چین موفق راه اندازی سیارات ماموریت به مریخ با مریخ نورد در دو

چین با موفقیت راه اندازی اولین عمده بین سیارهای ماموریت به مریخ است. راه اندازی آغاز می شود طولانی هفت ماه سفر

توسط PARINEWS در 2 مرداد 1399

چین با موفقیت راه اندازی اولین عمده بین سیارهای ماموریت به مریخ است. راه اندازی آغاز می شود طولانی هفت ماه سفر را از طریق اعماق فضا و هنگامی که ماموریت به سیاره سرخ چین می تواند تبدیل به دومین کشور تا کنون به زمین و راه اندازی یک مریخ نورد بر سطح مریخ.

به نام Tianwen-1 چین ماموریت متشکل از یک مدارگرد مریخ, کاوشگر و مریخ نورد. سه نفر راه اندازی شده در بالا از 5 مارس از چین Wenchang فضاپیما راه اندازی سایت در ساعات اولیه صبح از جولای 23rd. طولانی مارس 5 یکی از چین s قدرتمند ترین راکت و این ماموریت مشخص شده فقط چهارم راه اندازی تا کنون برای این نوع وسیله نقلیه.

پس از رسیدن به سیاره سرخ هر سه فضاپیما را به کار در پشت سر هم به مطالعه زمین شناسی مریخ و یادگیری بیشتر در مورد آنچه که ممکن است در کمین در زیر سطح این سیاره. در حالی که این مدارگرد را نقشه و تصویر مریخ از بالا, کاوشگر و مریخ نورد نهایت کابوس پایین شیرجه رفتن به سطح مریخ است. اگر آنها آن را به زمین دست نخورده کاوشگر را به عنوان یک پلت فرم تحویل ارائه یک سطح شیب دار برای مریخ نورد به دور رول و گذشتن از مریخ به زمین است.

CHINA-BEIJING-MARS ROVER(CN)

تنها ایالات متحده توانسته است با موفقیت به زمین رباتیک فضاپیما بر روی مریخ است که می توانید به کاوش در سطح. در واقع هیچ کشور دیگری تا به حال موفقیت های زیادی با فرود هر چیزی بر روی مریخ است. اروپا تا دو بار تلاش برای فرود فضاپیما بر روی مریخ, شکست هر دو بار. اتحاد جماهیر شوروی مریخ 3 فضاپیما آیا زمین در سال 1971 و ابلاغ برای حدود 20 ثانیه قبل از رفتن تیره به طور غیر منتظره. اگر چین فرود موفقیت آمیز آن را کشیده یک شاهکار است که تنها در ناسا تسلط بالا بردن ملت به نخبگان لایه جهانی فضای جامعه است.

Tianwen-1 است که در واقع دومین ماموریت عازم مریخ در این تابستان. امارات متحده عربی نیز راه اندازی اولین سیارات ماموریت در ژوئیه 19 ارسال یک مدارگرد به نام امید به مریخ است که مطالعه این سیاره آب و هوا. بعدی ناسا است که در مسیر راه اندازی آن در آینده مریخ مریخ نورد در جولای 30th. به نام پشتکار رور طراحی شده است که به دنبال نشانه هایی از گذشته زندگی در مریخ و همچنین حفاری نمونه برداری از خاک مریخ که ممکن است در بازگشت به زمین یک روز برای مطالعه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن