شهرستان جشن محیط زیست روز

میسور/Mysuru: دولت های منطقه و گروه تا به حال به طور مشترک سازماندهی برنامه به مناسبت روز جهانی محیط زیست در ج

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

میسور/Mysuru: دولت های منطقه و گروه تا به حال به طور مشترک سازماندهی برنامه به مناسبت روز جهانی محیط زیست در جشن Sringeri Jagadguru Bharathi Theertha Swamiji پارک در J. P. نگر در اینجا این صبح است.

منطقه وزیر S. T. Somashekar غرس نهال و توزیع نهال به مناسبت. Mysuru خانواده سلطنتی Yaduveer Krishnadatta Chamaraja Wadiyar MLA استناد S. A. Ramdas منطقه تعاونی اتحادیه رئیس جمهور H. V. Rajeev شهرستان BJP جمهور T. S. Srivatsa معاون کمیسر (DC) Abhiram G. Sankar شهرستان کمیسر پلیس دکتر Chandragupta DCF Dr. K. C. Prashanth کومار, DCF-حیات وحش الکساندر و دیگران حاضر بودند.

Yaduveer که صحبت می کرد پس از راه اندازی گفت: "Mysuru منطقه از تنوع زیستی. آن را به حفظ. هر کس باید محیط زیست آگاهی است. کسانی که به بازدید از Chamundi تپه نباید حمل اقلام پلاستیکی از هر فرم. حتی اگر آنها را حمل آنها باید مطمئن شوید که آنها آن را دریافت و بدون پرتاب آن وجود دارد. این عادت باید کشت در میان همه. قبلا بزرگان ما ندارد پلاستیک. آنها با استفاده از کیسه های پارچه ای و بامبو سبد. همان به دنبال ما در حال حاضر. ماسک صورت و اجتماعی فاصله بیش از حد به نگهداری در طول این تاج زمان است."

'به آنلاک آغاز شده است, آن است که بیشتر از مسئولیت های عمومی'

DC Abhiram G. Sankar که خود یک عاشق طبیعت و مشتاق مرغدار گفت: "جنگل منابع به این معنا نیست تنها گیاهان و درختان. حیوانات و پرندگان و حشرات نیز بخشی از منابع جنگلی است که باید حفظ شود برای همیشه لطفا برای. ما نسل های قبلی باید حفاظت محیط زیست با مراقبت ما نیز باید در حفظ آن و آن را به نسل های بعدی ما."

حاکی از این است که آرامش مستند آغاز کرده و محدودیت های در حال حذف شدن در مرحله به مرحله شیوه DC گفت که هتل ها و استراحتگاه صفری معابد و اماکن مذهبی خواهد بود برای باز کردن و اضافه "ماسک و اجتماعی فاصله است و باید حفظ شود و این است که در حال حاضر بیشتر از مسئولیت های عمومی برای حفاظت از کودکان و شهروندان ارشد و زنان باردار است. سلامت خود مسئولیت شما است."

منطقه تعاونی اتحادیه رئیس جمهور H. V. Rajeev است که رئیس جمهور از Hasiru Mysuru گفت: "تمام نهال ما کارخانه ما باید به رشد آن با مسئولیت; تنها پس از آن فاجعه طبیعی می تواند به کار گرفته شود. Hasiru Mysuru هر سال توزیع 15,000 گیاهان به صورت رایگان. کسانی که نهال همچنین باید مراقبت از آن را. ما را دنبال کنید تا با آن است. از طریق این ابتکار عمل ما مردم را به فکر می کنم از محیط زیست است. تنها پس از آن در آینده ما می توانیم Mysuru بیشتر سبزتر و باید دست در دست در این طرح است."

منطقه وزیر Somashekar گفت: "کسانی که نهال و گیاه آنها را نیز باید آنها را پرورش. من به طور تصادفی تعداد از آن را بررسی و آنها را به حساب."

در مورد Chamundi تپه تجاوز او گفت: "عواید را روشن تجاوز. آب تسهیلات ارائه خواهد شد در بالای Chamundi تپه و به آن را ببینید که نهال کاشته خواهد شد. ما طرح کاشت یک لاخ نهال در Mysuru. من خواهد شد دعوت از دو وزیر و دو مقام به Mysuru به کار در تمام این."

"جنگل گروه در حال کار بر روی کاشت 27 لاخ نهال در مدت سه سال که رفتن امروز. همراه با آن بیشتر از سه لاخ نهال کاشته خواهد شد. ZP مدیر عامل باید ببینید که کاشت نهال را در محل در هر روستا است. در شهرستان سطح MCC باید پیگیری از این. MUDA و اداره پلیس نیز باید در این زمینه در محدودیت های خود را. نه تنها کاشت اما همچنین مراقبت از نهال بود از اهمیت" او تکرار کرد.

MLA S. A. Ramdas گفت که از تاریخ 1 ژوئیه دو نهال توزیع خواهد شد به 80,000 خانه های آینده تحت KR حوزه و اضافه شده که کسانی که نهال باید به روز رسانی در مورد رشد آن در سال آینده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن