کالج ها گفت: برای تکمیل تحصیلات تکمیلی درسی توسط مه 30

موسسات برای برگزاری کلاس های آنلاین; تصمیم نهایی در آزمون های post-آوریل 17 بنگلور/Mysuru: با قصد برای اطمینان

توسط PARINEWS در 21 اردیبهشت 1399

موسسات برای برگزاری کلاس های آنلاین; تصمیم نهایی در آزمون های post-آوریل 17

بنگلور/Mysuru: با قصد برای اطمینان از به موقع تکمیل برنامه درسی دوره های تحصیلات تکمیلی وزیر آموزش عالی دکتر C. N. Ashwath Narayanاست که معاون وزیر دستور گروه های آموزشی به برگزاری کلاس های آنلاین و باد تا بخش توسط مارس 30.

پرداختن به معاون روسای تمام دانشگاه های خصوصی و دولتی در کشور از طریق ویدئو کنفرانس دیروز دکتر Ashwath Narayan گفت: تکمیل تجویز درسی را برای جلوگیری از سردرگمی. "هر کس باید در پایان برنامه درسی توسط مه 30 از طریق کلاس های آنلاین. معلمان باید از سر کار در دولت کالج ها و در نظر گرفتن کلاس های آنلاین از کالج خود را. کالج های خصوصی باید همین کار را انجام," او گفت:.

ارتقاء بدون آزمون

او گفت که دولت تا به حال شده است دریافت پیشنهادات برای ترویج دانش آموزان سالهای اول و دوم بدون آزمون در خطوط ماهاراشترا سیستم. اما VCs پیشنهاد دادن به دانش آموزان انتقال گزینه به جای ترویج آنها بدون آزمون. آنها گفت: دانش آموزان می تواند با توجه به گزینه به آرامی پاکسازی سال گذشته افراد است.

ترویج آنها بدون آزمون نمی خواهد در خدمت هدف. آنها حتی پیشنهاد برگزاری امتحانات آنلاین به جای ترویج این دانش آموزان بر اساس عملکرد گذشته خود. در پایان وزیر اعلام کرد که تصمیم نهایی در برگزاری امتحانات کارشناسی خواهد بود بعد از مارس 17, زمانی که مستند به پایان می رسد. "ما باید یکی دیگر از جلسه با روسای دانشگاه ها پس از مارس 17 و تصمیم نهایی" دکتر Ashwath Narayan گفت.

الگو, درسی

وزیر کارگردانی کمیته های تشکیل شده برای مطالعه و اجرای یک الگوی برنامه درسی و مطالعه مواد در سراسر کشور به ارائه گزارش خود را ظرف 15 روز. او گفت: تمام پنج کمیته تشکیل شده برای این منظور قرار است تا در هماهنگی با کارگروه تشکیل شده در زیر چشم انداز گروه برای تحصیلات عالی در حالی که tabling گزارش های خود را.

پنج کمیته تشکیل شده برای این منظور به رهبری پروفسور Y. S. Siddegowda ، G. Hemantha کومار ، Ramachandra Gowda ، Karisiddappa و پروفسور S. Vidyashankar معاون روسا از Tumakuru, میسور Belagavi Rani Chennamma دانشگاه Visvesvaraya دانشگاه فنی و کارناتاکا دولت باز دانشگاه بود.

اولویت برای نهایی سال

صحبت به 'ستاره میسور' صبح امروز پروفسور G. Hemantha کومار گفت که اولویت داده خواهد شد و برای انجام نهایی سال در آزمون رشته به عنوان دانش آموزان را به یک انتخاب در مورد گرفتن یک کار و یا به دنبال تحصیلات عالی.

"ما در برابر پیشنهاد ترویج اول و دوم دانش آموزان سال بر اساس عملکرد گذشته خود. دانشگاه ها باید زمان کافی برای برگزاری آزمون برای سال اول و دوم دانش آموزان و تمرکز باید در برگزاری آزمون برای دانش آموزان سال آخر در حال حاضر به عنوان آنها می تواند به دنبال در گزینه های آینده و پس از اتمام تحصیلات خود را," او گفت:.

و اشاره کرد که دانش آموزان خواسته می شود به حضور فیزیکی در کلاس یک بار سیستم حمل و نقل عمومی در مسیر برگشت پس از این مستند به پایان می رسد, او گفت که این دانشگاه خواهد تکامل قصد دارد در حفظ اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن