قرارداد خدمات پزشکان ، به regularised: وزیر

بنگلور: دولت طول خواهد کشید تا این موضوع از regularisation خدمات از 600 قرارداد پزشکان در طول جلسه هیئت دولت و

توسط PARINEWS در 19 تیر 1399

بنگلور: دولت طول خواهد کشید تا این موضوع از regularisation خدمات از 600 قرارداد پزشکان در طول جلسه هیئت دولت وزیر بهداشت گفت: B. Sriramulu.

حقوق پزشکان در قرارداد به تازگی مطرح شده به تومان. 60,000 از Rs. 45,000 پس از آنها تهدید به ترک. پزشکان که ملاقات Sriramulu به ارائه استعفای خود را, توافق برای از سرگیری کار پس از وزیر مطمئن باشید آنها را در روز سه شنبه که موضوع مورد بحث شده بود با سانتی متر و که این امر می تواند گرفته شده در جلسه هیئت دولت است. قرارداد پزشکان تا به حال دو خواسته های اولیه — که خود را پرداخت افزایش و دائمی است. اما دیگر عمده تقاضای بودن دائمی باقی مانده بود unaddressed.

"قرارداد پزشکان که معترض هستند و خواستار آن است که خدمات خود را دائمی نیاز دارید نگران نباشید. در 2008-09 طی قبلی من روی لئامت دادن به سلامت وزیر 1,944 قرارداد پزشکان ساخته شد دائم. وزیر موافقت کرده است به 600 نفر از این پزشکان دائمی است. تصمیم گرفته خواهد شد پس از دیدار با قرارداد پزشکان" Sriramulu گفت.

در مورد این مسئله از آشا (معتبر سلامت اجتماعی فعالان) و anganwadi کارگران نیز نارضایتی وی از کارگران به ترک خدمت و مطمئن باشید که خواسته های خود را نیز ملاقات کرد. وزیر درخواست کرد برای آشا کارگران به اعتصاب و وعده داده شده به نگاه به خواسته های خود.

آشا کارگران که در خط مقدم مبارزه با COVID-19 را تهدید به تحریم کار به عنوان خواسته های خود را برآورده شده اند توسط دولت است. آنها را خواستار شده است که آنها در حال پرداخت تومان. 12,000 هر ماه. آنها در حال حاضر پرداخت می شود در اطراف تومان. 4,000.

"آشا و anganwadi کارگران انجام شده است یک کار عالی به عنوان تاج رزمندگان. من با تشکر از آنها را برای خدمات خود و درخواست از آنها برای اعتراض. من به آنها اطمینان می دهم من به بحث در مورد مسائل خود را با سانتی متر است. آنها باید در اعتصاب," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن