CES برگزار خواهد شد در شخص در لاس وگاس در سال آینده

در CES قصد دارد برای برگزاری عظیم تکنولوژی کنوانسیون در فرد در لاس وگاس در ژانویه آینده با وجود نگرانی که coro

توسط PARINEWS در 14 خرداد 1399

در CES قصد دارد برای برگزاری عظیم تکنولوژی کنوانسیون در فرد در لاس وگاس در ژانویه آینده با وجود نگرانی که coronavirus همه گیر ممکن است هنوز هم یک تهدید. مصرف کننده انجمن تکنولوژی امروز اعلام کرد که در نظر دارد به شرکت کنندگان یک راه به نمایش گذاشتن محصولات خود را در "جسمی در لاس وگاس و دیجیتالی."

ریسک بالا برای CES. این یکی از بزرگترین کنوانسیون برگزار می شود هر سال در لاس وگاس مسئول آوردن تعداد زیادی از بازدید کنندگان به شهرستان با حدود 175 ، 000 شرکت کنندگان سال گذشته است. در مرکز کنوانسیون لاس وگاس اولیه محل که در آن این رویداد برگزار می شود برنامه ریزی شده است برای تکمیل $980 میلیون انبساط فقط در زمان برای سال آینده را نشان می دهد. و در حالی که مصرف کنندگان ممکن است بدانید CES به عنوان رویداد که در آن تلویزیون های جدید ماشین و سایر ابزارهای اعلام آن نیز باقی می ماند مهم محل برگزاری جلسات بین تولید کنندگان و شرکت ها در میان است.

فرهنگ و هنر امیدوار کننده است جدید سیاست های بهداشت نشان می دهد. این گروه در نظر دارد تا "به طور منظم تمیز و پاکسازی فضاهای" و ارائه "مایع ایستگاه است." همچنین این برنامه به گسترش راهرو و صندلی برای افزایش فاصله محدود "لمس نقطه" با استفاده از فناوری مانند تلفن همراه پرداخت و ارائه در سایت خدمات بهداشتی و درمانی. فرهنگ و هنر می گوید آن را به انجام حرارت اسکن و که در آن قصد دارد به موضوع "بهترین شیوه" مانند پوشیدن یک ماسک — هر چند آن را نمی گوید اگر آنها نیاز خواهید بود.

شرکت های دیگر را آغاز کرده اند به لغو همایش بزرگ اتفاق می افتد در اطراف پایان سال 2020 از نگرانی است که این بیماری همه گیر خواهد شد هنوز هم یک تهدید. کولاک لغو نوامبر BlizzCon و مایکروسافت اعلام کرد که آن را تنها نگه دیجیتال حوادث تا ژوئیه 2021.

در این نقطه وجود دارد هیچ گفتن که آیا آن را امن برای برگزاری یک رویداد در مقیاس بزرگ در ماه ژانویه است. و حتی اگر مقامات بهداشتی معتقدند این خوب است آن را پرسش دیگری که آیا مردم احساس خواهد شد به اندازه کافی امن برای حضور در. CES بسته های ده ها هزار نفر از مردم را به پر پر کنوانسیون سالن و آنها را تشویق به لمس محصولات جدید تبادل کارت های کسب و کار و برنامه های کوچکتر جلسات. حتی اگر این بیماری همه گیر است و بیش از مردم ممکن است آماده برای که.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن