چگونه اپل ساخت است که دادگاه حقوق بشر اروپا در برابر آن قوی تر

I. می گویند شرکت شما باعث می شود یک ایمیل جدید پلت فرم. در سال 2020 این بدان معناست که ساختمان نه تنها سایت ب

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

I.

می گویند شرکت شما باعث می شود یک ایمیل جدید پلت فرم. در سال 2020 این بدان معناست که ساختمان نه تنها سایت بلکه یک برنامه چند تن از آنها در واقع. شما احتمالا می خواهید مشتریان برای مک و ویندوز ، iOS و اندروید, باز کردن وب سایت و — اگر شما در حال نشان دادن خاموش — لینوکس. در برخی از این اماکن مانند وب سایت بدون هیچ هزینه ای برای عامل این خدمات فراتر از ساختمان و میزبانی آن است. و در برخی دیگر مانند مک و iOS فروشگاه برنامه های قابل توجهی وجود دارد هزینه: 30 درصد از درآمد تولید شده از داخل برنامه. این درست است حتی اگر اپل اجرا می شود خود را ایمیل پلت فرم که رایگان است اما هزینه های اضافی برای ذخیره سازی و به نگه داشتن همه است که درآمد برای خود است.

بالا است و این وضعیت در حال حاضر اتفاق می افتند برای هی هوشمندانه و واقعا ایمیل اصلی پلت فرم منتشر شده در روز دوشنبه توسط سازندگان Basecamp. (من در مورد آن نوشت در برخی از ظهر برای آستانه روز دوشنبه به دلیل برای من تلاش جدید نرم افزار بهره وری یک فرم مراقبت از خود.) سلام هزینه 99 دلار در سال است و شما می توانید تنها با ثبت نام و پرداخت در وب سایت خود را. آن موفق به دریافت آن برنامه iOS به فروشگاه App. اما پس از آن سعی به ارائه برخی از رفع اشکال و اپل به اطلاع شرکت است که آن را تا به حال به شروع به گرفتن ثبت نام در iOS و اپل 30 درصد برش که درآمد یا لگد از فروشگاه.

دلیل می نویسد دیوید پیرس در پروتکلاست "حکومت 3.1.1 اپل راهنمای توسعه دهندگان نرم افزار است که می گوید در ذات است که اگر شما می خواهید مردم قادر به خرید چیزهای در برنامه خود را, شما نیاز به آن را با استفاده از اپل پرداخت سیستم." حکومت است نه یکنواخت اعمال شود. اگر شما یک برنامه موسیقی مانند Spotify و یا برنامه مانند Netflix بکشد شما می توانید مردم را مجبور به ثبت نام در وب سایت و اپل را کاهش دهد. و اگر شما را برخی دیگر از برنامه های ایمیل مانند مافوق بشری یا نیوتن (بدون ارتباط با نویسنده) شما می توانید برنامه خود را در فروشگاه App حتی اگر شما اجازه ندهید که مردم با پرداخت یک در برنامه خرید.

در آن صورت, اپل, اجرای سیاست در اینجا احساس خودسرانه و هوس باز — و گمان من آن ممکن است تبدیل به بخشی از تحقیقات ضد تراست در حال حاضر در جریان است در مقابل این شرکت است. اپل یک duopoly در بازار گوشی های هوشمند با گوگل و اتهامات توسعه دهندگان 30 درصد از درآمد خود را برای رقابت با آن را در دسته بندی خاصی مانند ایمیل. من بدون وکیل, اما قطعا برای تلفن های موبایل مانند یک توانمند و مانع ورود و ساخته شده توسط یک شرکت است که $192.8 میلیارد دلار پول نقد آن را ندارد, روشن, استفاده, برای, به, بوت.

اپل کاهش یافته است به نظر در این تصمیم اما به گفته پیرس آن اشتباه بود و تا کنون اجازه سلام به فروشگاه App برای شروع با. هنوز هم شما می توانید تصور کنید که این شرکت گفت: نگاه کنید اگر شما نمی خواهید به پرداخت اجاره فقط نمی توان یک برنامه iOS. اما این امکان پذیر نیست می گوید: David Heinemeier Hansson از بنیانگذاران Basecamp در یک پیام توییتر. "این دقیقا همان چیزی انحصارطلبان همیشه می گویند! آن را و یا ترک آن! زیرا آنها می دانند که شما نمی توانید آن را ترک کنید."

او در ادامه:

آنها می توانند به اصل عصاره هر برش آنها می خواهند. آنها تحت هیچ فشار بازار به رقابتی. این است که انحصار فشردن 101.

همانطور که گفتم در شهادت من قبل از کنگره چرا از آن است که هزینه های پردازش کارت اعتباری شناور در 1.8-2.8% دامنه, در حالی که اپل فروشگاه App نشسته اند ثابت در 30 ٪ در پایان ؟ به دلیل وجود دارد هیچ رقابت! و آنها را در انحصار گرفتن!

وجود صفر انگیزه در اپل به قیمت های پایین تر جلوگیری از سوء استفاده و یا حتی اجرای سیاست های خود را با هر گونه حس ثبات یا عدالت.

من خوشحالم که Heinemeier Hansson آورده تا عدالت از آن را در قلب هر محتوای اعتدال تصمیم گیری — و این که آیا یک برنامه می شود به در فروشگاه App است یک محتوای اعتدال تصمیم گیری مانند هر دیگر. اغلب در این ستون من نوشتن در مورد یک بحث پست در Facebook و یا بحث برانگیز ویدئو در یوتیوب و آنچه باعث می شود مردم پس از جا در رفته است که آنها اساسا بدون مراجعه در برابر پلت فرم و حتی برای بسیاری از کسانی که مردم آن را تبدیل به امرار معاش خود. ممکن است آن را قانونی, اما آن را احساس نمی کند فقط.

چیزی که در مورد ضد رقابتی رفتار هر چند که ممکن است غیر قانونی.

II.

Spotify حداقل یک مزیت بیش از هی در آن وجود دارد می توانید در فروشگاه App حتی اگر آن را به فروش نیست اشتراک وجود دارد. در عوض اگر شما می خواهید برای به اشتراک Spotify در حق بیمه, سرویس, شما باید برای رفتن به وب سایت خود را — یک واقعیت است که در هر فروشگاه App دستورالعمل شرکت مجاز به تبلیغ. در ضمن اپل ارائه می دهد متوسط Spotify جایگزین موسیقی اپل که این تبلیغ در سراسر سیستم عامل. (من چند هشدار از طریق فشار تبلیغات, دعوت من به اشتراک).

ممکن است آخرین Spotify ثبت یک شکایت رسمی علیه اپل با اتحادیه اروپا ادعا که اپل آسیب رساندن به مصرف کنندگان و خفقان نوآوری از طریق 30 درصد مالیات و سیاست های دیگر است که افزایش موانع برای رقابت است. رقابت دشوار است به ویژه در صنعت موسیقی با توجه به این که سهم شیر از همه درآمد که آنها را تولید می رود به برچسب رکورد که خود موسیقی است. برای Spotify در, سیب, کسب و کار می تواند نشان دهنده یک تهدید وجودی. (در میان چیزهای دیگر آن را تحت فشار قرار دادند Spotify در برای خرید جواهرات تاج آمریکایی پادکست برای کاهش آن سر به سر در رقابت با اپل بیش از جریان موسیقی.)

در هر صورت در روز سه شنبه اتحادیه اروپا توجه Spotify تماس — و باز یک تحقیقات ضد تراست به اپل. در اینجا تام وارن در آستانه:

اولین بررسی خواهد شد پروب آیا اپل شکسته اتحادیه اروپا قوانین رقابت با فروشگاه برنامه خود را از سیاست های, پس از شکایت توسط Spotify در و Rakuten بیش اپل 30 درصد کاهش در اشتراک و فروش کتابها را از طریق فروشگاه برنامه خود را.

"ما نیاز به اطمینان حاصل شود که قوانین اپل نیست تحریف رقابت در بازار که در آن اپل در رقابت با دیگر توسعه دهندگان نرم افزار به عنوان مثال با آن جریان موسیقی سرویس موسیقی اپل یا سیب را با کتاب می گوید:" Margrethe بازرگانی رئیس اتحادیه اروپا ضد تراست را بدست آورد. "بنابراین من تصمیم به گرفتن یک نگاهی از نزدیک در فروشگاه App اپل قوانین و انطباق آنها با اتحادیه اروپا قوانین رقابت."

بازرگانی افتتاح همزمان تحقیق دوم علیه این شرکت مربوط به اپل پرداخت بیش از ترس است که سیاست های شرکت که در اطراف بازرگانان مجاز به استفاده از تلفن پرداخت به طور مشابه به ضد رقابتی.

به نوبه خود اپل بود و نه hilariously بی اعتنا از کل امر.

"این ناامید کننده کمیسیون اروپا پیشرفت بی اساس شکایت از یک تعداد انگشت شماری از شرکت های که به سادگی می خواهید یک سواری رایگان و نمی خواهید به بازی با همان قوانین به عنوان هر کس دیگری می گوید:" یک سخنگوی اپل در یک بیانیه به آستانه. "ما نمی فکر می کنم درست است — ما می خواهیم برای حفظ یک سطح میدان بازی که در آن هر کسی با عزم راسخ و یک ایده عالی می تواند موفق شود."

حقیقت این است که بسیاری از توسعه دهندگان در مورد شکایت این سیاست — اما دقیقا به دلیل آنها بسیار وابسته به اپل تعداد بسیار کمی مایل به انجام این کار publicly. این که آیا وجود یک سطح میدان بازی ایده این است که اپل به اتهام مردم 30 درصد مالیات به رقابت با آن را در برخی از دسته بندی ها و نه دیگران خنده دار به نظر می رسد بر روی چهره خود.

III.

در حال حاضر ما بیشتر و یا کمتر استفاده می شود به اتحادیه اروپا مصرف سرب در تنظیم بزرگ شرکت های فن آوری. اما پس از دموکرات ها retook مجلس نمایندگان در سال 2018 ایالات متحده نیز نشان داده دیرهنگام علاقه رقابت و برخی از این تلاش ها در حال شتاب گرفتن است.

یکی از مهم ترین تحولات در این جبهه به تاریخ صورت گرفت بیش از آخر هفته هنگامی که Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل و مدیر عامل گوگل Sundar Pichai گفت: کمیته قضایی مجلس آنها باز به شهادت در مورد رقابت. مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس گفت: شهادت به عنوان به خوبی. آشکار مقابله این است که مدیران را نشان می دهد و شهادت تا زمانی که همه از بچه های دیگر انجام بیش از حد به طوری که آنها می تواند توزیع درد به همان اندازه. (این کمک خواهد کرد که اطمینان حاصل شود که پوشش خوبی generic — "کنگره yells در فناوری بزرگ" — و نه "کنگره yells در جف بزوس برای برخی از رک و پوست کنده بسیار معتبر و دلایل خاص.)

اما یک مدیر عامل هنوز برای تایید حضور خود و اگر شما خواندن این حد شما احتمالا می توانید حدس بزنید که. در اینجا تونی Romm در واشنگتن پست:

اپل در عین حال گفت: این کمیته که آن را ارسال اجرایی ارشد آیا با این حال به وضوح مرتکب آن رهبر تیم کوک به ظاهر قبل از قانونگذاران با توجه به یکی از مردم با آگاهی از این موضوع است. این رویکرد می تواند چرخ ضامن دار تا تنش ها بین آی فون غول پیکر و قانونگذاران در واشنگتن است.

اگر هیچ چیز دیگری, موافقت قبل از کنگره نشان می دهد که سه نفر از چهار بزرگ با تکنولوژی اجرائی احساس راحتی دفاع از خود در برابر اتهامات از رفتار ضد رقابتی. داده همه چیز اتفاق می افتند در حال حاضر در اپل, دامنه, پس, آن است که شاید تعجب آور است که تیم کوک بوده است و کمتر مایل به شرکت.

نسبت

امروز در اخبار است که می تواند بر درک عمومی از تکنولوژی سیستم عامل است.

روند افقی: گوگل ممنوع راست وب سایت ZeroHedge و The Federalist از آن آگهی پلت فرم بیش نژادپرستانه نظرات ارسال شده در سایت. اما سپس آن را معکوس تصمیم خود در این Federalist و تضعیف آن را روابط عمومی مردم در این فرآیند است. (Adi رابرتسون / آستانه)

روند افقی: Facebook رد یک پیشنهاد برای به اشتراک گذاشتن درآمد تبلیغ با سازمان های خبری, گفت, وجود دارد که "نمی تواند قابل توجه" اثرات آن در کسب و کار اگر آن را متوقف اشتراک گذاری اخبار در دسترس نباشد. این خبر در پاسخ به استرالیا رقابت و مصرف کننده کمیسیون است که در تلاش برای پیدا کردن راه هایی به سطح زمین بازی بین سیستم عامل های اجتماعی و رسانه های خبری. (نعمان, ژو و آماندا مید / نگهبان)

⬇️ روند را: دو سیاه و سفید سابق سیاست مدیران در Pinterest نشان داد سابقه نژادپرستانه و تبعیض در این شرکت است. Ifeoma Ozoma تحت فشار قرار دادند که پینترست به تصویب صنعت پیشرو دستورالعمل برای حذف اطلاعات غلط در مورد واکسن نوشت توییتر موضوع در مورد پرداخت تبعیض و آزار و بیشتر. (گربه Zakrzewski / واشنگتن پست)

حاکم

⭐ محققان کشف یک اطلاعات غلط کمپین که با استفاده از اسناد جعلی و شبکه ای از سوز حساب به گسترش شایعات در سراسر Facebook و ق در. محتوا محور حول محورهایی است که تراز وسط قرار دارد با منافع روسیه مانند عدم اطمینان از اوکراین و خصومت به ناتو مداخلات. در اینجا راسل Brandom در آستانه:

دوبله دوم "Infektion," کمپین میرسد تعدادی از سیستم عامل های آنلاین, شروع در روسیه مبتنی بر LiveJournal در سال 2014 و در حال حرکت به توییتر و یوتیوب بعد از آن سال. در این سال که به دنبال مبارزات انتخاباتی معطوف به ق متوسط و حتی کاربر-تولید بخشی از BuzzFeed. تمام گفته این گزارش دهانه بیش از 2500 قطعه از محتوای پست شده در سراسر هفت زبان و بیش از 300 انجمن های مختلف در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی است.

"توسط مارس 21 سال 2020 Graphika شناسایی شده بود برخی از 250 تصاویر است که این عملیات تا به حال کاشته شده در آن مقالات و تقریبا همه آنها مشکوک به جعلی" در این گزارش آمده. "ما انتظار داریم که بیشتر می توان یافت."

مجلس نانسی پلوسی خواست تبلیغ خود را به استفاده از "فوق العاده ای اهرم" فشار سیستم عامل رسانه های اجتماعی برای سرکوب دروغ. این اظهارات در یک فروم آنلاین در مورد COVID-19 و رسانه های اجتماعی دروغ. Pelosi صرف $200,000 در Facebook ads این هفته است. (لورن Feiner و مگان گراهام / CNBC)

در یک سری از گزارش های جدید از گالوپ و شوالیه بنیاد 77 درصد از آمریکایی ها می گویند شرکت های فن آوری مانند Facebook, Google, آمازون و اپل بیش از حد قدرت. این گزارش همچنین یافته های جالب در مورد احساسات مردم در بخش 230. ساناز Douek کامل صدای جیر جیر در مورد این گزارش است. (شوالیه بنیاد)

خصوصی Facebook گروه ها با استفاده از نام "عدالت برای جورج فلوید" برای مخفی کردن رفتار نژادپرستانه. در داخل آنها در حال ارسال نفرت الگوهای رفتاری و اطلاعات غلط در حالی که نظر به اشتراک گذاری پشتیبانی از نئو نازی ها. (دارا کر و شارا Tibken / CNET)

ویکیپدیا سردبیران بازجویی آنچه در آن به معنی یک پلت فرم متعهد به "بی طرفی." این بحث در تصمیم گیری برای تغییر نام صفحه در جورج فلوید قتل از مرگ "جورج فلوید" به "قتل جورج فلوید." (استفان Harrison / Slate)

گوشی های هوشمند اطلاعات محل را می توان مورد استفاده برای شناسایی افراد از حضور در تظاهرات و حتی لینک آنها را به مکان کار می کنند. این مقاله بخشی از نیویورک تایمز حریم خصوصی پروژه را نشان می دهد چگونه از آن آسان است به د گمنام مجموعه داده از محل درخواستهای. (چارلی buzzfeed quiz و Stuart A. Thompson / نیویورک تایمز)

قانونگذاران در نیویورک پیشنهاد یک قانون جدید که منع پلیس از استفاده از geofence حکم به اعتراضات ادامه خواهد داد به رشد است. این حکم وادار شرکت هایی مانند گوگل به reams اعم از اطلاعات که در یک محل خاص در یک زمان خاص. (Issie Lapowsky / پروتکل)

نیویورک دادستان کل Letitia جیمز اصرار گوگل و اپل به دامپزشک شخص ثالث تماس با ردیابی نرم افزار و اطمینان حاصل شود آنها قادر به جمع آوری حساس اطلاعات سلامت. این شرکت ها شده است داشتن یک زمان سخت تنظیم تمام ثالث COVID-19 تماس با ردیابی نرم افزار که ظهور در خود برنامه ذخیره شده است. (Mariella ماه / Engadget)

آلمان راه اندازی coronavirus ردیابی نرم افزار. این سیستم متکی بر انرژی پایین فن آوری بلوتوث است که اسکن کاربر و محیط اطراف و سوابق که دیگر گوشی های هوشمند با نرم افزار در این نزدیکی هست و برای چه مدت. (فرانک Jordans / آسوشیتد پرس)

کارکنان در GitHubیک مایکروسافتمتعلق به شرکت, در حال هل دادن رهبری به قطع روابط با ایالات متحده مهاجرت و گمرک (ICE). این شرکت گفت که در حالی که آن را با سیاه و سفید زندگی مهم جنبش آن را بازخوانی مفهوم قراردادهای دولتی. (Suhauna حسین و Johana Bhuiyan / لس آنجلس تایمز)

2020 انتخابات را می توان نجات داد اگر ما آماده شدن برای آن را مانند یک فاجعه طبیعی این قطعه استدلال می کند. راه حل را شامل گرفتن به عنوان بسیاری از آمریکایی ها به رای دادن از طریق پست ممکن و حصول اطمینان فیزیکی حوزه های رأی گیری پایبند به اجتماعی فاصله. (Nathaniel Persily / وال استریت ژورنال)

صنعت

آمازون منتشر شده جدید AI ابزار به نام "فاصله دستیار" به اطلاع انبار کارگران اگر آنها بیش از حد نزدیک است. آن را ترکیبی از یک صفحه نمایش تلویزیون عمق سنسور و AI را فعال کنید دوربین برای ردیابی حرکات کارکنان و به آنها بازخورد در زمان واقعی است. جیمز وینسنت در آستانه توضیح می دهد:

اگر چه این راه حل خواهد بود لازم برای کارگران برای بازگشت به مشغول امکانات مانند انبارها بسیاری از حریم خصوصی کارشناسان نگرانی خود را معرفی خواهد عادی بیشتر سطح نظارت است. بسیاری از این راه حل های تولید خواهد شد اطلاعات دقیق از جنبشهای کارگری در طول روز اجازه می دهد مدیران به hound کارکنان به نام بهره وری. کارگران نیز هیچ چاره ای اما به دنبال شود و در این راه اگر آنها می خواهند به نگه داشتن کار خود را.

آمازون دخالت در این نوع از تکنولوژی بالا بردن سوء ظن به عنوان شرکت است که اغلب برای انتقاد خسته کننده شرایط کار در امکانات آن است. در سال 2018 و حتی آن را به ثبت رساند یک بند است که مسیر جنبشهای کارگری در زمان واقعی هدایت نه تنها که وظیفه آنها باید انجام دهید اما اگر دست خود را در حال حرکت به سمت اشتباه قفسه یا bin.

Instagram تنظیم شده است برای رسیدن به توییتر به عنوان محبوب ترین منبع خبری با توجه به 2020 مهر موسسه دیجیتال اخبار گزارش. روند قوی ترین در میان افراد جوان — نزدیک به یک چهارم از 18-24 ساله در انگلستان با استفاده از Instagram به عنوان یک منبع اخبار در مورد کوروناویروس. آن را قطعا احساس راه بیشتر شبیه به یک برنامه اخبار به من از همیشه قبل از اینکه از سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات در زمان بیش از داستان تغذیه در این ماه. (بی بی سی)

دانش آموزان دبیرستان با استفاده از رسانه های اجتماعی به تماس از همسالان خود برای نژاد پرستی. آنها repurposed الگوی رفتاری حساب راه اندازی Google Docs و ناشناس صفحات در Instagram, Snapchat و توییترو شخصی خود را در اختیار داشت زیر به نگه داشتن دوستان و همکلاسی های پاسخگو باشد. (تیلور لورنز و کاترین Rosman / نیویورک تایمز)

Facebook, Google و ضربه محکم و ناگهانی به معرفی ویژگی های آن را آسان تر برای مردم برای پیدا کردن حوزه های رأی گیری و اصرار دوستان برای رای دادن. اما تا کنون شواهد کمی وجود دارد آن منجر به افزایش مشارکت رای دهندگان. (Cory واینبرگ / اطلاعات)

WhatsApp در نهایت راه اندازی آن پرداخت برنامه شروع در برزیل. این برنامه رایگان است برای مصرف کنندگان (شرکت نمی کند در حال حاضر یک کمیسیون هزینه در معاملات). (Manish سینگ و اینگرید Lunden / TechCrunch)

پس از همه گیر پنج بار ما قهرمان شطرنج دارای کانال موفقیت خود را به یک وقت فرفره جریان و commentating در شطرنج در حرکت یا کشش ناگهانی. (سیسیلیا D'Anastasio / سیمی)

Yelp در حال حاضر اجازه می دهد تا کسب و کار لیست COVID-19 اقدامات ایمنی آنها در حال گرفتن به عنوان بسیاری از شروع به بازگشایی شده است. (تیلور Lyles / آستانه)

همه چیز برای انجام

مسائل به اشغال شما حاضر در قرنطینه.

سازمان دیده بان سوندار پیچای را شروع آدرس به کلاس 2020. نظرات خاموش هستند و بنابراین به عنوان نه به شما منحرف کردن اذهان از پیام اصلی!

بازی یک بازی رایگان جدید از نینتندو است که با استفاده از یک جفت از شادی منفی به پرش مجازی طناب. آن را به نام پرش با طناب به چالش بکشد.

دیدن آنچه که آپارتمان خود را نگاه می خواهم با هنر جدید بر روی دیوار با استفاده از واقعیت تقویت جدید از ویژگی های از Etsy. کاربران می توانید بکشید تا هر نقاشی, عکس, یا چاپ است که در دسترس در Etsy و پروژه آن در هر کجا که می خواهید از طریق واقعیت تقویت.

کسانی که خوب توییتهایی

صحبت ما

برای ما ارسال راهنمایی, سوالات و 30 درصد از درآمد خود را: casey@theverge.com و zoe@theverge.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن