کامل و مستند در روزهای یکشنبه: ازدواج به اجازه محدود کردن تعداد مهمانان به 50

بنگلور: وجود خواهد داشت یک کامل مستند در آینده روزهای یکشنبه در کارناتاکا با شروع از 5 جولای تا آگوست 2. اما ف

توسط PARINEWS در 11 تیر 1399

بنگلور: وجود خواهد داشت یک کامل مستند در آینده روزهای یکشنبه در کارناتاکا با شروع از 5 جولای تا آگوست 2. اما فعالیت های ضروری و ازدواج در حال حاضر ثابت در این روز مجاز خواهد بود یک دولت منظور گفت. تعدادی از مهمانان نباید بیش از 50 در ازدواج مربوط به تجمعات.

دستور صادر شده توسط رئیس, منشی, T. M. Vijay Bhaskar و پیاده سازی Unlock-2 دستورالعمل های صادر شده توسط این مرکز خواهد بود که در نیروی تا ژوئیه 31.

با اثر از جولای 10, همه ادارات دولتی تخته ها و شرکت ها به جز کسانی که عامل و حفظ خدمات ضروری باید بسته باقی می ماند در تمام روزهای شنبه تا هفته دوم مرداد ماه به منظور گفت و اضافه کرد که این علاوه بر تعطیلات موجود در 2 و 4 شنبه ها.

مدارس آموزشی و مربیگری موسسات همچنان بسته باقی می ماند تا تاریخ 31 ژوئیه تجویز شده توسط مرکز. اما موسسات آموزشی از دولت مرکزی و دولت اجازه خواهد داشت به عملکرد از 15 ژوئیه که روش عملیاتی استاندارد (SOP) صادر خواهد شد توسط بخش پرسنل و آموزش (DOPT) و گروه پرسنل اداری و اصلاحات آن ،

بین المللی مسافرت هوایی از مسافران, مترو, راه آهن, سینما, سالن, سالن ها و استخرهای شنا و سرگرمی, پارک, تئاتر, میله, سالن مونتاژ سالن ها و مکان های مشابه, اجتماعی, سیاسی, ورزشی, سرگرمی, علمی, فرهنگی, مذهبی توابع و بزرگ دیگر جماعت همچنان ممنوع باقی می ماند آن اضافه شده است.

این مستند همچنان به قوت خود باقی می ماند در مهار مناطق که در آن تنها فعالیت های ضروری خواهد شد مجاز است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن