CDC کارکنان می گویند این آژانس دارای یک فرهنگ "نژادی تجاوز"

کارکنان در مرکز کنترل و پیشگیری بیماری در حال تماس با آژانس فدرال برای رسیدگی به آنچه که آنها می گویند "در حال

توسط PARINEWS در 24 تیر 1399

کارکنان در مرکز کنترل و پیشگیری بیماری در حال تماس با آژانس فدرال برای رسیدگی به آنچه که آنها می گویند "در حال انجام و تکرار اعمال نژادپرستی و تبعیض" علیه آن سیاه, کارکنان, NPR گزارش شده است. بیش از 1000 CDC کارکنان امضا نامه ای به مدیر رابرت Redfield توصیف یک "فراگیر و سمی فرهنگ نژادی و محیطی."

"با توجه به تماس های اخیر برای عدالت در سراسر این کشور و در سراسر جهان ما به عنوان اختصاص داده شده بهداشت حرفه ای دیگر نمی تواند خاموش ماندن به گسترده اعمال نژادپرستی و تبعیض در CDC که در واقع تضعیف آژانس هسته ماموریت" در این نامه آمده است: با توجه به NPR که به دست آمده و یک کپی. در این نامه اشاره می کند که سیاه و کارکنان هستند و تنها 10 درصد از CDC) ،

در علاوه بر این به تنوع آژانس رهبری کارکنان می خواهید CDC اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی در ایالات متحده است. نامه ای باز می شود با استناد ویرانگر و نامتناسب تلفات این بیماری همه گیر شده در سیاه و سفید و قهوه ای جوامع در آمریکا به همراه اخیر به کشتار مردم سیاه و سفید از جمله جورج فلوید و Breonna تیلور. در این نامه اشاره می کند که: "اینها فقط جدید ترین و غم انگیز از آستین چرکین بیماری از تبعیض نژادی و ظلم و ستم در ایالات متحده است."

نامه ای است که آخرین در یک رشته طولانی از تظاهرات و تماس برای ما به روی چیزی حساب کردن با آن میراث نژادی و بی عدالتی است. ماه گذشته سیاه و دانشمندان و دانش آموزان تجارب مشترک از تبعیض در دانشگاه ها با استفاده از توییتر با هشتگ #BlackintheIvory. آنها دقیق داستان بودن مورد آزار و اذیت و به حاشیه رانده شده در برج عاج از موسسات تحقیقاتی و دانشگاه ها.

محققان در CDC تجربه مشابه داشته با توجه به نامه ای به دست آمده توسط NPR. در این نامه می گوید که سیاه CDC کارکنان "به طور معمول تجربه قلدری بیش از حد انتقاد خصومت ضمنی و تعصب و نژادپرستی آشکار از همکاران با کمی مراجعه کنند."

CDC نیز انتقاد عمومی آن کاستی ها در برخورد با نابرابری نژادی. در روزهای اولیه از coronavirus همه گیر CDC شد به طور گسترده ای برای شکست آن انتقاد به شکستن COVID-19 داده ها توسط گروه های نژادی است. داده های اخیر نشان داده است سیاه و سفید آمریکایی ها آلوده شده است با درگذشت از این ویروس در نرخ قابل توجهی بالاتر از سفید پوستان است. کارشناسان بهداشت می گویند این نقاط به زمینه اجتماعی و اقتصادی شکست که منجر به فقیر سلامت برای آمریکایی های سیاه و سفید.

CDC در بیانیه ای گفت ایمیل به آستانه که Redfield دریافت کرده بود و در پاسخ به کارکنان نامه. "CDC متعهد به پرورش عادلانه عادلانه و فراگیر محیطی که در آن کارکنان می تواند آشکارا به اشتراک گذاشتن نگرانی های خود را با آژانس رهبری است."

به روز رسانی جولای 13th, 5:19PM ET: اضافه بیانیه از CDC



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن