شهر باغ وحش جزر و مد بیش از مستند بلوز باز می شود در سبک

سه حیوانات به تصویب رسید به نام صندل وقتی دکتر Rajkumar, Vishnuvardhan و Ambarish میسور/Mysuru: یکی از عمده نق

توسط PARINEWS در 19 خرداد 1399

سه حیوانات به تصویب رسید به نام صندل وقتی دکتر Rajkumar, Vishnuvardhan و Ambarish

میسور/Mysuru: یکی از عمده نقاط توریستی Sri Chamarajendra باغ وحش (Mysuru باغ وحش) باز در سبک صبح امروز پس از مستند.

Mysuru منطقه وزیر S. T. Somashekar به تصویب رسید سه حیوانات به نام وقتی از کانادا سینما — دکتر Rajkumar دکتر Vishnuvardhan و M. H. Ambarish. او به پرداخت تومان.1.75 لاخ برای فیل هندی به نام دکتر Rajkumar یکی دیگر از Rs. 1.75 لاخ برای فیل های آفریقایی به نام 'شورشی ستاره Ambarish و پرداخت تومان. 1 لاخ تصویب هزینه برای یک Asiatic Lion به نام 'Sahasa Simha' دکتر Vishnuvardhan.

مندیا MP Sumalatha Ambarish دوباره باز باغ وحش با قطع نوار در حضور منطقه وزیر Somashekar, MLAs G. T. Devegowda, S. A. Ramdas L. Nagendra و B. Harshavardhan, شهردار, تسنیم, معاون کمیساریای (DC) Abhiram G. Sankar, باغ وحش اقتدار کارناتاکا (ZAK) عضو-وزیر B. P. راوی, باغ وحش, مدیر اجرایی, Ajit M. Kulkarni, Zilla Panchayat (ZP) مدیر عامل Prashanth Kumar Mishra, Mysuru دستیار کمیسر Dr. N. C. Venkataraju بازیگر-تهیه کننده Rockline Venkatesh منطقه Corporator Chayadevi و انجمن کانادا Kootas آمریکا (عکا) رئیس جمهور سابق Shivamurthy Kilara.

به مناسبت تومان. 40 لاخ از جمله تومان.25 لاخ چک و بقیه از طریق زمان واقعی ناخالص حل و فصل (RTGS) اهدا شد به باغ وحش توسط عکا.

Ajit Kulkarni گفت که Mysuru باغ وحش نیست هر دولت و یا دولت مرکزی کمک های مالی و با این نسخهها کار به طور مستقل. "وجود نداشت تولید درآمد برای 2 ماه. منطقه وزیر گرفته بود توجه داشته باشید از همان و در یادگیری است که باغ وحش مورد نیاز تومان. 2 کرور برای نگهداری آن او به تصویب رسید فیل Chamundi و برای پرداخت یک روز هزینه های مواد غذایی از 16 ببر و همچنین با جمع آوری کمک های مالی از او به خوبی wishers و دوستان تا کنون او اهدا کرده است Rs.3.23 کرور به باغ وحش," او گفت:.

Sumalatha reminisces Ambi تیراندازی در باغ وحش

در آدرس Sumalatha Ambarish گفت که او در اواخر شوهر بازیگر Ambarish در حال صرف زمان بیشتری را در باغ وحش خود را در طول عکسبرداری برای فیلم "Mrugaalaya" و او تا به حال ساخته شده دوستی با نه تنها کارکنان در اینجا بلکه حیوانات. Ambarish به اشتراک گذاشته بود در مورد پیوند با شامپانزه به نام "Kapil'.

وزیر Somashekar به رسانه ها گفت که باغ وحش قصر و مکان عبادت باز شد امروز با پیروی از دستورالعمل دولت در اجتماعی, فاصله, sanitising و اجباری پوشیدن ماسک. مراحل خواهد شد گرفته شده برای جذب گردشگران است. Somashekar نیز برای پرداخت 50 بلیط در دوباره باز روز امروز برای پیروان خود و حزب کارگران که همراه او بودند.

محوطه جدید

جدید جگوار و ببر محوطه در هزینه از Rs. 75 لاخ نیز افتتاح به مناسبت. پنج و نیم سال ببر سفید به نام تارا و 10 سال ببر به نام راهول بودند اجازه داخل این محوطه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن