کنگره ایالت هم بزنید در برابر افزایش قیمت سوخت

میسور/Mysuru: به عنوان بخشی از کنگره' ایالت هم بزنید در برابر افزایش قیمت های سوخت شهرستان و منطقه واحد از این

توسط PARINEWS در 9 تیر 1399

میسور/Mysuru: به عنوان بخشی از کنگره' ایالت هم بزنید در برابر افزایش قیمت های سوخت شهرستان و منطقه واحد از این حزب تظاهرات در کنگره Bhavan محل در نزدیکی شهر ایستگاه راه آهن در اینجا این صبح است.

متهم مرکز پیاده روی قیمت بنزین و دیزل در هر روز برای سه هفته گذشته با وجود بین المللی در حال سقوط قیمت نفت خام به حزب کارگران خواست این مرکز بلافاصله به عقب پیاده قیمت در منافع مشترک که در حال حاضر در وضعیتی وخیم تحت تأثير COVID-19 ناشی مستند.

این ادعا که این مرکز تا به حال شکست خورده و به آن گسترش ویروس کشنده با هزاران نفر از موارد مثبت گزارش از سراسر کشور هر روز معترضین از دولت خواست به ارائه درمان رایگان برای همه COVID-19 بيمار طبق استاندارد پروتکل درمان بودن و به دنبال آن در چند کشور دیگر جهان است.

بعد کنگره کارگران در زمان از یک رالی همراه با سه pushcarts و بکسل خودرو از کنگره Bhavan به DC دفتر عبور از Dasappa, دایره, Field Marshal K. M. Cariappa دایره (متروپل دایره) و Hunsur جاده و ارائه تفاهم نامه در DC دفتر محکوم به افزایش قیمت سوخت.

قبلا چندین کنگره کارگران به رهبری سابق K. R. MLA M. K. Somashekar وارد در اعتراض به برگزاری دوچرخه به عنوان یک علامت اعتراض به افزایش قیمت سوخت.

MLC R. Dharmasena سابق MLA Vasu, شهرستان, کنگره رئیس جمهور R. Murthy, District کنگره رئیس جمهور Dr. B. J. Vijaykumar سابق شهرداران Pushpalatha Chikkanna و T. B. Chikkanna, KPCC سخنگوی M. Lakshman رهبران Sunil بوز Latha Siddashetty, Hedathale Manjunath, R. Prakash کومار و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن