برخی از نسخه های نمایشی بازی فوق العاده Playdate، از جمله کم fi عذاب

Playdate, کوچک زرد کنسول بازی دستی از توسعه دهنده نرم افزار و indie ناشر بازی وحشت, هنوز هم در آثار بدون تاریخ

توسط PARINEWS در 23 مرداد 1399

Playdate, کوچک زرد کنسول بازی دستی از توسعه دهنده نرم افزار و indie ناشر بازی وحشت, هنوز هم در آثار بدون تاریخ انتشار شرکت. اما وحشت تا به حال کاملا چند به روز رسانی جدید برای به اشتراک گذاشتن در روز چهارشنبه در مورد رشد خود برنامه توسعه دهنده شخص ثالث، از جمله برخی از بازی های واقعا جالب به دنبال indie در حال ساخته شده برای اجرا در بازی پسر- ابزار الهام گرفته از.

یکی از این عناوین، از توسعه دهنده بازی Nic Magnier از بازی های کین، رستاخیز اصلی است ، که Magnier به طور غیر قابل شرح در حال اجرا در نمایش تک رنگ 2.7 اینچ است. Doom شما حتی می توانید امضا Playdate 'sمرتبه فیزیکی دست ، که ورودی کنترل اختیاری است ، به آتش نمادین Doom chaingun تبدیل کنید.

در موضوع توییتر خود، وحشت نشان داد که بیش از 250 توسعه دهنده در سراسر جهان دستگاه های پلی دیت فیزیکی به عنوان کیت dev آنها در حال کار با ایجاد نرم افزار جدید، سفارشی برای پلت فرم. همه آن است که حتی به شدت مربوط به بازی. وحشت می گوید توسعه دهنده Ryosuke Mihara در حال ساخت یک ابزار خوشنویسی است که باعث استفاده از دست می کند از crank برای تنظیم جهت قلم مو خود را.

مقدار عادلانه ای از تجربه های دیگر وحشت به اشتراک گذاشته شده در موضوع آن نگاه واقعا سرگرم کننده، نیش اندازه طول می کشد در پازل کلاسیک و بازی های سرگرمی.

ما برای اولین بار در مورد Playdate در ماه مه سال گذشته شنیده ، و از آن زمان ، وحشت نسبتا آرام است. اما شرکت می گوید که این کار با تلاش برای تکمیل پروژه و اطمینان از آن است که یک کتابخانه قوی در راه اندازی.

"خيلي زوده! خيلي چيزا هست که توييت کني! و همه این پروژه ها کشتی نمی شود! اما دیدن این برنامه های با تجربه یا غیر آن، بلند شدن و به سرعت در حال اجرا شگفت انگیز بوده است. به یاد داشته باشید: هر Playdate کیت dev است. شما می توانید بازی های خود را زمانی که شما مال خود را. اگر شما می خواهید، "وحشت نوشت. "انتظار بروز رسانی بزرگ در چند ماه آینده با جدول زمانی ما، جزئیات پیش از سفارش، تعجب، و عنوان نشان می دهد از تمام بازی های رایگان شما در فصل پلیدات یک دریافت کنید!"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن