بر اساس شهر Skanray را قادر می سازد ادم به تولید PM-مراقبت هواکش

30,000 هواکش به در دسترس خواهد بود در ماه اوت در یک فساد-رایگان ابتکار میسور/Mysuru: در آدرس های اخیر به رئیس

توسط PARINEWS در 2 تیر 1399

30,000 هواکش به در دسترس خواهد بود در ماه اوت در یک فساد-رایگان ابتکار

میسور/Mysuru: در آدرس های اخیر به رئیس وزرای همه کشورهای نارندرا نخست وزیر گفت که 30,000 هواکش بودجه PM-مراقبت وارد خواهد شد در ماه اوت سال 2020 است. در مارس تومان. 2,000 کرور اختصاص داده شده از صندوق برای تهیه 50,000 هواکش. این دو برابر خواهد شد و تعداد هواکش در کشور و کمک به صرفه جویی در زندگی COVID-19 بیماران ظ گفته بود.

در پشت نخست وزیر اعلام کرد که تلاش ها و اقدامات صورت گرفته توسط Mysuru مبتنی بر Skanray فن آوری است که آغاز شده است ارائه فن های ساخته شده تحت مجوز توسط بهارات الکترونیک محدود (BEL). این پروژه است که بودجه PM-مراقبت صندوق. این هواکش تحویل داده خواهد شد به دولت و 30,000 آنها تحویل داده خواهد شد در ماه اوت.

Skanray های جهانی صادر کننده هواکش. خود بنیانگذار و مدیر عامل Vishwaprasad الوا گفت: 'ستاره میسور' امروز صبح که از 30,000 پنکه 1,200 در دسترس خواهد بود برای کارناتاکا.

الوا گفت: 30,000 واحد Skanray را CV200 پیشرفته ICU هواکش در حال تولید در بهارات الکترونیک محدود (BEL) برای دولت هند که چند هزار نفر در حال حاضر تحویل داده شده است و کل 30,000 است هدفمند برای تحویل در ماه اوت."

دولت-به-دولت

"برای اولین بار در این دولت-به-دولت تنظیم که در آن دولتی BEL تهیه هواکش به مرکز. Skanray های انتقال طراحی و تولید محصول فن آوری است. همچنین حمایت از BEL به indigenise برخی از اجزای حیاتی است که وارد شده برای آنها استفاده می شود به صورت محلی همراه با خود ما قطعات. ما همچنین کمک به برخی از ویژگی های نرم افزار و طراحی ارتقاء همراه با دفاع از تحقیقات و توسعه سازمان (DRDO) دانشمندان," او اضافه شده است.

"در حالی که BEL تولید CV200 هواکش تحت مجوز از Skanray فن آوری استفاده از فن آوری ما تخصص و آموزش های کیفیت, نظارت و ارزیابی مسئولیت ما است. در حال حاضر 10,000 فن های آماده" Vishwaprasad الوا نشان داد.

هواکش به خرس PM-مراقبت لوگو

این پنکه در حال قیمتگذاری با توجه به تنظیمات خود را, ویژگی ها و عملکرد. همه ادم ها ' هواکش خرس PM-مراقبت لوگو برای اطمینان از قابلیت ردیابی و پاسخگویی به آن است که تهیه شده تحت این صندوق است. این است توییتی توسط رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل M. V. Gowtama و با توجه به CV200 بالا پایان دستگاه تنفس مصنوعی.

فساد-رایگان ابتکار

یک از جنبه های قابل توجه از تولید و عرضه CV200 پنکه است که بدون دخالت واسطه ها و یا کارگزاران و مانند آن است که عاری از فساد است. "پروژه راه اندازی شده است تحت مفهوم دولت-به-دولت و مطلقا وجود ندارد دخالت سازمان های خصوصی و واسطه مانند هر دولت دیگر معامله. ما همیشه منتقد چگونه فساد غالب دولت در معاملات. در اینجا مودی دولت قدردانی شود برای فساد-رایگان ابتکار" Alva گفت.

همچنین دفتر نخست وزیر (PMO) به جای درخواست شرکت های خصوصی به تولید و عرضه پنکه خواسته است دولتی ادم به تولید بسیار مورد نیاز هواکش و سازمان بنادر و دریانوردی است که نظارت بر هر مرحله از فرایند," او اضافه شده است.

Skanray هند تنها ونتیلاتور ICU صادر کننده تجهیزات پزشکی مدرن است و آن تاسیسات در حدود 80 کشور در سراسر جهان و با بیش از 50 محصولات این تولید کننده تجهیزات اصلی برای بزرگ جهانی med-شرکت های فن آوری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن