شهر خودرو و رانندگان تاکسی هم اکنون می توانید ثبت نام تحت Seva Sindhu' برنامه

میسور/Mysuru: به منظور تسهیل خودرو و رانندگان تاکسی برای ثبت نام در 'Seva Sindhu' پورتال و یا نرم افزار به سود

توسط PARINEWS در 6 خرداد 1399

میسور/Mysuru: به منظور تسهیل خودرو و رانندگان تاکسی برای ثبت نام در 'Seva Sindhu' پورتال و یا نرم افزار به سود یک زمان جبران خسارت از Rs.5,000 هر اعلام شده توسط دولت ثبت نام اینترنتی مرکز راه اندازی شده است در امن چرخ, دفتر, Prashanth پلازا #CH-16 5th, صلیب, 4 جاده اصلی Saraswathipuram [Ph: 0821-4001100] در ارتباط با بهارات رسمی کارگران ابتکار (BHIWI).

این مرکز که به طور رسمی راه اندازی شده توسط MLA S. A. Ramdas است که رئیس جمهور از BHIWI امروز ارائه خواهد شد کمک به ذینفع به ثبت نام تحت Seva Sindhu برای یک هفته.

جبران بخشی از Rs.از 1610 کرور امداد بسته های اعلام شده توسط B. S. Yediyurappa رهبری دولت به نفع کسانی که در پریشانی با توجه به COVID-19 ناشی مستند.

صحبت به مناسبت Ramdas گفت که روند ثبت نام را آغاز کرده بود از دو روز گذشته در سراسر کشور و برای کمک به خودرو و رانندگان تاکسی یک هفته ثبت نام آنلاین خدمات ارائه شده در ایمن چرخ کار که در آن ذینفع می توانند ثبت نام تحت Seva Sindhu' همراه با اسناد و مدارک مربوطه مانند DL, RC, Aadhar کارت و شماره نشان.

صحبت به 'ستاره میسور,' S. Nagaraj رئیس جمهور Mysuru توریستی خودرو رانندگان و صاحبان رفاه ارتباط گفت: "او Sindhu پورتال دارای اشکالاتی است, برای مثال, آن را نمی خواهد حمایت از ثبت 6 نفره وسایل نقلیه و تاکسی که در سفر طولانی وجود خواهد داشت دو راننده و دو راننده نمی تواند با ثبت نام خودرو همان شماره زیر Seva Sindhu. دولت باید نسبت به چنین مسائلی به منظور تسهیل در ثبت نام از همه واجد شرایط ذینفع."

در پاسخ به این Ramdas گفت که او خواهد شد بحث در مورد مسائل با وزیر حمل و نقل را با یک راه حل در اولین.

اسمی تاکسی سرویس به COVID رزمندگان

حاکی از این است که وجود دارد بسیاری از مردم از Mysuru منطقه دولت, پزشکان, متخصصین, آشا کارگران و کارکنان پلیس که مشغول به کار خستگی ناپذیر به مبارزه COVID-19 در Mysuru منطقه MLA Ramdas گفت که به رسمیت شناختن چنین افرادی به عنوان COVID-19 رزمندگان, تاکسی سرویس ارائه شده توسط امن چرخ از مه 25 تا 31. COVID-19 رزمندگان می توانید با استفاده از این سرویس برای سفر به هر مکان در درون دولت و تنها با پرداخت دیزل هزینه.

وسیله نقلیه و راننده ارائه خواهد شد از امن چرخ های خود و خدمات است تا 31 ماه مه او اضافه شده است. B. S. Prashanth از امن چرخ است که رئیس جمهور از Mysuru سفر انجمن در حال حاضر در این مناسبت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن