اشتباه در مورد زندگی ؟ سعی کنید این 3 چیز برای پیدا کردن وضوح

زندگی یک راز است. همه ما می دانیم که. در بخش هایی که در آن نور در انتهای تونل است که به وضوح قابل مشاهده است ا

توسط PARINEWS در 6 مرداد 1399

زندگی یک راز است. همه ما می دانیم که. در بخش هایی که در آن نور در انتهای تونل است که به وضوح قابل مشاهده است اما نیز وجود دارد بخش هایی که در آن احساس بسیار اشتباه در مورد زندگی است.

آن را بسیار طبیعی به رفتن را از طریق این بالا و پایین. همه تجارب آنها و در عین حال تنها چند صحبت کردن در مورد آن. بنابراین اگر شما بوده ام احساس از دست رفته در پیچ و خم زندگی به تازگی نگران نباشید چون شما تنها نیستید.

خوشبختانه از آنجا که بسیاری از مردم در حال حاضر از طریق این قبل از اینکه شما کلید باز کردن قفل این قبر ماده یافت شده است!

شما لازم نیست که به ساخت دیگر تصمیم گیری های بد با توجه به سردرگمی خود را. در عوض سعی کنید از 3 چیز ساده برای پیدا کردن وضوح. این 3 چیز را شما خروج از باتلاق سردرگمی و محل شما بر روی, روشن, زمین های خشک.

1. کشف مسیر خود را در یک اشتباه در زندگی

برای اولین بار از سه چیز شما نیاز به مرتب کردن بر اساس است که جهت زندگی خود را.

همه ما در حال زندگی در این زندگی با یک هدف. یک دلیل وجود دارد که چرا ما اینجا هستیم. آیا شما باور دارید که در یک مذهب یا نه هر علمی و باور دینی به ما می گوید همین است.

مهم نیست که چقدر کوچک یا بزرگ زندگی خود هدف است که همه چیز شما را در زندگی این است که متصل به آن است. بنابراین اگر شما می توانید آن را کشف کردن و پیروی از راه راست به عمد احساسات خود را از بودن اشتباه در مورد زندگی خواهد بود کاهش یافته است. شما می دانید که در هر مرحله شما نگاهی معنی دار به دلیل آن که منجر شما به جایی که شما قرار است به شود.

تبلیغات

به صداقت, پیدا کردن جهت زندگی خود نیست ساده ترین چیز است. این یک سفر طولانی به حداقل می گویند. اگر یکی باقی می ماند به طور مداوم با انگیزه به دست آوردن یک پاسخ را ارائه خود را.

جهت زندگی خود را نمی, نوشته شده در کتاب راز و نه آن را محصور در یک گنج مدفون جعبه. آن را به شما نزدیک تر از هر چیز دیگری در این جهان است. پاسخ این است که شما نیاز دارید این است که درست در داخل شما. است که چرا آن چنان سخت به آن را دریافت کند. پس از آن همیشه در درون شما شما باید به مبارزه با نفس خود را.

اما یک بار دیگر کلید ذخیره شده است چرا که میلیون ها نفر قبل از شما در حال حاضر تجربه این سفر است. آنها موفق و بنابراین می تواند به شما.

چگونه به زندگی خود معنا و مفهوم سطح

برای پیدا کردن راه حل برای شما گیج کننده زندگی, همه شما باید انجام دهید این است که بازجویی از خودتان. سوالات زیر را بپرسید, تست حافظه خود را گوش دادن به شهود خود را و اجازه دهید وضوح پیدا کردن راه خود را به شما.

1. چه چیزهایی در زندگی شما لذت بردن از این بیشتر ؟

در حال حاضر هیچ چیز در زندگی ممکن است به نظر می رسد لذت بخش اما نگاه به عقب. همیشه وجود دارد برخی از چیزهایی که قلب خود را در عمیق. ایجاد یک لیست از چیزهایی که شما لذت بیشتر در زندگی خود را. این می تواند چیزی به عنوان کوچک به عنوان یک 5 دقیقه ای جلسه مراقبه و یا کل دولت های دیگر است که شما در زندگی است.

2. چه چیزهایی در زندگی شما نفرت را انجام دهید ؟

درست مثل برخی از چیزهایی که می آیند به طور طبیعی به شما برخی از شما فقط به طور طبیعی نمی تواند لذت بردن از, مهم نیست چقدر سخت شما سعی می کنید. شما لزوما باید در این وظایف است, اما شما فقط نمی خواهم به انجام آنها است. این قطعا چیزهایی که شما کشیدن و دور از زندگی خود را در جهت درست.

3. اهداف شما چه هستند ؟

بر اساس چیزهایی که شما لذت بردن از و یا نمی, شما نیاز به آمده تا با برخی از اهداف است. شما نمی دانید که جهت زندگی خود را به وضوح در این نقطه است. از این رو اهداف خود را لازم نیست به اجرا درآوردن برخی از هدف. فقط فکر می کنم از چیزهایی که شما می خواهم برای رسیدن به در دیگر اجرا شود. ایجاد یک لیست از اهداف هوشمند با تمام این دانش در ذهن است.

تبلیغات

4. است خود را به شیوه زندگی فعلی شما اجازه می دهد برای رسیدن به اهداف خود را ؟

نشستن با لیست خود را از اهداف است. از آن زمان به تامل. با ذهن باز فکر می کنم در مورد همه چیز در زندگی شما است که کمک به شما در دستیابی به اهداف تعریف شده خود را. به طور همزمان ایجاد یک لیست از چیزهایی که شما در حال هل دادن و دور از آنها. شما در حال حاضر می دانیم که هر چه واگرا مسیر شما نیاز به اجتناب شود.

5. آنچه که شما می توانید کنترل را به تحقق رویاهای خود را ؟

از اهداف که شما آنهایی که شما می توانید دستیابی به تغییر بخش هایی از زندگی خود را ؟ تغییر چیزهایی که در کنترل شما هستند اگر آنها به شما کمک کند رسیدن به اهداف خود و رویاهای و آرامش روانی.

برای چیزهایی که به نظر میرسد خارج از کنترل شما فقط آنها را قبول[1]. این یک عامل بزرگ است که باعث سردرگمی است. آیا تلاش برای تغییر همه چیز را در اطراف شما. برخی از چیزهایی که از دست شما و شاید بهتر است که در راه است.

2. شکل ایده آل خود را حرفه ای

بعدی معضل که باعث می شود زندگی خود را گیج کننده است در مورد انتخاب حرفه ای. البته خوب بودن بستگی دارد majorly به خود منبع درآمد. در حال حاضر نه تنها همه می خواهم یک حرفه ای است که باعث می شود آنها را ثروتمند اما آنها همچنین می خواهم به آن لذت ببرید.

افرادی که به دنبال یک شغل پایدار به ویژه فارغ التحصیلان تازه هستند آنهایی که تجربه این سردرگمی در بدترین راه ممکن است. برخی از افرادی که در حال حاضر به خوبی پرداخت می شود نیز ممکن است ناراضی با انتخاب حرفه ای خود را.

گام به کوتاه گزینه های حرفه ای

وجود دارد بسیار ساده و گام به گام مراحل به شما کمک کند کشف کردن که حرفه ای خواهد بود ایده آل خود را در مسیر. نگه داشتن در ذهن است که پول بیشتری را تضمین نمی کند آرامش روانی و به طور مشابه یک شغل است که شما ممکن است لذت بردن از پرداخت تا آنجا که شما می خواهید.

لیست مهارت ها و مدارک

شروع با خود ارزیابی. دو قسمت وجود دارد به این. این اولین بار است که مدارک خود را و دیگر مهارت های خود را تنظیم.

تبلیغات

مدارک خود را همه چیز شما در مورد مطالعه و یا آموخته است. شامل سوابق تحصیلی خود را, رشته, موضوعات, کوتاه, دوره های آنلاین, سمینارها و هر چیز دیگری که شما آموخته شده در طول سال.

شما باید مهارت های خود را. همه چیز را به شما آموخته اند ممکن است به ترجمه عملی است. چیزهایی که شما آموخته به انجام و یا می دانید که چگونه به انجام این کار از آزمایش یا تجربه در تمام طبقه بندی به عنوان مهارت های خود را. شامل جزئیات هر دقیقه حتی اگر آن چیزی است که مانند ساخت ماکارونی خوشمزه.

گام بعدی این است برای کشف کردن که مشاغل می توانید با استفاده از مهارت های خود را[2]. بنابراین اگر شما یک آشپز بزرگ شما می توانید آموزش آن به افراد دیگر در یک رستوران کار نوشتن یک کتاب آشپزی ،

را آنلاین آزمون حرفه ای

آن همه حق است اگر شما با داشتن یک زمان سخت با قرار دادن 2 و 2 با هم. تطبیق مهارت های خود را به یک حرفه ای ممکن است سخت را برای شما. است که چرا بسیاری از آزمون های آنلاین است که کمک به شما با قرار دادن انگشت خود را بر روی آن.

شما می توانید جستجو آنلاین برای به دست آوردن دسترسی به صدها نفر از سریع آزمون است که شما بخواهید چند سوال. بر اساس پاسخ های خود را, آنها به شما برخی از گزینه های که شما می توانید در نظر بگیرید. نگاه برای آنهایی که خود را نه لزوما آنهایی که در بالای لیست. اگر شما احساس خوبی در مورد یک پیشنهاد به دنبال این ایده بیشتر است.

نگاه را از طریق گزینه های شغلی است که نیاز به مهارت های خود را

امروز در دنیای دیجیتال به دنبال شغل است راه ساده تر. شما لازم نیست برای رفتن درب به درب و درخواست کسب و کار آنچه آنها نیاز دارند. به جای نگاه در شرح شغل است که اکثر کسب و کار نوشته شده اند بر روی وب سایت خود را. شما باید به دنبال رسانه های اجتماعی خود را بیش از حد.

اگر شما می دانید برخی از پورتال های آنلاین کار مطمئن شوید که برای ثبت نام. نگاه را از طریق مختلف موارد کار به کشف کردن که در آن مهارت های خود را می توانید در مفید آمده است. شما بسیار به احتمال زیاد برای پیدا کردن یک شغل مناسب در این راه است.

تبلیغات

3. اجتناب از دلبستگی عاطفی اگر شما آماده نیست

آخرین چیزی که ممکن است باعث سردرگمی در زندگی خود سروپا از نظر عاطفی تعهدات. شما باید شاعرانه درگیر با کسی ؟ آن زمان برای ازدواج ؟ شما باید تنها ماندن در حالی که نیست ؟

برخی از علائم خود را نشان می دهد unpreparedness برای یک تعهد است. اگر شما در حال تجربه مخالف شما می توانید پیش بروید و حل و فصل کردن با یک فرد است که شما را دوست دارم.

در اینجا برخی از علائم است که شما ممکن است آماده برای تعهد عاطفی. اگر شما با شناسایی هر یک از این نگاهی به برخی از زمان برای کشف اهداف خود و جهت قبل از ارائه تعهد به انسان دیگر.

  • شما می توانید سازش نیست و همه چیز همیشه باید راه خود را.
  • شما نمی توانید صرف زمان بیش از حد با همان شخص از آنجا که شما خسته شدم.
  • های شخصی خود را در فضا و زمان و همه چیز است نه برای شما.
  • شانه های خود را در حال حاضر بر دوش با یکی بیش از حد بسیاری از وظایف مربوط به شغل و خانواده آموزش و پرورش ،
  • حرفه ای-دانا شما که در آن شما می خواهید می شود و توجه و تمرکز بر اهداف شغلی خود را با هیچ زمان برای حواس او را پرت.
  • شما را از طریق رفت بد فروپاشی و یا شکستگی شده است.

افکار نهایی

زندگی پیچیده و سردرگمی است که نتیجه طبیعی آن است. خوشبختانه لحظات سردرگمی اگر از طریق کار درستی اغلب ما منجر به سطوح بالاتری از وضوح در مورد ما جهت و هدف است. نگاهی به زمان برای شناسایی منابع خود را در سردرگمی و مقابله با آنها را به عقب بر گردیم روی پای خود را در مسیر مورد نظر.

راهنمایی های بیشتر برای پیدا کردن وضوح در زندگی

عکس های اعتباری: Joshua راوسون-هریس از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن