شهرستان BJP واحد تازه منصوب معاون حزب B.Y. Vijayendra

میسور/میسورتو: معاون رئیس جمهور بی جی پی تازه منصوب شده بی.ی.وای. ویجایندرا، پسر کوچکتر بی.اس.یدیوراپا، پسر کو

توسط PARINEWS در 29 مرداد 1399

میسور/میسورتو: معاون رئیس جمهور بی جی پی تازه منصوب شده بی.ی.وای. ویجایندرا، پسر کوچکتر بی.اس.یدیوراپا، پسر کوچکتر وزیر ارشد، توسط واحد های شهر، بخش و جوانان در دفتر حزب در Chamarajapuram در اینجا دیروز. B.S. Yediyurappa

این اولین سفر ویجایندرا به این شهر پس از منصوب شدن به عنوان یکی از ده معاون رئیس جمهور واحد بی جی پی دولتی بود.

ویجایندرا به کارگران حزب خطاب کردن به این مناسبت اطمینان داد که او به عنوان پل میان مردم دولت و حزب عمل خواهد کرد.

ویجایندرا با بیان اینکه در مدت کوتاهی در کل ایالت تور خواهد کرد، گفت که با اینکه او تازه به سیاست می پیوندد، اما با نبردهای سیاسی که پدرش برای بیش از سه دهه در گرفت، همراه بوده است. با یادآوری تلاش های پدرش یدیوراپا در به قدرت آوردن حزب در ایالت و اولین دولت BJP در هند جنوبی، او گفت که همه اعضای حزب برابر هستند.

ویجایندرا با برجسته کردن برنامه های خود برای کیسه زدن حداقل 40 بخش مجمع در منطقه میسورو در نظرسنجی های بعدی مجلس، ویجایندرا گفت که اگر چه او پسر وزیر ارشد است، او ایستاده است به یک کارگر حزب مشترک است.

حفظ است که او انتقادگرفته شده است به کنار، او قول داد که برای علت مردم در ظرفیت خود را انجام می شود.

ویجایندرا با استناد به نتایج نظرسنجی مجمع ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸، هنگامی که BJP فقط از تعداد مورد نیاز برای تشکیل دولت خود کوتاه آمده و پس از آن مجبور به انجام بسیاری از ماورابرای تشکیل دولت شد، ویجایندرا از کارگران حزب خواست تا مقدمات رای گیری های بعدی مجلس را از همین حالا از خود آغاز کنند.

Vijayendra گفت که او نمی تواند محبت مردم را فراموش کند.

Chamaraja MLA L. Nagendra گفت که Vijayendra فرصت داشت به همراه او در مجلس به عنوان قانون گذار بشینه. با این حال، شکی نیست که او در مجلس پس از نظرسنجی های بعدی، او گفت و ابراز امیدواری کرد که ویجایندرا، هر چند از مردم منطقه شیواموگگا، خواهد بود MLA از ولسوالی میسورو.

City BJP leader M. Rajendra, who also appointed as a Vice-President of the State BJP unit along with Vijayendra, Hassan MLA Preetam Gowda, وزرای سابق سی اچ ویجایشانکار و کوت ام شیوانا، ارابه سابق امیلیا دکتر بهاریهانکار، رهبران ارشد راگو کائوتیلیا، اچ وی راجیف و ام وی راویشانکار، تی.اس سریواتاس رئیس جمهور شهر بی جی پی، رهبران محلی سی. آسوک، گیریدار، وانیش، ال.آر ماهادواسومی، هما ناندیش، کیران گودودا ، "سِرش بابو"، "ماهش" و دیگران حضور داشتن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن