کریستوفر نولان را شعار تاخیر توسط برادران وارنر

کریستوفر نولان را شعار یک فیلم مجموعه ای در جهان از بین المللی جاسوسی است آخرین فیلم برای دریافت یک تاخیر به ع

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399

کریستوفر نولان را شعار یک فیلم مجموعه ای در جهان از بین المللی جاسوسی است آخرین فیلم برای دریافت یک تاخیر به عنوان studios دست و پنجه نرم کردن با زمانی که آنها می توانید شروع به انتشار خود بزرگترین فیلم در سینماهای سراسر جهان است. شعار اکنون در جولای 31st,به جای ژوئیه 17. برادران وارنر را به جای انتشار مجدد نولان در آغاز به کار در ماه جولای 17th به آن افتخار 10th anniversary.

"ما به خصوص هیجان زده در این پیچیده و به سرعت در حال تغییر محیط زیست به آوردن کریستوفر نولان را 'شعار' جهانی tentpole از فک اندازه دامنه و مقیاس به تئاتر در سراسر جهان در جولای 31," Toby Emmerich رئیس برادران وارنر تصاویر گروه در بیانیه ای گفت: برای تنوع. "آن بوده است بیش از هر یک از ما می تواند تصور کرده اید از آنجا که ما دیده ایم یک فیلم در صفحه نمایش بزرگ و به اذعان کریس طرفداران به حساب ما را در "شعار"s باز کردن بعد ما هم هیجان زده به ارائه شاهکار خود را 'آغاز' در تئاتر برای آن 10th anniversary در تاریخ 17 ژوئیه."

نولان در شعار نیست فقط یکی از برادران وارنر " بزرگترین فیلم سال بعد آن را به حال تبدیل شدن به نوعی محک که آیا استودیوهای هالیوود می تواند شروع به انتشار فیلم های خود را پس از مواجهه با یک سری از تاخیر در آورده با این بیماری همه گیر. مدیر عامل شرکت دیزنی باب Chapek ذکر شعار (اشاره به آن به عنوان یک "رقیب فیلم") به عنوان فیلم آنها برنامه ریزی به سازمان دیده بان به عنوان آن را باز کرد یک هفته قبل از این شرکت قبلا با تاخیر عظیم live-action بازسازی مولان. ViacomCBS مدیر عامل باب Bakish اضافه شده در درآمد شرکت تماس بگیرید که او امیدوار زمان SpongeBob SquarePants بود در اوایل ماه اوت سینما خواهد بود در نوسان کامل است.

در حال حاضر که شعار تاخیر آن نامشخص چه اتفاقی خواهد افتاد به مولان, SpongeBob SquarePants, و فیلم های دیگر تحت فشار قرار دادند به تابستان از اوایل این سال است. برخی از استودیو یونیورسال را تحت فشار قرار دادند و خود را به فیلم های پرفروش از این سال به بعد. F9 نهم قسط در سریع و خشمگین حق رای دادن را در حال حاضر باز در مارس سال 2021.

اگر چه تئاتر را شروع کرده اند به بازگشایی در ایالات متحده و کشورهای که باید برداشته سنگین عمومی جمع آوری و محدودیت های آن را در رفتار مصرف کننده است که studios نمی تواند برنامه ریزی برای در پیش است. حتی اگر تئاتر هستند باز خواهد شد و مردم می خواهید برای رفتن صرف نظر از این که آیا مناسب اجتماعی فاصله ابزار (مانند شش پا بین مردم در تئاتر و ظرفیت محدود) در محل ؟ که چه شرکت هایی مانند دیزنی, برادران وارنر, پارامونت و یونیورسال در حال تلاش برای پیش بینی.

فیلم مانند شعار Mulan و F9 می تواند به راحتی ناخالص اگر نه پیش افتادن از 1 میلیارد دلار در دفتر جعبه را. انتشار آنها را خیلی زود می تواند در نتیجه از دست دادن برای شرکت. انتشار فیلم, اما به احتمال زیاد منجر به مالی بیشتر بازدید به عنوان سال 2020 همچنان بدون هر گونه سود از فیلم منتشر نشده. برخی از فیلم ها مانند سكس هاى آرتمیس مرغان و عضو شورای نظارت مدت تور جهانی باید کنار تئاتر منتشر شده به طور کامل رفتن مستقیم به بیمه ویدئو در تقاضا و خدمات جریان اما کسانی که نه عمده tentpole ویژگی های. شعار قرار بود این آزمایش است که هر کس دیگری را یاد بگیرند اما در حال حاضر آن تاخیر فقط منجر به عدم اطمینان بیشتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب