کریستوفر نولان باید آزادی شعار آنلاین

این یک سخت چند ماه به شعار هواداران. $205 میلیون فیلم شده است بارش باران در هفته به عنوان تئاتر تعطیل شده اند

توسط PARINEWS در 30 تیر 1399

این یک سخت چند ماه به شعار هواداران. $205 میلیون فیلم شده است بارش باران در هفته به عنوان تئاتر تعطیل شده اند در سراسر کشور با توجه به در حال انجام COVID-19 بیماری همه گیر. جزئیات این فیلم در حال کفن در پنهان کاری که نمی تواند برداشته شود تا این فیلم برای اولین بار — و این فیلم به خودی خود نمی تواند برتر تا تئاتر بازگشایی شده است. در ماه پس از شعار's تاریخ انتشار شد مجموعه, ایالات متحده سقوط به موج دوم عفونت شکستن روزانه پرونده های تعیین شده در آوریل — اما برتر تاریخ تنها می تواند درآورده و چند هفته در یک زمان. مگر اینکه همه چیز تغییر دوباره این فیلم به آمار تئاتر در آگوست 12th.

بسیاری از این پیش بینی از آینده است کریستوفر نولان خود را. مدیر شده مصر نه تنها debuting شعار در تئاتر اما استفاده از آن برای نوید بخش بازگشت از اکران در کل "برای نشان دادن ایمان در فرم و همبستگی خود را با شرکت کنندگان." نولان قبلا خیالی تئاتر تجربه به عنوان "یک بخش حیاتی از زندگی اجتماعی" است که تنها یک جمعی مشاهده ارائه می کنند و او می خواهد شعار به این فیلم کمک خواهد کرد که آن را ذخیره کنید.

قرار داده و به سادگی این نگرش خطرناک است و قرار داده خواهد شد زندگی در خطر است. در حالی که هنوز هم وجود دارد بسیاری از ما در مورد نمی دانم چگونه COVID-19 گسترش آن آشکار است که صرف مقدار طولانی از زمان در داخل خانه در مجاورت نزدیک با افراد دیگر است عاملی عمده. و سینما — با نزدیک هم صندلی گردش و تهویه مطبوع مهمانان از بین بردن, ماسک برای جویدن در پاپ کورن و طولانی فیلم — به نظر می رسد به جا است که لایحه کاملا. همه چیز ما در مورد COVID-19 به ما می گوید که این نوع گسترده انتشار رویداد فرهنگی نولان می خواهد منجر به بیشتر موارد بیشتر از بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر بیشتر.

شعار بدون شک مهم برادران وارنر نولان و تئاتر زنجیر — من واقعا می خواهم به آن را ببینید بیش از حد — اما این مهم است به یاد داشته باشید که این فقط یک فیلم است. یک فیلم است که ارزش به خطر انداختن زندگی خود و یا هر کس دیگری را برای رفتن به یک تئاتر تا زمانی که ایالات متحده به مراتب بهتر رسیدگی حاوی ویروس را از ما انجام دهید در حال حاضر.

روشن نیست که دقیقا چه چیزی در حال رانندگی نولان جاه طلبی در اینجا: یک عشق ساده از سینما ؟ شانس بازگشت در کانون به عنوان یک کارگردان مولف? یا یک مسئله غرور و افتخار میل به فیلم خود را به طور خاص ذخیره کل موسسه سینما ؟ آن را قطعا نه پول: واضح است برای تقریبا هر کس است که اگر شعار مدیریت می کند تا برای باز کردن در آگوست 12th (آن زمان برنامه ریزی شده و تاریخ انتشار) و سپس برادران وارنر و نولان خود را که بنا به گزارش مجموعه به کسب 20 درصد از اول دلار ناخالص — به احتمال زیاد خواهد شد در از دست میلیون ها نفر در مقایسه با آنچه که آنها می خواهم انتظار برای امن تر و با ثبات تر انتشار دوره است.

اما اگر نولان واقعا می خواهد به یکی از به صرفه جویی در سینما به فیلم نوع فیلم است که در حال تکان صنعت بازگشت به زندگی او باید آزادی شعار آنلاین.

در یک حس فوری یک جریان آزادی می تواند تقریبا همه مبارک. طرفداران می توانید ببینید شعار بلافاصله و از امنیت خانه خود را. برادران وارنر را سریعتر بازگشت سرمایه گذاری خود را. من استدلال می کنند که حتی نولان خواهد دریافت آنچه او می خواهد — یک شانس برای تغییر چهره سینما — در راه است که قرار نیست مردم در خطر است.

اگر نولان می خواهد برای ساخت یک میراث, انتشار برای اولین بار درست در خانه فیلم های پرفروش می تواند یک اعتبار قابل توجهی به این میراث. و آن نمی آید با خطر داشتن شعار به طور تصادفی بود "این فیلم که موفق به دریافت یک دسته از افراد بیمار به این دلیل که کارگردان اصرار در دفاع از تئاتر قبل از آن امن" است که یک نگرانی بسیار واقعی.

وجود دارد یک سوال از اینکه آیا یک جریان آزادی می تواند در این نوع از پول برادران وارنر خواهد نیاز به سود اینجا — حدود 400 میلیون دلار است. در تئاتر که در آن استودیو به طور کلی حدود 50 درصد از برش شعار نیاز به 800 میلیون دلار یک نوع شماره که غیر قابل تصور برای رسیدن به یک HBO حداکثر آزادی و یا آیتونز فروش. اما نسخه های دیجیتال تغییر معادله است. انتشار یک فیلم برای اجاره یا خرید در آیتونز, Vudu و یا آمازون و استودیو حدود 80 درصد از پول است. قرار داده و آن را در یک وارنر متعلق به جریان خدمات مانند HBO Max و برادران وارنر نمی خواهد که برای به اشتراک گذاشتن هر چیزی در همه.

درست است که هیچ کس در عین حال ساخته شده است این نوع از پول است که شعار نیاز به موفقیت از طریق دیجیتال و یا جریان انتشار است. اما هیچ کس تا کنون سعی به انتشار یک فیلم به عنوان بزرگ به عنوان شعار در این مد.

ما در حال حاضر دیده می شود مالی بالقوه این نوع از آزادی است. عضو شورای نظارت مدت تور جهانی ساخته شده نزدیک به 100 میلیون دلار در سه هفته دیجیتال. آن انجام می شود بنابراین خوب است که جهانی است در حال حاضر صحبت کردن در مورد انتشار فیلم در دو سالن و در سیستم عامل های دیجیتال حتی پس از همه گیر به پایان می رسد که منجر AMC به تهدید فهرست سیاه تمام آینده جهانی فیلم از آن تئاتر. با همه شعار's اعتیاد به مواد مخدره و قدرت ستاره — و شاید گران تر از قیمت اجاره — آن را آسان تر به تصور یک جهان که در آن است که 400 $یا $500 میلیون شماره است که در واقع دست یافتنی است.

این یک ایده جدید یا. یک Sean Parker-حمایت راه اندازی به نام غربالگری اتاق پیشنهاد ارائه همزمان اجاره خانه فیلم (در 50 $پاپ) است که می تواند ارائه شده به طور منظم در کنار تئاتر اجرا می شود. آن را حتی تا به حال برخی از پشتیبانی از نام های بزرگ مانند J. J. Abrams, استیون اسپیلبرگ, پیتر جکسون و Ron Howard قبل از fizzling ، اما آن را نشان می دهد که وجود یک امکان واقعی از یک جهان که در آن جریان و تئاتر می تواند در کنار هم زندگی می کنند به مشتریان انتخاب بیشتر به جای قفل کردن آنها را به دلخواه تقویم حد.

حتی قبل از COVID-19 ضربه تئاتر دچار مشکل بودند. در حالی که بزرگ tentpole فیلم هایی مانند Avengers: Endgame, شیر شاه و جنگ ستارگان انجام می دهند بهتر از همیشه است و باید کمک کرد تا سرپا نگه داشتن اعداد به طور کلی فروش بلیط شده است رو به کاهش و سهم شیر از درآمد برای صنعت سرگرمی از جریان نه تئاتر. در 2019, خانگی دیجیتال و سرگرمی های تلفن همراه به ارمغان آورد در $58.8 میلیارد دلار در سراسر جهان تا 14 درصد از سال قبل است.

و شعار — به عنوان یک اصل ملک است که حتی بازیگران نیست به طور کامل درک — واقعا شبیه مدرن فیلمهای هالیوود. در حالی که طرفداران نولان بدون شک برجسته منحصر به فرد آن به عنوان یک چیز خوب واقعیت این است که آخرین بار یک غیر حق رای دادن فیلم در صدر باکس آفیس 2009 بود که آواتار در زمان تاج. زمان قبل از آن بود و روز قیامت در سال 1998 است. در واقع از 46 فیلم که شکست $1 میلیارد دلار را در باکس آفیس به, تاریخ, فقط پنج نفر از آنها را — Zootopia, پارک ژوراسیک, آواتار, تایتانیکو منجمد — نیست عواقب بازسازی و یا بخشی از یک بزرگتر حق رای دادن.

بخشی از این مسئله است که نولان هنری دلبستگی به تئاتر آزاد است. نولان و عمده دیگر مدیران مانند اسپیلبرگ اصرار دارند که تئاتر یک بخش کلیدی از هالیوود تجربه است که به احتمال زیاد ادامه خواهد مورد رفتن به جلو. اما همه چیز در حال تغییر است در دنیای سینما. و در حالی که سینما هنوز هم وجود دارد برای سال های آینده هالیوود — و نولان به طور خاص — باید به حساب فن آوری های جدید است که در حال اخلال در وضع موجود.

این چیزی است که باید خیلی نا آشنا به نولان که تا حدودی ساخت حرفه ای خود را در آغوش فن آوری های جدید مانند 70mm IMAX فرمت آن را تبدیل به یکی از امضا از کار خود را. و فیلمسازان که نولان نقل به عنوان تأثیرات ساخته شده حرفه خود را در آغوش جدید فیلمبرداری فن آوری و تکنیک های مانند مایکل مان (که یکی از اولین به استفاده از دوربین های دیجیتال) و یا Stanley Kubrick پیشگام کار بر روی جلوه های بصری. آواتار بود جدید ترین فیلم به اهرم جدید فیلمسازی, تکنیک های فیلم های پرفروش موفقیت, روش سوارکاری, دوگانه, اعتیاد به مواد مخدره امواج 3D و CGI-ایجاد انجمن به بالای نمودار. شاید شعار می توانید در همین راستا نوآوری نه فقط در چگونه ما را , فیلم, اما چگونه و در کجا ما به تماشای آنها.

در حال حاضر وجود دارد مقدار زیادی از هیجان انگیز و هنری ارزشمند چیزهایی که اتفاق می افتد در جریان است. Netflix بکشد در آغوش ایده تولید کامل تخته سنگ فیلم اعم از بزرگ بودجه تابستان فیلم های پرفروش مانند گارد قدیمی است که می تواند ایستادن پا به پا با بهترین پاپ کورن طرفداران هوشمند و متفکر فیلم هایی مانند رم یا The Irishman که قابل توجه هستند سینمایی دستاوردها در حق خود. (این تصادفی نیست که خدمات نامزد دریافت جایزه شده است برای 54 اسکار و برنده هشت نفر از آنها.) گسترده تر در همه جا از جریان سیستم عامل باعث می شود فیلم, فرهنگ, قابل دسترس بیشتر را به arthouse-مدار این نوع از رسیدن به آنها هرگز می تواند رسیدن به یک تئاتر سنتی اجرا شود. این یک فرهنگ جدید از فیلم نولان باید می خواهم به بخشی از آن.

تئاتر مدل شده و تحت تهدید از جریان و تصویری برای سال در حال حاضر. همه گیر ناشی از خاموش شدن است که به سادگی سرعت این روند همراه است. و اینکه آیا هالیوود آن را دوست دارد یا نه, آن را سخت به تصور کنید در یک جهان که در آن تئاتر عامل در ظرفیت های که در آن آنها قادر خواهید بود به تعداد مشتریان و درآمد — که استاندارد قبل از همه گیر.

از آن زمان شروع به فکر کردن در مورد مطلب تغییرات رادیکال به چگونه فیلم ها منتشر شد و این راهی است که ما آنها را تماشا کنید. اگر نولان واقعا می خواهد به تغییر هالیوود دوباره شعار می تواند محل مناسبی برای شروع است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن