cm to offer Bagina to KRS and Kabini Dams tomorrow

میسور/میسورو: با سدهای KRS و کابینی پر به درگاه، رئیس جمهور بی.اس. یدیوراپا فردا (21 آگوست) باگینا را به هر دو

توسط PARINEWS در 30 مرداد 1399

میسور/میسورو: با سدهای KRS و کابینی پر به درگاه، رئیس جمهور بی.اس. یدیوراپا فردا (21 آگوست) باگینا را به هر دو سد پیشنهاد می کند.

The CM, who will fly by a helicopter from Bengaluru will land at KRS helipad at 11.50 am and offer Bagina to KRS Dam in Srirangapatna taluk of Mandya district at 12.05 pm and offer prayers to Goddess Cauvery.

پس از آن او به سد کابینی در ساراگور تالوک از ولسوالی میسورو می رهود و باجینا را ساعت ۱/۱۵ شب به سد پیشنهاد می کند. اون ساعت 1.40 شب به بنگالورو برميگرده

Mandya DC بازرسی سد KRS

با وزیر ارشد B.S. Yediyurappa برنامه ریزی شده برای ارائه باگینا به سد KRS فردا (اوت 21), مندیا دی سی دکتر M.V. ونتکش بازدید از سد در Srirangapatna taluk از بخش مندیا دیروز و بررسی آماده سازی.

DC بازرسی دو helipads در نزدیکی سد، نقطه در سد از جایی که CM باگینا ارائه خواهد شد، مجسمه الهه Cauvery در باغ براینداوان و همچنین نقطه ای که در آن CM به مردم خطاب و صحبت به رسانه ها.

دکتر ونکیتش به مقامات مسئول هدایت به انجام COVID -19 سریع تست آنتی ژن (RAT) بر روی تمام کسانی که CM با درخواست و یادداشت های خود را ملاقات کنند، که برای آنها 250 کیت موش صحرایی آماده است.

Mandya SP Parashuram, Additional SP Shobharani, Assistant Commissioner Shivanandamurthy, Tahsildar M.V. Roopa, CNNL SE Vijay Kumar, EE M.B. Raju, AEE Vasudev and other officials were present.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن