پاک کردن سردرگمی در میراث Devaraja بازار, Lansdowne ساختمان: MLA استناد به منطقه وزیر

میسور/Mysuru: برای بار دوم Chamaraja MLA L. Nagendra است به دادگاه تجدید نظر Mysuru منطقه وزیر S. T. Somasheka

توسط PARINEWS در 14 تیر 1399

میسور/Mysuru: برای بار دوم Chamaraja MLA L. Nagendra است به دادگاه تجدید نظر Mysuru منطقه وزیر S. T. Somashekar برای پاک کردن سردرگمی و گزارش های ضد و نقیض در مورد مسائل مربوط به سرنوشت لنسدون و Devaraja بازار ساختمان — نزدیک به 120 سال از میراث سازه در قلب شهرستان.

MLA تا به حال ساخته شده است اولین درخواست تجدید نظر که Somashekar گرفت و به عنوان منطقه وزیر از سلف خود V. Somanna در اوایل این سال است. با وجود دو تجدید نظر هیچ تصمیمی گرفته شده در این دو میراث سازه – یا برای بازگرداندن تخریب و یا بازسازی. وجود دارد بسیاری از طرفدار و ضد تخریب لابی که تا کنون تنها منتشر شد اظهارات به رسانه ها اما در زمین صفر هیچ چیز انجام شده است.

"هر دو آنها را در یک وضعیت ویران و برخی از بخش هایی از این سازه در حال حاضر فرو ریخته است. وجود دارد بسیاری از سردرگمی در مورد آینده این دو میراث سازه. زمان آن است که دولت طول می کشد یک شرکت تصمیم گیری در این زمینه" Nagendra گفت: در آخرین درخواست تجدید نظر به وزیر.

در همان زمان MLA خواست وزیر برای دریافت بودجه از دولت برای تخریب ویران Devaraja بازار و لنسدون ساختمان و بازسازی آنها را در یک روش سنتی نگه داشتن در ذهن همه میراث زیبایی شناسی.

"وجود دارد 54 مغازه در لنسدون ساختمان و بخشی از ساختمان سقوط کرد و جان خود را از دست داده است. ساختمان در حال حاضر متروک و آن را مانند یک علامت سیاه و سفید در این شهرستان را دارد ، آن را نامناسب برای تعمیرات و تمام فروشندگان منتقل شده اند به تغییر ساختار اندود شده تا در کنار ساختمان," او گفت:.

در Devaraja بازار MLA گفت: حتی این ساختار ویران شده است و بخشی سقوط کرده بود. "مسئله این است که طولانی-انتظار یکی شده است و در اخبار برای سال. زمانی که Siddharamaiah و H. D. Kumaraswamy در حال اجرا بودند دولت آنها را به حال شخصا بهره گرفته شده و بازدید Devaraja بازار و لنسدون ساختمان. اما هیچ چیز منتقل شد," او گفت:.

نقشه کشی وزیر توجه در این نرم افزار-و ضد تخریب هر دو سازه Nagendra گفت که این موضوع بوده است, کشیدن برای بیش از حد طولانی با وجود بسیاری از تلاش. "وجود دارد به برخی از نتیجه گیری به عنوان برخی از فروشندگان از Devaraja بازار در حال مخالفت با تخریب در حالی که برخی برای آن هستند. من مصرانه از شما را به بازدید از سازه و مناسب تصمیم گیری بدون هیچ گونه تاخیر" MLA خواست.

Nagendra همچنین اعتراض به وزیر برای انجام مرمت و تعمیر آثار K. R. ساختمان بیمارستان که آن هم در وضعیت ویران به عنوان هزاران نفر از بیماران در بازدید از بیمارستان در هر روز است.

در آب آشامیدنی پروژه در Mysuru این MLA به اطلاع وزیر که جمشدپور آب و برق و خدمات شرکت (JUSCO) یک شرکت تابعه تماما متعلق به از تاتا استیل حال صعود شش سال عملکرد مبتنی بر مدیریت آب قرارداد برای Mysuru. اما JUSCO رها پروژه میدوی باعث ضرر و زیان به Mysuru شهرستان شرکت و همچنین در همان زمان به تاخیر انداختن این پروژه به دلیل رها کردن. یک تحقیق کامل باید در آغاز JUSCO را ساقط Nagendra گفت: وزیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن