراک گذاشته شده است که این امر به طور گسترده به دنبال تصمیم گرفته شده توسط CBSE در این موضوع است.

وکیل عمومی Tushar مهتا به نظر می رسد برای CBSE و HRD وزارت. مدافع Rishi Malhotra برای درخواست مشترک که ماهاراشترا Odisha و دهلی نو را به اشتراک گذاشته ناتوانی خود را به انجام دستور هیئت مدیره امتحانات.

چند مقاله از CBSE 10, 12, امتحانات هیئت مدیره-2020 شدند و در انتظار زمانی که مدارس و کالج ها بسته شد. امتحانات از دریا. 19 Mar. 31 معوق شد تا مارس و پس از آن به تعویق افتاد توسط HRD وزارت به عنوان یک مستند در سراسر کشور اعلام شد بر Mar. 25. این آزمون شد و سپس معوق و برنامه ریزی شده انجام می شود و بین ژوئیه 1 و ژوئیه 15.

CBSE به اشتراک گذاشته بود قصد خود را برای لغو امتحانات در خارج از کشور و برای انجام آزمون به صورت تنها 29 نفر باقی مانده بسیاری است. هیئت مدیره منتشر شد تاریخ ورق برای امتحانات است. پدر و مادر اما به سرعت مخالف حرکت می کند. نگرانی افزایش یافته است که COVID-19 موارد spiralled در کشور است.

در درخواست پدر و مادر گفت که برگزاری امتحانات در سراسر بیش از 15000 مراکز در این مرحله خواهد بی ارزش در معرض کودکان را به خطر پیمانکاری COVID. همچنین خواسته هیئت مدیره به تخصیص دادن علائم به دانش آموزان برای باقی مانده مقالات بر اساس خود ارزیابی درونی و عملکرد عملی و امتحانات آنها در زمان در ماه مارس است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن