ممنوعیت کامل ورود به Chamundi تپه در طول Ashada ماه ؟

تصمیم گرفته می شود پس از ارزیابی جمعیت در تپه معبد امروز و فردا: DC میسور/Mysuru: با در نظر مداوم COVID-19 اقد

توسط PARINEWS در 2 تیر 1399

تصمیم گرفته می شود پس از ارزیابی جمعیت در تپه معبد امروز و فردا: DC

میسور/Mysuru: با در نظر مداوم COVID-19 اقدامات نظارتی در شهرستان در این سال فدائیان نمی شود مجاز به شرکت در ویژه puja جشن است که برگزار می شود به مناسبت Ashada جمعه (26 ژوئن, جولای 3, 10 و 17) و Chamundeshwari Vardhanti Mahotsava (13 ژوئیه) در بالای Chamundi تپه معبد.

در سخنرانی خود در یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار شده در شنبه معاون کمیسر Abhiram G. Sankar گفت: "علاوه بر این تصمیم گرفته خواهد شد در مورد اجازه دادن به جانبازان به Chamundi هیل در تمام روز های دیگر در ماه Ashada Masa پس از ارزیابی تعداد بازدید کنندگان در حال حاضر در 22 ژوئن (دوشنبه) که در اولین روز از Ashada ماه با توجه به تقویم هندو و همچنین در روز سه شنبه. هر سال هزاران نفر از جانبازان بازدید از معبد به دارشان در طول Ashada ماه به عنوان ویژه puja ارائه خواهد شد به این رژیم در طول این فرخنده ماه به ویژه در روزهای سه شنبه و جمعه ها. در زمینه COVID-19 pandemic, منطقه دولت قبلا اعلام کرده است که جانبازان اجازه داده نخواهد شد به دارشان ربانی در تپه معبد در تمام Ashada جمعه ها در این سال است."

"در ضمن Chamundi تپه ساکنان خواسته اند که به دولت اجازه می دهد تا بازدید کنندگان به تپه برای تمام ماه. ما وضعیت شما را ارزیابی کرده و تعداد بازدید کنندگان در حال حاضر در روز دوشنبه و سه شنبه. اگر جمعیت زیادی ما را بیشتر تصمیم گیری در مورد اجازه دادن به جانبازان در همه روزهای دیگر در طول این فرخنده ماه به عنوان شانس وجود دارد از گسترش عفونت," او گفت:.

"دولت منطقه نیز اعمال محدودیت در دیگر معابد در شهرستان در Ashada روزهای جمعه و Vardhanti Mahotsava به عنوان اختصاص داده است جمع آوری خواهد شد در تعداد زیادی در این فرخنده روز. در صورتی که وجود دارد غیرقابل کنترل جمعیت ما نزدیک کردن هر یک معبد در شهر از جمله کسانی که تحت Muzrai گروه," او اضافه شده است.

مراحل منجر به تپه معبد بسته شود

"در طول Ashada روزهای جمعه و Vardhanti Mahotsava, جانبازان باید یک عمل از اعمال 'arishina-kumkuma' (زردچوبه-شنگرف) و به هر مرحله از Chamundi هیل به عنوان بخشی از نذر خود را. اگر ساکنان تپه درخواست کتبی خود را اجازه می دهد جانبازان در اینجا بیش از حد ما را به ممنوعیت ورود جانبازان از مراحل بیش از حد" گفت: DC Abhiram Sankar.

بیان شده است که آن را یک عمل برای بسیاری از سازمان ها و انجمن ها به جای یک پرتره از الهه و انجام puja در جاده طرف DC گفت: این تمرین بیش از حد ممنوع است در این زمان و با وجود ممنوعیت 'آنا santarpane' (توده تغذیه) و prasadam توزیع نیز می باشد.

او هشدار داد که اقدام علیه کسانی که نقض هر یک از این قوانین است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن