City Corporator distributes grocery kits, fetes Pourakarmikas on her birthday

میسور/میسورو: حدود ۶۰۰ نفر توسط ام سی MCC سی وارد شماره ۲۲ کورپورتا نامراتا رامش که ۴۴مین سالگرد تولد او را ام

توسط PARINEWS در 24 مرداد 1399

میسور/میسورو: حدود ۶۰۰ نفر توسط ام سی MCC سی وارد شماره ۲۲ کورپورتا نامراتا رامش که ۴۴مین سالگرد تولد او را امروز صبح جشن گرفته بودند، توزیع شدند.

نامراتا به همراه همسرش رامش، رهبر جی دی و دختران آکشاتا، هرشیتا و آرپیتها، کیت های بُربار را به نزدیک به ۶۰۰ نفر از جمله کارگران، خدمتکاران خانه، واگن های روزانه و افراد فقیر بند توزیع کردند که حدود دو روز پیش شناسایی و نشانه صادر شدند.

•کیت های بُربُرحاوی برنج، روغن پخت، شکر، ادویه جات، پودر چای و سایر اقلام از جمله بهداشتی کننده در مقابل خانه اش در نزدیکی پارک پادوواراهالی در نارایاناساوامی بلاک در اینجا توزیع شدند.

افراد ذینفع قبل از اینکه اجازه جمع شدن در پارک را به آنها ببخشد، برای دمای بدن نمایش داده شدند. و سازمان داران از پوشیدن ماسک های صورت و دست ها برای حفظ آن اطمینان حاصل کرده اند.

بعد از آن، 50 پوراکارمیکاس توسط کورپوراتور و خانواده اش مورد تجمیع قرار گرفت و یک بت نقره ای از گانشا به عنوان هدیه به هر پوراکارمیکا در کنار توزیع کیت های بخواربار به آنها داده شد.

اومش، پوجا، درشینیا، بند شماره ۱۹ کورپورتور بهاگیاما، پادووارهالی راماکریشنا، یوگش، چیکاونکاتا، مانجو، بهیما، بتگوودا، سوبهاگیاما و دیگران در این مناسبت حضور داشته اند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن