CET آغاز می شود: 10,368 دانش آموزان نوشتن آزمون در Mysuru منطقه

در اول امتحانات برگزار شده در ستاد Talukدانشجويان دمای بدن بررسی می شود قبل از ورود به سالن معاینه میسور/Mysur

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399
  • در اول امتحانات برگزار شده در ستاد Taluk
  • دانشجويان دمای بدن بررسی می شود قبل از ورود به سالن معاینه

میسور/Mysuru: دو-روز آزمون ورودی مشترک (CET)-2020 برای ورود به زیر-فارغ التحصیل مهندسی معماری, کشاورزی و باغبانی و داروسازی و دیگر دوره های حرفه ای (محرومیت های پزشکی و دندانپزشکی دوره های آموزشی) در کارناتاکا آغاز شد امروز در 26 مرکز در سراسر منطقه از جمله 20 در این شهر به تنهایی.

در کارناتاکا معاینه اقتدار جلو رفتم با انجام این آزمون به عنوان برنامه ریزی شده در جولای 30 و 31 بعد از کارناتاکا دادگاه عالی که شنیده دادخواست به چالش کشیدن رفتار امتحان میان COVID-19 بحران, دیروز, داد, سیگنال سبز برای آزمون پس از ارسال های ساخته شده توسط دولت است که آن را به حال حاوی یک SOP (روش عملیاتی استاندارد) برای انجام CET-2020 در نظر گرفتن سلامت و ایمنی دانش آموزان است.

امروز در روز اول زیست شناسی و مقالات ریاضیات برگزار شد و فیزیک و شیمی مقالات برگزار خواهد شد فردا (31 ژوئیه). در حالی که این مقاله زیست شناسی برگزار شد در جلسه صبح (ساعت 10.30 صبح به 11.50 am), ریاضی مقاله برگزار شد در این جلسه بعد از ظهر (2.30 pm-3.50 ساعت).

20 مرکز در این شهرستان شامل D. Banumaiah, کالج, JSS کالج زنان در Saraswathipuram, Gopalaswamy PU کالج نزدیکی Nanjumalige, دایره, Maharani PU کالج در N. S. جاده مهاراجه PU کالج در JLB جاده Marimallappa PU, کالج, Teresian کالج در Siddarthanagar, Vidyavardhaka PU کالج در Seshadri Iyer جاده JSS PU کالج در اوتی جاده دولت PU, کالج, Vontikoppal, SBRR Mahajana کالج در Jayalakshmipuram, Sarada Vilas کالج در Krishnamurthypuram و دولت PU, کالج, Hebbal.

برای اولین بار با توجه به COVID-19 شیوع این آزمون برگزار می شود در یک مرکز در تمام Taluk مقر منطقه در H. D. Kote, K. R. ناگار Periyapatna, Hunsur, ننجنگود و T. Narasipur.

در مجموع 10,368 دانش آموزان از منطقه ظاهر می شود برای این همه امتحان مهم است. همه دانش آموزان لازم بود به خود می رسند مربوطه مرکز دو ساعت پیش از شروع آزمون و آن را اجباری به پوشیدن ماسک.

همچنین تمام دانش آموزان بودند حرارتی غربالگری درجه حرارت بدن و از آنها خواسته شد به استفاده از دست sanitisers قبل از اینکه اجازه داخل سالن امتحان. همچنین تمام آزمون مراکز به طور کامل sanitised.

دولت های منطقه تا به حال مجموعه ای منحصر به فرد مرکز برای دانش آموزان این منطقه که تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 در KSOU علمی Bhavan در Mandakalli که COVID مرکز مراقبت از.

مقامات تا به حال ساخته شده ترتیبات برای گذر گاه آنها را به این مرکز در یک آمبولانس به و وپیش از محل خود را به محل اقامت با تمام اقدامات بهداشت در محل.

فقط قبل از شروع امتحان, امتحان, مقالات بودند فرستاده و به تمام مراکز تعیین شده وسایل نقلیه در 10 شناسایی مسیرهای زیر تنگ پلیس امنیت.

به عنوان یک اندازه گیری برای صاف انجام امتحان پلیس شهر بود کلمپ prohibitory سفارشات در بخش 144 از CrPC در 200 متر شعاع تمام آزمون مراکز از 6 صبح تا 6 بعد از ظهر در هر دو روز.بر این اساس هیچ فرد غیر مجاز اجازه داده شد در داخل مراکز و تمام فتوکپی و ثابت مغازه ها در مجاورت خواسته شد به تعطیل. تعدادی از پرسنل پلیس مستقر بودند و در همه این مراکز به عنوان یک اقدام امنیتی.

اگر چه آزمون برنامه ریزی شده بود در ماه گذشته به خودی خود وجود دارد عدم قطعیت در رفتار امتحان به عنوان کارناتاکا دادگاه عالی تنها در روز سه شنبه تا به حال خواسته دولت به تجدید نظر در تاریخ با در نظر گرفتن گسترش سریع COVID-19 بیماری همه گیر. اما دادگاه روز چهارشنبه به سیگنال سبز برای آزمون پس از ارسال توسط دولت در آن آمادگی و پیشگیرانه و اقدامات ایمنی است که آن را در محل قرار داده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب