نتیجه های CET در تاریخ 20 اوت

بنگلورو :نتایج آزمون ورودی مشترک Common Entrance Test (CET) برای پذیرش در مهندسی، معماری، کشاورزی، داروسازی و

توسط PARINEWS در 29 مرداد 1399

بنگلورو :نتایج آزمون ورودی مشترک Common Entrance Test (CET) برای پذیرش در مهندسی، معماری، کشاورزی، داروسازی و چندین دوره حرفه ای دیگر (مانع از دوره های پزشکی و دندانپزشکی) در کارناتاکا در تاریخ 20 آگوست اعلام خواهد شد.

دیروز در این مورد افشا ء شد، معاون رئیس جمهور دکتر سی ان اشواتنارایان، که وزیر آموزش عالی نیز هست گفت که CET در 30 و 31 ژوئیه در میان یک کثافه اقدامات برگزار شد، که شامل غربالگری حرارتی دانشجویان در ورودی سالن امتحان، اجباری پوشیدن ماسک صورت و نگهداری از دور شدن فیزیکی، از جمله موارد دیگر بود.

با اشاره به این که قرار بود این آزمون در ماه آوریل برگزار شود اما به دلیل همه گیر شدن به تعویق افتاد، گفت: حدود 1.94 دانش آموزان لخ برای این آزمون ثبت نام کرده اند. برای اولین بار، نتایج فقط در 20 روز پس از امتحان اعلام می شود، او افزود.

دکتر اشواتنارایان با بیان اینکه مشاوره پذیرش در رشته های مهندسی و سایر دوره های حرفه ای قبل از ماه اکتبر انجام خواهد شد، گفت که مشاوره، از جمله تایید اسناد به صورت آنلاین انجام خواهد شد و دانشجویان نیازی به مراجعه به هیچ یک از مراکز نودال مرجع آزمون های کارناتاکا (KEA) نخواهند داشت.

بدون افزایش هزینه

در یک خبر خوب برای دانش آموزان در میان COVID-19 همه گیر، هیچ تغییری در ساختار هزینه برای جریان مهندسی وجود خواهد داشت.

دکتر اشوثنارایان با اشاره به این که هیچ گونه افزایش هزینه ای در نظر COVID-19 و سیل وجود ندارد، گفت که دو نوع ساختار هزینه وجود خواهد داشت. در یکی از این دو ترکیب، تصمیم گرفته شده است که هزینه ۶۵۳۶۰ تومانبرای دانشجویان CET و ۱،۴۳،۷۴۸ تومان برای دانشجویان COMED-K رفع شود. در ترکیب دیگری، این روش برای دانشجویان CET 58808 تومان و برای دانشجویان COMED-K 2,01,960 تومان خواهد بود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن