Elon Musk در حال پخش است توییتر فوت با حاشیه راست

Elon Musk همواره خاصی جنون انرژی در توییتر اما در هفته گذشته, خود خروجی گرفته است بیشتر نگران به نوبه خود. مشک

توسط PARINEWS در 29 اردیبهشت 1399

Elon Musk همواره خاصی جنون انرژی در توییتر اما در هفته گذشته, خود خروجی گرفته است بیشتر نگران به نوبه خود. مشک جاری بست با آالمدا کانتی مقامات بهداشت تا به حال الهام بخش او برای به اشتراک گذاشتن یک موج دروغ چیزی در او نیست حمایت کردن از حتی به اندازه از آن حذف شده از سیستم عامل خود را. اما در حال حاضر مشک به نظر می رسد در حال حرکت به یک مشکل بخشی از حوزه و او خطرات مصرف بسیاری از طرفداران خود را با او.

شب گذشته مشک توییتی گیج کننده ترکیبی از گل رز نماد دموکراتیک سوسیالیست آمریکا و قرص قرمز الگوی رفتاری یک ماتریس مرجع است که تبدیل به یک سنگ محک برای ضد فمینیستی در جوامع آنلاین. این سخت است برای گفتن آنچه که مشک به معنای این همه اما آن را به وضوح گرفته شده به عنوان یک سوت سگ توسط برجسته قرمز-pillers like Mike oliver campbell و Infowars " پل جوزف واتسون. آن را نیز ترجمه شده توسط Ivanka Trump که ناشی از ماتریس co-creator لیلی Wachowski را لعنت کند و هر دو آنها را.

این همه بسیار سورئال و گیج کننده است و این قابل بحث است که آیا مشک به معنای به هم بزنید هر یک از آن را در همه. اما آن را متناسب با بزرگتر الگوی سیگنالینگ به راست ارقام است که سخت تر است به تخفیف. از گردشگاه عمومی مبارزه با آغاز مشک شده است به طور منظم و ثابت در پاسخ از coronavirus شکاک الکس Berenson و شیرین کاری روزنامه نگار جیمز اوکیف که بوده صوتی در مورد شمارش coronavirus مرگ و میر. و مشک را صرف ماه گذشته ترویج بی اعتبار گزارش در مورد خطرات ناشی از کوروناویروس توصیف پناهگاه در محل سفارشات به عنوان "فاشیستی" و رد اعتبار موجود در مورد مرگ و آمار این ویروس را گسترش. همراه با فاکس نیوز مشک طرفدار اوایل از ضد مالاریا, داروی کلروکين به عنوان یک درمان برای COVID-19 ایده شده است که در بی اعتبار توسط آزمایش های بالینی.

هیچ یک از این توییت ها به خصوص رسوا خود را و آن را به عنوان اگر screwing اطراف در توییتر توسط برخی از جنایت وحشتناک (حکم دادگاه وجود). اما مشک شده است از طریق بسیاری در توییتر از Unsworth امر به کمیسیون بورس و اوراق بهادار افتضاح. او می داند آنچه در آن به معنی به خود malaysia زمانی که او شروع به صحبت کردن به یکی دیگر از چهره های عمومی و او می داند که چگونه سریع است که همان جمعیت است به شمع بر روی هر کسی که تلاش می کند به تماس او را در آن.

سیستم عامل های مانند توییتر بسیار حاصلخیز خاک برای یک نوع خاص از چک و چانه زدن که می توانید با استفاده از محدودیت های رسانه برای ایجاد سردرگمی و ایجاد یک زیر. Berenson ساختمان پس از این راه قرمز-pillers مانند oliver campbell و Infowars خدمه در حال اجرا نسخه های پیشرفته تر از همان فشار. این hucksters تبدیل شده اند جای تعجب قدرتمند تحت رئیس جمهور تهمت و ممکن است که مشک در تلاش است به شیر را به آن بدانند که currying به نفع با Infowars جمعیت به او کمک خواهد کرد نگه داشتن خود را در کارخانه ها باز است. یا آن را می تواند او را فقط به صرف زمان بیش از حد آنلاین و سپاسگزار برای تمام متحدان او می تواند دریافت کنید. هنوز هم آن را عجیب و غریب برای دیدن یکی از برجسته ترین چهره در جهان فن آوری بازی نازکن با این نوع از چیزی که — برای هر کسی که احترام مشک کار با تسلا و SpaceX آن را هشدار دهنده تغییر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن