سانتی متر جزئی دوباره زدن از منطقه مسئول وزرای

بنگلور: در جزئی دوباره زدن در مورد منطقه مسئول وزرای وزیر B. S. Yediyurappa در جمعه منصوب منابع آب وزیر رامش J

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

بنگلور: در جزئی دوباره زدن در مورد منطقه مسئول وزرای وزیر B. S. Yediyurappa در جمعه منصوب منابع آب وزیر رامش Jarkiholi به عنوان جدید Belagavi منطقه وزیر و مواد غذایی و عمران لوازم وزیر K. Gopalaiah به عنوان حسن منطقه وزیر.

رامش Jarkiholi کنگره و Gopalaiah از JD(ع) بود و نقش مهمی در فروپاشی JD(ع)-کنگره دولت ائتلافی به رهبری H. D. Kumaraswamy در ماه جولای سال گذشته توسط ترک های مربوطه خود را مونتاژ صندلی همراه با بیش از یک دوجین MLAs از دو طرف. هر دو رامش و Gopalaiah شد انتخاب مجدد به مجلس در این نظر سنجی برگزار شده در Dec.5, 2019 از گکک (Belagavi منطقه) و Mahalakshmi طرح (بنگلور شهر) مونتاژ قطعات به ترتيب به القاء به Yediyurappa کابینه اوایل این سال است.

تا حال حاضر صنایع وزیر Jagadish Shettar شد برگزاری اتهام Belagavi منطقه علاوه بر مادری خود Dharwad منطقه در حالی که قانون وزیر J. C. Madhuswamy شد مسئول حسن همراه با مادری خود Tumakuru منطقه. Shettar ادامه خواهد داد به عنوان Dharwad مسئول و وزیر و غیره می کند Madhuswamy به عنوان Tumakuru منطقه وزیر.

انتصاب رامش Jarkiholi به عنوان جدید Belagavi منطقه وزیر دیده می شود به عنوان یک شکست بزرگ برای معاون وزیر Laxman Savadi بود که eyeing مسئولیت. CM عمل نیز گفت: به عنوان یک هشدار به رهبر ارشد بی جی پی از Belagavi Umesh Katti بود که به تازگی در اخبار برای گزارش میزبانی شام برای ناراضی حزب MLAs.

در یکی دیگر از مهم انتصاب Athani MLA ماهش Kumthalli همچنین یک turncoat بود که انتخاب مجدد به مجلس در BJP بلیط در Dec.5 bypolls شده است به عنوان رئیس کارناتاکا زاغه توسعه مدیره. Kumathalli تا به حال از دست رفته یک کابینه اسکله در اوایل این سال است. انتصاب او دیده می شود به عنوان یک مزیت برای منابع آب وزیر رامش Jarkiholi در رابطه با Belagavi سیاست است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن