کار ساخت و ساز آغاز خواهد شد پس از 40 روز وقفه

تولید صنعتی بیش از حد میدارد تا سرعت پس از COVID-19 مستند آرامش با احتیاط میسور/Mysuru: صدای چکش قابل توجه آهن

توسط PARINEWS در 18 اردیبهشت 1399

تولید صنعتی بیش از حد میدارد تا سرعت پس از COVID-19 مستند آرامش با احتیاط

میسور/Mysuru: صدای چکش قابل توجه آهن داغ لودر تغییر میله آهن و قطب های چوبی از کامیون به زمین, سایت حفاری و خرد کردن سنگ ها و کامیون ها حمل و نقل شن و ماسه و مصالح ساختمانی است که نشأت گرفته از تقریبا همه محلات از Mysuru شهرستان به عنوان ساخت و ساز متوقف ساختمان و پروژه های مسکونی از سر گرفته شده است. به همین ترتیب تولید صنعتی بیش از حد از سر گرفته است و پس از فاصله بیش از 40 روز.

هر چند فعالیت های ساخت و ساز انتظار می رود که در سرعت کامل در دو تا سه روز realtors پیمانکاران و سازندگان در حال تشویق مستند آرامش به صنعت ساخت و ساز. یکی از فعالیت های است که اجازه داده شده به از سرگیری حتی در مناطق ساخت و ساز برای اقتصاد به انتخاب کنید تا.

در مناطق شهری فعالیت های ساخت و ساز شده اند محدود به درجا در ساخت و ساز (که در آن کارگران موجود در سایت و هیچ کارگران مورد نیاز به آورده از خارج) و ساخت پروژه های انرژی تجدیدپذیر دولت منظور بخوانید.

تنها در بخش خصوصی

اما فعالیت های ساخت و ساز را آغاز کرده اند که تنها در بخش خصوصی با بخش دولتی هنوز شروع به فعالیت است. پیمانکاران و سازندگان گفته است که وجود دارد هیچ کمبود مواد ساخت و ساز به عنوان وجود دارد در دسترس آسان از آجر سخت افزار و مواد دیگر است. "سیمان یک نگرانی که وجود دارد این است که در کوتاه عرضه است. ما نمی انبار کردن سیمان و یک کیسه سیمان فروخته بین تومان.400 تومان. 500. معمولا قیمت تومان است. 380 در هر کیسه" Dinesh یک کلاس 1 پیمانکار گفت: 'ستاره میسور.'

در حالی که بخش خصوصی آغاز شده است, ساخت و ساز بخش دولتی است و به کندی شروع به کار می کند از جمله چند انتظار این نسخهها کار مانند پل ها و ساختمان ها و جاده ها. در Mysuru اکثریت دولت ساخت و ساز گرفته شده است تا با Mysuru شهرستان شرکت Mysuru توسعه شهری سازمان جزئی آبیاری بخش عمومی آثار بخش و Cauvery Neeravari Nigam محدود است.

سکسکه اولیه غلبه بر

CREDAI (کنفدراسیون از توسعه دهندگان املاک و مستغلات' Association of India) میسور فصل جمهور H. S. Subramanyam گفت: این روزنامه که این صنعت آغاز کرده است و فعالیت های خواهد شد در نوسان کامل در یک یا دو روز. "بله, وجود دارد, حرکت کالا از godowns و سایت های ساخت و ساز و ما باید کار محلی. اولیه سکسکه شده اند غلبه بر" او گفت:.

فوری گذشته رئیس انجمن سازندگان هند (BAI), Mysuru مرکز B. S. دینش بود بیش از حد خوش بینانه است که اقتصاد روشن خواهد شد تا با صنعت ساخت و ساز چیدن سرعت پس از یک وقفه طولانی. به جز این که این صنعت است نه گرفتن کارگران از ننجنگود به عنوان منطقه است که هنوز هم مهر و موم شده با توجه به COVID-19 گسترش دیگر کارگران در حال سفر به سایت های ساخت و ساز با اقدامات کافی.

"من با اطمینان می توان گفت که 30 تا 40 درصد از فعالیت های آغاز شده با نیروی کار محلی و حمل و نقل. حتی ما ماهر کارگران مهاجر از دیگر مکان ها که نه چپ Mysuru. بسیاری از پروژه های نگه داشته شده اند در انتظار است. صنعت نشسته بود بیکار بود و هیچ کار. در حال حاضر که کار را آغاز کرده است این احساس خوب و از این رو افزایش," او گفت:.

تولید صنعتی

همراه با ساخت و ساز, صنعت, صنعتی, تولید بیش از حد را آغاز کرده است در Mysuru. وجود دارد بیش از 26,000 صنایع از جمله کوچک و متوسط و بزرگ مقیاس. Mysuru انجمن صنایع (MIA) وزیر سورش کومار جین گفت که تمام صنایع واقع در مناطق مانند Yadavagiri, Metagalli, Hebbal, Hootagalli, Koorgalli, Vishweshwaranagar و Thandya در ننجنگود پا کرده اند تا تولید.

"ما در حال بدست گرفتن تمام اقدامات احتیاطی از جمله روزانه اسپری اجتماعی فاصله پوشیدن ماسک و استفاده از sanitisers در هر مرحله. همه این اقدامات شده اند ساخته شده اجباری و ما به دنبال دولت دستورالعمل" Suresh جین گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن