لگو ساخته شده از 2600 قطعه ماکت بازی ماریو بر روی NES

لگو و نینتندو teaming تا برای Lego مجموعه که مونتاژ به یک قالب دار مدل نینتندو 8 بیتی کنسول بازی نینتندو سیستم

توسط PARINEWS در 24 تیر 1399

لگو و نینتندو teaming تا برای Lego مجموعه که مونتاژ به یک قالب دار مدل نینتندو 8 بیتی کنسول بازی نینتندو سیستم سرگرمی همراه با یک تلویزیون تعاملی نمایش Super Mario Bros. این دو شرکت همکاری در اوایل سال جاری برای ایجاد تعاملی سوپر ماریو-مضمون مجموعه.

طراحی شده برای بزرگسالان و سازندگان این مجموعه جدید شامل 2,646 قطعه است که ترکیب برای ایجاد نینتندو اولین کنسول خانگی و همچنین به عنوان یک کنترلر NES, بازی کارتریج است که می تواند جا به کنسول و مینیاتوری كلاسيك تلویزیون. تلویزیون نمایش ماریو تراورس از طریق یک مرحله از سال 1985 کلاسیک و یک میل لنگ واقع در سمت چپ تلویزیون شما اجازه می دهد حرکت سبیلوی لوله کش بالا و پایین بین سیستم عامل.

مانند اوایل سوپر ماریو مجموعه نینتندو سیستم سرگرمی کیت را ترکیب ساختمان های سنتی با فن آوری دیجیتال. قرار دادن بلوتوث را فعال کنید ماریو مجسمه سفالین رنگی از ماجراهای ماریو استارت دوره تعیین شده در بالای تلویزیون تولید خواهد شد برای تلفن های موبایل به عنوان اگر شما در واقع بازی اصلی 1985 کلاسیک.

نینتندو سیستم سرگرمی لگو مجموعه راه اندازی خواهد شد, در آگوست 1st — در همان روز به عنوان سوپر ماریو بازی لگو — برای $300. این سوپر ماریو کیت ترکیب شخصیت های مختلف و موانع برای ماریو برای مقابله با, از جمله توسعه است که اجازه می دهد تا او مربع خاموش در برابر قوس کینه جویی Bowser خود.

به روز رسانی ژوئیه 14, 8:20am می باشد و همکاران: لگو در حال حاضر اعلام کرد قیمت گذاری برای NES مجموعه.

به روز رسانی ژوئیه 14, 8:37AM ET: لگو تغییر لیست قیمت به $300. آن را در ابتدا ذکر شده NES مجموعه ای به عنوان هزینه $200. ما رسیده ایم به تکرار این مجموعه را قیمت گذاری شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن