شهر کسب و کار لنگش بازگشت به حالت عادی

مراکز و هتل ها و گزارش های نازک حضور و غیاب; تخلیه نیروی کار چند خریداران در مغازه هاهر دو دولتی و خصوصی بیمار

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399
  • مراکز و هتل ها و گزارش های نازک حضور و غیاب; تخلیه نیروی کار چند خریداران در مغازه ها
  • هر دو دولتی و خصوصی بیمارستان از بیمار بخش کاملا کاربردی

میسور/Mysuru: از آن شده است سه روز پس از, دولت مجاز مراکز معابد هتل و ناهار خوردن در مفاصل در شهر دوباره به کشور وارد مستند 5.0 و یا باز کردن مرحله. به جز برای سالن های ورزشی و استخرهای شنا و میله و سینما, همه چیز باز است و حتی کسب و کار مرکزی, خیابان, مردم در حال بیرون آمدن در باز به فروشگاه. اما جمعیت کمتر است و کمتر از نرمال است.

معامله گران می گویند تخلیه نیروی کار چند خریداران -- این طبیعی است برای مناطق تجاری و خرید هاب پست-مستند. اگر یک نرخ فعالیت های تجاری در مقیاس یک تا 10 این شهر فعالیت های کسب و کار می تواند امتیاز در 5.5 به 6. و این صحنه در سراسر تجاری خیابان ها از جمله D. Devaraja Urs جاده آشوکا جاده Sayyaji رائو جاده Makkaji چوک Shivarampet, Narayana بنارس جاده Vinobha جاده جدید Kantharaj Urs جاده Dhanvantri جاده K. T. خیابان معبد جاده Jayalakshmipuram, Kalidasa جاده و Ramanuja جاده ها است.

با وجود این اماکن در حال باز پس از یک فاصله بیش از سه ماه بسیاری از مکان های عینک ترک نگاه به مردم محتاط و آماده را به خطر جسارت در میان مداوم Coronavirus تهدید.

"کسب و کار است که به عنوان سنگین به عنوان انتظار می رود هر چند آن را اجازه داده شد پس از یک فاصله تقریبا سه ماه. شما می توانید برای خودتان ببینید که جمعیت آن چیزی است که با آن بزرگ شده در یک منطقه تجاری مثل این قبل از تحمیل مستند. امیدوارم که آن را بهبود بخشد", تاجر پارچه B. رامش گفت: زمانی که خواسته خود را برای واکنش است.

اما در راه بانک گاندی چوک, مهاراجه پیچیده Sumangali ابریشم Sudarshan ابریشم و مکان های که در آن لباس ها و مقالات خانواده به فروش می رسد در حال دیدن بسیاری از بلند به خصوص دختران و زنان است. به همین ترتیب مغازه ها که فروش سخت افزار و اقلام بهداشتی و سیمان و آهن تجهیزات مغازه ها شاهد فروش خوب به عنوان صنعت ساخت و ساز را آغاز کرده است در نوسان کامل است.

تخفیف های جذاب

بسیاری از مغازه ها حتی اعلام کرد تخفیف به جلو و مشتریان. "من آماده برای فروش محصولات من حتی در نیمی از قیمت و این من را قادر خواهد ساخت به دریافت کالاهای جدید به طوری که وجود دارد به طور منظم حرکت مردم در فروشگاه من گفت:" کایلاش یک آماده پارچه های تجاری در K. T. خیابان.

"مردم لازم نیست برای رفتن به دفاتر به عنوان بسیاری از محل های کار خواسته اند کارکنان به محل کار از خانه. مدارس و کالج ها در حال تعطیل و از این رو معلمان و کارکنان و خسته نباشید به خرید لباس های جدید. اگر حتی چند مشتریان به نوبه خود آنها عمدتا خرید تخت و خانواده پرده برای خانه خود را. آن را حداقل یک سال به بازیابی از دست دادن" Ashish گوپتا پوشاک تاجر در Devaraj Urs جاده گفت.

بیمارستان OPDs باز

بیمارستان ها از جمله دولت و بخش خصوصی آنهایی را آغاز کرده اند کامل عملیات هر دو در خارج از بیمار (OPD) و بیمار (IPD) بخش. دولتی K. R. بیمارستان Cheluvamba بیمارستان چشم بیمارستان آیورودا بیمارستان PKTB و Jayadeva موسسه قلب و عروق دانشگاه علوم گزارش داد تعداد زیادی از بیماران است.

به طور متوسط از 1200 به 1500 بیمار بلند ثبت شده است و در همه بال K. R. بیمارستان و تا بعد از ظهر امروز بیش از 400 نفر به دست آمده OPD درمان است. عمل جراحی ادارات در تمام بال از جمله ارتوپدی, چشم پزشکی و اورولوژی از سر عادی عمل جراحی برنامه با 15 تا 20 عملیات در روز است. نیز بیمارستان های خصوصی مانند آپولو BGS بیمارستان کلمبیا آسیا Narayana Hrudayalaya, Cauvery بیمارستان و JSS بیمارستان ها بیش از حد به طور کامل پرتاب کفش خود را OPD و IPD بال پیوستن به دولت دستورالعمل.

هتل ها هنوز برای انتخاب کسب و کار

طبق اطلاعات موجود با Mysuru هتل داران انجمن رئیس جمهور C. Narayanagowda تنها 35 درصد از هتل ها را باز پس ژوئن 8. بسیاری از هتل ها هنوز دلگرم کننده خدمات بسته و بسیاری از آنها ورزشی جداول خالی. از 405 لژ که باید ناهار خوری و محل سکونت و امکانات تنها 125 باز کرده اند و نه وجود دارد بسیاری از check-ins.

هتل ها را دیده اند یک تغییر رادیکال در کار خود و فرهنگ خدمات با دست sanitisers حرارتی غربالگری ماسک صورت و اجتماعی فاصله برای مشتریان. این جدا آنها را نیز ضبط مهمان جزئیات از جمله وضعیت سلامت دیجیتال پرداخت و دیگران.

کمتر جمعیت در مراکز

مراکز هنوز گزارش نشده اند حداکثر خرید به عنوان بازدید کنندگان بسیار کمی دیده می شود. به طور متوسط بیش از 1500 به 1800 بازدید کنندگان دیده می شود در هر مرکز در هر نقطه ای از زمان. مراکز از جمله فروم, مرکز شهر, B. M. زیستگاه بازار, Garuda, بازار و, بازار میسور گزارش کرده اند کمتر بلند – کمی بیش از 500 در یک نقطه معین از زمان – با وجود بازار مدیریت در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی.

مشتریان اجازه داخل محوطه حرارتی پس از غربالگری و اقدامات صورت گرفته برای حفظ و اجتماعی فاصله در طول خرید و صدور صورت حساب. در میان بازدید کننده پر بازدید ترین سوپر مارکت واقع در داخل مراکز خرید مواد غذایی و سایر آیتم های خانگی. طبق دستور دولت و سینما و سالن و زمین بازی کودکان باقی می ماند بسته شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن