شهر مهندسی گراد است عطریست با مارها

نجات مادر راسل ادم خائن و بدنهاد همراه با 50 مار اجازه می دهد تا در Ranganakoppal نزدیکی Bilikere میسور/Mysur

توسط PARINEWS در 1 خرداد 1399

نجات مادر راسل ادم خائن و بدنهاد همراه با 50 مار اجازه می دهد تا در Ranganakoppal نزدیکی Bilikere

میسور/Mysuru: می شود آن را یک Spectacled کبرا موش, مار, Krait بدنهاد و.... این عطریست با پرندگان و مارها از یک رشته مهندسی مکانیک فارغ التحصیل از شهر سراسیمه او را به نقطه ای برای نجات آنها با اخیر نجات یک مادر راسل ادم خائن و بدنهاد همراه با 50 مار اجازه می دهد تا (baby snakes) در Ranganakoppal نزدیکی Bilikere در Hunsur جاده ها است.

مادر ادم خائن و بدنهاد و نوزادان خود را رها کردند و به زیستگاه طبیعی خود در حضور دو جنگل کارکنان بخش تحت دستورالعمل از معاون کنسرواتور از جنگل ها (DCF) Dr. K. C. Prashanth کومار.

دیدار با محمد عمر Shariff یک رشته مهندسی مکانیک فارغ التحصیل از ATME دانشگاه و ساکن شیواجی جاده در N. R. Mohalla اینجا. اولین نجات یک موش, مار هشت سال پیش و دوم بود شطرنجی Keelback. از آن پس بود وجود دارد هیچ عطف بازگشت و عمر ادعا کرد که در مورد نجات 4,500 مارها تا کنون اما نگه داشته است رکورد 598 نجات.

او گفت که عشق خود را برای حفاظت از حیات وحش ساخته شده او را یک مار امدادگر و افزود که او استفاده می شود برای دیدن بسیاری از مار نجات و گاهی مارها استفاده می شود به ناپدید می شوند قبل از اینکه امدادگر وارد, باعث تنش میان ساکنان آن نیز او را وادار به نجات مارها.

او گفت: "مار شده اند و بخشی از زندگی من همیشه از دوران کودکی است. در واقع من نمی دانم که چگونه من سقوط در عشق با آنها. به عنوان یک کودک من تا به حال دیده مردم به طرز وحشیانه ای به قتل مارها. که القا همدردی موجود در ذهن من است." حاکی از این است که مارها شدند موجودات زیبا که اشتباه عمر گفت که مارها کشته می شوند به دلیل ترس و اسطوره های اطراف آنها را.

او گفت که هدف او این است که برای کاهش انسانی-مار درگیری جلوگیری از مرگ و میر غیر ضروری و خنثی کردن برنامه های خودخوانده ایمان-شفادهندگان " ادعا می کند از "درمان" افراد گاز گرفته شده توسط مارها که نمی شد حتی سمی. "هر وقت من نجات یک مار من اطلاع جمعیت, در مورد مار, آن است که آیا سمی یا غیر سمی آن رفتار و زیستگاه. در این راه به من کمک مردم شناسایی مار به طوری که آنها می تواند هر گونه اطلاع مار امدادگر کدام گونه از مار نیاز به نجات," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن