Chamundi Hill Road گسترش این نسخهها کار در نوسان کامل

در انتظار آثار از Mahishasura مجسمه به Kurubarahalli دایره تحت پیشرفت میسور/Mysuru: Rs. 9.03 کرور جاده گسترش و

توسط PARINEWS در 20 خرداد 1399

در انتظار آثار از Mahishasura مجسمه به Kurubarahalli دایره تحت پیشرفت

میسور/Mysuru: Rs. 9.03 کرور جاده گسترش و توسعه کار گرفته شده تا از Chamundi تپه به Kurubarahalli دایره که متوقف شد زیر COVID-19 مستند از سر گرفته است و پس از حدود 15 روز است.

تا کنون گسترش امتداد از Nandi مجسمه به Mahishasura مجسمه در بالای تپه, ساخت دیوار حائل طوفان آب تخلیه و پیاده رو در امتداد جاده اصلی ساخت دیوار حائل و طوفان آب تخلیه همراه جدید Nandi مجسمه جاده, توسعه, پیر Nandi جاده ساخت دیوار حائل در Jwalamukhi جاده توسعه Venkatasubba رائو جاده Konanere جاده Hukkeri جاده و گاو مشاهده جاده تکمیل شده است.

باقی مانده آثار (جاده گسترش و توسعه اندکی طوفان آب تخلیه و پياده و در هر دو طرف نصب بازتابنده خاتم, ترافیک, ثبت نام تخته و جاده آسفالت کردن) هزینه تومان. 3.95 کرور از Mahishasura مجسمه به Kurubarahalli دایره (7.8 کیلومتر) گرفته شده است تا در حال حاضر.

آثار در حال حاضر در نوسان کامل تحت نظارت PWD دستیار مهندس اجرایی (AEE) Raju. مناقصه برای این کار نامیده می شد خیلی زودتر و اهدا شد به PWD پیمانکار Yoganand.

آن را ممکن است به یاد می آورد که راه گسترش و توسعه کار گرفته شد تا دستورالعمل های زیر از آن منطقه وزیر V. Somanna طی بازرسی از Chamundi تپه زیر باران های سنگین و سقوط از بخشی از دیوار حائل در کشش بین نظر و Nandi مجسمه.

به عنوان 7.8 متر-طولانی Chamundi هیل جاده بود و جاده مهم این PWD مقامات در پیشنهاد خود بود و تاکید بر نیاز به گسترش کشش از Nandi مجسمه به Mahishasura مجسمه به منظور جلوگیری از تراکم ترافیک به خصوص در روزهای جمعه و تعطیلات آخر هفته و تعطیلات عمومی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن