متعهد به پایان دادن به اکسل گیاه بوی: MP

کوه از میراث زباله های انباشته شده برای 24 سال تا راه را برای مراتع سبزترپروژه در مناقصه مرحله انجام می شود تح

توسط PARINEWS در 20 اردیبهشت 1399
  • کوه از میراث زباله های انباشته شده برای 24 سال تا راه را برای مراتع سبزتر
  • پروژه در مناقصه مرحله انجام می شود تحت PM مودی Swachh بهارات ماموریت

میسور/Mysuru: آوردن برخی از خبر خوب برای بیش از 50 ، 000 ساکنان زندگی در اطراف مديريت پسماند واحد (اکسل گیاه) در فاضلاب مزرعه محل در Vidyaranyapuram که رنج می برند از ناپاک بوی ناشی از بیش از دو لاخ تن از میراث زباله های انباشته شده در واحد Mysuru-Kodagu MP Pratap Simha اعلام کرده است که در کارناتاکا دولت متعهد شد برای پاک کردن زباله از محل به هر قیمتی.

تعامل با خبرنگاران در Suttur Mutt دیروز که در آن Simha سوال شد در مورد یک گزارش استدلال که صورت گرفت بین او و Krishnaraja MLA S. A. Ramdas بیش از اکسل گیاه مسئله در یک جلسه به ریاست توسعه شهری وزیر B. A. Basavaraj (Byrathi Basavaraj) و Mysuru منطقه وزیر S. T. Somashekar در Mysuru شهرستان شرکت (MCC) در مارس 7, MP روشن است که آن یک بحث نیست اما سالم بحث و گفتگو در گرفتاری مواجه شده و ساکنان با توجه به غیر قابل تحمل بوی بد.

زندگی در محیط اکسل مدیریت مواد زائد جامد گیاهی تبدیل به کابوس برای هزاران نفر از ساکنان با غیر قابل تحمل بوی بد ناشی از این کارخانه 24×7 و 365 روز. ساکنان Vidyaranyapuram, Kanakagiri, J. P. ناگار Gundu رائو نگر و Vishweshwaranagar بیهوده بوده است و خواستار جابجایی این کارخانه برای سال.

ناگفته بدبختی به مردم

"این مناطق در شعاع 5 متر از گیاه است که باید مدارس آپارتمان و مجتمع های مسکونی و تجاری مناطق به شدت آسیب دیده و آن را به خطر انداخته و سلامت هزاران نفر از مردم. ساکنان حتی نمی تواند باز کردن پنجره ها از خانه های خود را با توجه به بوی ناپاک. مردم رنج می برند از تهوع و سردرد و بی خوابی شبانه. بسیاری از مردم غش به عنوان آنها نمی تواند تحمل بوی" Pratap Simha گفت.

اکسل درمان گیاهی راه اندازی شد تحت JnNURM پروژه در سال 1996. نزدیک به 500 تن زباله جامد است که تحت درمان در فاضلاب مزرعه برای تولید کمپوست. اما lakhs از تن زباله به درمان نشده با توجه به اینکه این شهرستان تولید حدود 450-500 تن زباله روزانه. ساکنان می گویند که لاشه حیوانات و زباله های دیگر از کشتارگاه ریخته شد به طور مستقیم به گیاه منجر به بوی غیر قابل تحمل.

Zigma تخصص

"این زباله های انباشته شده در اینجا از گذشته 24 سال و بسیاری از وزیران و نمایندگان منتخب شده اند قادر به حل این مشکل با وجود بسیاری از برگردانند. به زودی پس از آخرین Dasara در من اصرار سپس منطقه وزیر V. Somanna ابراز تمایل به دریافت زباله پاک. من شخصا در زمان علاقه و شناسایی Zigma جهانی محیط زیست راه حل های خصوصی مدیریت مواد زائد جامد خدمات شرکت است که انجام زیستی معدن از 8 لاخ تن از میراث زباله در سراسر 50 هکتار در Nagpur" Simha توضیح داد.

"زیستی-معدن روش شامل تفکیک از زباله به مواد آلی و معدنی. در حالی که زباله های آلی است که می تواند تجزیه استفاده می شود به عنوان یک زمین پر کردن دیگر استفاده می شود برای مقاصد مانند سوخت برای کارخانه سیمان. Zigma انجام چنین کاری در ایندور, Vadodara, Nagpur, Noida تیروچیراپالی, چیدمبرم و چند مکان. این یک آزمایش شده و مورد اعتماد روش" او گفت:.

MCC منابع اضافه شده است که بیش از 25 هکتار از زمین های دولتی را می توان اصلاح شده پس از میراث زباله پاک است از درمان ضایعات گیاهی.

تور به ناگپور

Somanna سپس در زمان تمام نمایندگان به اعتماد به نفس و ارسال یک تیم از معاون کمیسر Abhiram G. Sankar سپس شهردار Pushpalatha Jagannath معاون شهردار شفیعی احمد MCC Gurudatta Hegde رئیس MCC ایستاده کمیته بهداشت و درمان و مدنی سلامت بدن افسر به ناگپور و تیم ارائه گزارش Simha نشان داد. او افزود که Zigma نمایندگان بیش از حد بود برای بازدید از ضایعات گیاهی برای ارزیابی وضعیت و حال ارائه گزارش ارزیابی.

بر اساس گزارش وزارت انکشاف شهری ارزیابی Zigma و آن ظرفیت و تصویب پروژه. "وزیر Somanna در زمان علاقه زیادی به خلاص شدن از شر این مشکل و دقیق گزارش پروژه (DPR) ساخته شده بود و تایید شده است. در حال حاضر این پروژه در مناقصه مرحله و به جای آن از یک مناقصه وزارت انکشاف شهری با تقسیم آن به سه بخش – بیوگرافی-بازسازی حمل و نقل و دفع" نماینده توضیح داد.

مودی Swachh بهارات ماموریت

"در حال حاضر پس از Byrathi Basavaraj شهری است که وزیر توسعه و Somashekar است Mysuru منطقه وزیر من درخواست Basavaraj که به جای تقسیم مناقصه می توان آن را ساخته شده یک مناقصه به طوری که وجود خواهد داشت جهانی مشارکت با بهره وری بیشتر و پاسخگویی. Basavaraj وعده داده است Mysureans که او به آن نگاه کنید و راه را برای مناقصات," او گفت:.

نماینده اضافه شده که در تمام مراحل تکمیل شده است و این پروژه در مناقصه مرحله آن را می سازد هیچ حس به شروع این پروژه بیش از همه دوباره. "کسانی که مخالف این پروژه نشسته اند آرام برای 25 سال و ما را مجبور به کار در منافع عمومی. من نمی توانم اظهار نظر در مورد افرادی که در حال ایجاد سردرگمی است. اجازه دهید هر شرکت رو به جلو آمده برای رسیدگی به زباله," او گفت:.

به یک سوال Pratap Simha گفت که تحت رهبری وزیر B. S. Yediyurappa میراث زباله کوهستان پاک خواهد شد. "مردم باید انتخاب ما و آنها reposed اعتماد ما است. ما مصمم به پاک کردن زباله و آن را بخشی از نخست وزیر نارندرا Swachh بهارات ماموریت," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن