Chamarajanagar ADC می پیوندد COVID قربانی دفن تیم

Chamarajanagar: در زمانی که تاج رزمندگان به خطر جان خود را در مبارزه خود را در برابر این بیماری همه گیر و در ز

توسط PARINEWS در 4 مرداد 1399

Chamarajanagar: در زمانی که تاج رزمندگان به خطر جان خود را در مبارزه خود را در برابر این بیماری همه گیر و در زمانی که مناسب و معقول last rites است محروم برای مردم در حال مرگ به علت COVID-19, Chamarajanagar اضافی معاون کمیسر C. L. آناندا رفت و یک گام به جلو برای افزایش روحیه تاج رزمندگان.

او به رهبری یک تیم از رزمندگان در انجام نهایی مراسم از 60 سال سن فرد از Bastipura که درگذشت COVID-19 روز پنج شنبه. آناندا بود بخشی از تیم بود که درگیر در بسته بندی بدن مرده و حمل آن از سردخانه به محل مشخص برای انجام last rites.

آناندا همراه با سایر پرسنل در این تیم انجام last rites طبق پروتکل. به عنوان یک اقدام احتیاطی این تیم تن تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) کیت. با انجام این کار آناندا است افزایش اعتماد به نفس در میان تاج رزمندگان و در همان زمان ارسال یک پیام است که این ویروس گسترش در صورت لزوم اقدامات در حالی انجام last rites.

در حالی که انجام آخرین حج داوطلبان مشاهده شد یک دقیقه سکوت قبل از قربانی به استراحت گذاشته شد. آناندا گفت ستاره میسور است که او در ارتش خدمت کرده است برای 15 سال قبل از تبدیل شدن به یک افسر. "ترس و فقدان اطلاعات منجر به بسیاری از خانواده ها مردد حتی دیدن اجساد عزیزان خود. بسیاری از روستاها در حال انکار مکان برای خانواده های قربانیان به انجام last rites. من می خواهم برای پایان دادن به این" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن