شهر را تعطیل فردا

میسور/Mysuru: با دولت اعلام کامل مستند از دولت در تمام روزهای یکشنبه از 5 جولای تا آگوست ، 2 به عنوان یک انداز

توسط PARINEWS در 14 تیر 1399

میسور/Mysuru: با دولت اعلام کامل مستند از دولت در تمام روزهای یکشنبه از 5 جولای تا آگوست ، 2 به عنوان یک اندازه گیری برای جلوگیری از گسترش مرگبار COVID-19 گیر این شهرستان را شاهد تعطیل برای تمام روز فردا.

بر این اساس وجود خواهد داشت بدون حمل و نقل عمومی از جمله KSRTC اتوبوس, خودکار, تاکسی و تاکسی خدمات. تمام مغازه ها و موسسات تجاری و سایر کسب و کار شرکت, مذهبی, مکان ها بسته خواهد شد فردا.

اما, بیمارستان, پزشکی, مغازه, مغازه میوه و سبزی در مغازه ها و از جمله دیگر خدمات ضروری و فعالیت های معاف از مستند و آنها می توانند باز باقی می ماند. مردم اجازه داده نخواهد شد به سفر در جاده ها به جز اورژانس نیاز دارد.

هتل ها و رستوران ها می توانید برای باز کردن اما تنها می تواند با ارائه خدمات بسته. وجود خواهد داشت بدون شام خوردن در خدمات.

مغازه های گوشت می توانید برای باز کردن: به عنوان سردرگمی همچنان ادامه داشت بیش از معافیت از مغازه های گوشت از مستند مقامات روشن است که مغازه های گوشت می تواند باز فردا تا شب.

MCC کمیسر Gurudatta Hegde گفت ستاره میسور است که به عنوان گوشت ذکر شده است کالاهای اساسی گوشت مغازه ها مجاز به باز فردا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن