SWR تصویب فن آوری های مدرن برای کاهش زمان برای تجدید ریل در گودال خطوط در Mysuru ایستگاه راه آهن حیاط

میسور/Mysuru: محدود قطار مسافری خدمات با توجه به همه گیر را ارائه و در عین حال یکی دیگر فرصت عالی برای جنوب غر

توسط PARINEWS در 19 تیر 1399

میسور/Mysuru: محدود قطار مسافری خدمات با توجه به همه گیر را ارائه و در عین حال یکی دیگر فرصت عالی برای جنوب غربی راه آهن (SWR), Mysuru بخشبرای پیگیری سریع زیرساخت های حیاتی ارتقای کار می کنند. با استفاده از این Mysuru بخش انجام کار تعمیرات به گودال خط ندارد.1 و 3 همراه با راه آهن تمدید.

این گودال خطوط ساخته شد در طول 1993-94 با کلاس-دوم ریل. در طول سال ریل مورد نیاز جایگزینی با توجه به سنگین خوردگی. بیشتر از این تحمل صفحات نیز آسیب دیده /شکسته .

در ابتدا برنامه ریزی شده بود به اجرای کار توسط برچیدن بالا 30 سانتی متر از لایه ای از بتن با استفاده از جک چکش. شکستن بتن با استفاده از جک چکش را در نتیجه ناهموار شکستن بتن و همچنین به عنوان توسعه میکرو ترک در لایه پایین با توجه به سنگین ارتعاشات را کاهش می دهد و به زندگی باقی مانده از بتن می باشد.

روش دستی برش نیز وقت گیر و دست و پا گیر روند. از این رو تصمیم بر آن شد تا با استفاده از الماس طناب-اره برش فن آوری است.

استفاده از تکنولوژی برش الماس

الماس نوک طناب را قطع بالا 30 سانتی متر از لایه ای از بتن در مدت زمان محدود و نمی خواهد آسیب بتن در زیر لایه بالا و بدون صدا و آلودگی است. حذف شکسته بلوک های بتنی نیز ساده تر است.

با استفاده از این بخش امیدوار به تکمیل این کار 3.58 متر طول در 60 روز صرفه جویی در یک ماه.

در حال انجام کار بودند بازرسی توسط DRM Aparna Garg در جولای 4 همراه با ارشد مکانیک مهندس و دستیار مهندس عمران مسئول اجرای این کار است.

اجتماعی فاصله همراه با کار های دیگر سایت احتیاطی هر COVID-19 پروتکل است که به دنبال, با توجه به آزادی مطبوعات از SWR.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن