شهرستان بازارهای دوباره باز پس از بسته شدن به مدت چهار روز sanitisation درایو

میسور/Mysuru: پنج بازارهای عمده در قلب شهر یعنی Devaraja بازار Mannars بازار Shivarampet, Santhepet و Boti باز

توسط PARINEWS در 9 تیر 1399

میسور/Mysuru: پنج بازارهای عمده در قلب شهر یعنی Devaraja بازار Mannars بازار Shivarampet, Santhepet و Boti بازار (همچنین به نام گوشت گوسفند در بازار) که دستور به تعطیل توسط Mysuru شهرستان شرکت (MCC) به مدت چهار روز از 25 ژوئن تا 28 برای تمیز کردن کامل و sanitisation در پی COVID-19 گسترش دوباره امروز افتتاح شد.

به عنوان مغازه های موسسات تجاری و سایر بنگاههای کسب و کار در این بازار دوباره باز مردم دیده می شد بازدید از این بازار در اعداد بزرگ است.

در طول چهار روز بسته شدن این MCC حال تمیز sanitised ، fumigated و ضد عفونی بازار به عنوان یک اقدام احتیاطی و ایمنی اندازه گیری شامل گسترش مرگبار COVID-19 با شهر و منطقه گزارش تعدادی از تازه موارد مثبت تقریبا هر روز برای چند هفته گذشته.

به عنوان بازارهای دوباره باز معامله گران تضمین پاکیزگی و بهداشت در مجاورت خود و همچنین تعمیر و نگهداری فیزیکی فاصله پوشیدن از ماسک و استفاده از دست sanitisers توسط مشتریان مطابق با بخشنامه صادر شده توسط MCC.

بخشنامه نیز خواسته معامله گران به mandatorily رفتار حرارتی غربالگری از همه مشتریان از آنها بازدید و گزارش بلافاصله به MCC سلامت افسر اگر هر مشتری است یافت می شود در حال اجرا در درجه حرارت بالا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن