Bowers & Wilkins PX5 بی سیم سر و صدا لغو هدفون 80 دلار امروز

Bowers & Wilkins' PX5 در گوش هدفون بی سیم با لغو سر و صدا هستند $80 در هر دو بهترین خرید (در دسترس برای تح

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

Bowers & Wilkins' PX5 در گوش هدفون بی سیم با لغو سر و صدا هستند $80 در هر دو بهترین خرید (در دسترس برای تحویل و یا منظقه وانت) و آمازون است. شما می توانید آنها را انتخاب کنید تا برای 220 $به جای $300. بسیاری از سر و صدا لغو هدفون ما ذکر شده در قرارداد نوشته شده است در پایان گران تر اما این در حال گرفتن پایین وجود دارد در قیمت هر چند آنها کم نیست در کیفیت ساخت و یا ویژگی های.

این PX5 باید adaptive noise cancellation یک خودکار خاموش تابع که مکث موسیقی زمانی که شما حذف هدفون aptX تطبیقی کدک پشتیبانی به صورت 24 بیت 48kHz, صدا, ادعای 25 ساعت عمر باتری با USB-C شارژ و جک 3.5 mm پورت سیمی گوش دادن. Bowers & Wilkins سیاهی که از میکروفن استفاده می شود در این صدای خود را به صدای عالی بیش از یک تماس تلفنی.

این ارتقاء حلقه در هر دو آبی و فضای خاکستری رنگ و گزینه های هر یک همراه با دو سال گارانتی از Bowers & Wilkins.

سه ماه اشتراک به ایکس باکس بازی تصویب نهایی 23 دلار است که حدود نیمی که این سرویس معمولا هزینه های که برای مدت. اگر شما در ماه پرداخت آن 15 دلار در هر ماه, بنابراین شما صرفه جویی در مقدار زیادی از پول است. هر دو Amazon و Best Buy در حال ارائه کارتهای هدیه دیجیتال است که فورا تحویل به ایمیل شما حساب پس از خرید.

در مورد شما نیست, آگاه, بازی با تصویب نهایی بسته نرم افزاری در ایکس باکس لایو با بازی رمز عبور بر روی Xbox One Netflix بکشد مانند سرویس است که اجازه می دهد تا به شما دانلود یک دسته از بازی ها و همچنین دسترسی به این سرویس بر روی کامپیوتر. این ماه اضافه شده به بازی پاس عبارتند از آسمان هیچ انسانهای remastered نسخه های اول و دوم Kingdom Hearts عناوین و بیشتر.

Razer آخرین 15.6 اینچی Blade لپ تاپ است 1800 دلار خرید در آن قیمت طبیعی است. اما خرید آن را امروز به شما 200 دلار ارزش بخار کارت های هدیه رایگان با خرید بنابراین شما قادر خواهید بود برای خرید و یا preorder چند بازی جدید زمانی که شما بوت کردن آن.

این لپ تاپ اعلام شد در ماه آوریل و ویژگی های آن 144Hz FHD صفحه نمایش اینتل 10 Gen i7-10750H six-core processor 16GB RAM, Nvidia GeForce RTX 2060 و 512GB از PCIe-based ذخیره سازی SSD است. آن را قدرتمند ترین مدل است که Razer می کند اما این یک جامد میانی لپ تاپ بازی که ساخته شده بهتر از بیشتر و ویژگی های آن چند خوش آمدید لمس مانند زیادی لای شیار صاعقه 3 با eGPU پشتیبانی و تصحیح صفحه کلید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب