سانتی متر افتتاح دفتر جدید از Brahmin توسعه مدیره در بنگلور

بنگلور: وزیر B. S. Yediyurappa روز چهارشنبه افتتاح آنلاین جدید, سایت اینترنتی و لوگوی کارناتاکا دولت تحت تملک

توسط PARINEWS در 22 خرداد 1399

بنگلور: وزیر B. S. Yediyurappa روز چهارشنبه افتتاح آنلاین جدید, سایت اینترنتی و لوگوی کارناتاکا دولت تحت تملک توسعه مدیره از دفتر خانه خود را 'Krishnaa' دیروز اینجا.

این Brahmin توسعه هیئت مدیره در حال حاضر تابع از سری آراویند Bhavan در اسطوره ای جامعه محل در Nrupatunga جاده بنگلور.

صحبت به مناسبت Yediyurappa برجسته خدمات تحت تملک جامعه به جامعه است. اشاره به این که دولت ایجاد کرده است که هیئت مدیره برای رفاه جامعه او مطمئن از همه کمک به هیئت مدیره در عملکرد آن.

K. R. MLA S. A. Ramdas گفت که Brahmins رو به رو شد مشکل در گرفتن طبقه گواهی در Taluk دفاتر. برجسته است که جامعه دانش آموزان رو به رو شد موانع برای دریافت شغل و یا در نظر گرفتن تحصیلات عالی برای می خواهید از طبقه گواهینامه او به دادگاه تجدید نظر رئیس جمهوری برای رسیدگی به این موضوع است.

پس Ramdas' درخواست Yediyurappa کارگردانی درآمد وزیر R. Ashok به تصویب یک سفارش برای صدور طبقه گواهی برای تحت تملک اعضای جامعه که وزیر به توافق رسیدند.

Muzrai و شیلات وزیر کوتا Srinivas Poojary, درآمد, وزیر R. Ashok, MLAs راوی Subramanya S. R. Vishwanath و R. V. Deshpande, MP Tejasvi Surya وزیر سابق M. T. B. Nagaraj دولت تحت تملک و توسعه و رئیس هیئت مدیره Sachidanandamurthy, Brahmin رهبر جامعه Bhanuprakash شارما Mysuru منطقه Brahmins انجمن رئیس جمهور D. T. Prakash و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن