پلیس دست بیش از Rs. 19,000 پول دروغ گفتن در جاده به ایستگاه پلیس

'Parisara Snehi' fetes Srinivas برای خود صداقت میسور/Mysuru: یک پلیس و پاسبان بود که در روال خود را دور در شهر

توسط PARINEWS در 19 تیر 1399

'Parisara Snehi' fetes Srinivas برای خود صداقت

میسور/Mysuru: یک پلیس و پاسبان بود که در روال خود را دور در شهر بر روی دوچرخه خود را در بر داشت یک پوشش پلاستیکی دروغ گفتن در جاده ها است. کنجکاو او باز کیسه های برای پیدا کردن پول نقد به مقدار Rs. 19,210 و همچنین برخی از ارزهای خارجی است. بدون تسلیم شدن به خواست حفره پول او بی درنگ تحویل کیسه به ایستگاه پلیس.

پلیس در سوال اینجا است که Srinivas است که خدمت در این شهرستان کمیسر پلیس. او دریافت کننده ارشد وزیر مدال در 2019. در طول خود را به طور منظم و وظیفه او در حال حرکت بود در نزدیکی دادگاه شهر پیچیده بر روی دوچرخه خود را زمانی که او در بر داشت یک کیسه پلاستیکی دروغ تنهایی در جاده ها است. او را متوقف دوچرخه خود را و باز کردن کیسه های برای پیدا کردن پول و ارزهای خارجی است.

Srinivas سپس سوار قضایی Lakshmipuram ایستگاه پلیس و تحویل کیسه به بازرس و به او گفت که او در بر داشت کیسه های رها شده در جاده ها است. این پوشش پلاستیکی نیز تا به حال یک کیف کوچک درون. پلیس باید ثبت نام یک مورد و در حال تلاش برای ردیابی صاحب کیسه. بازرس Venkatesh قدردانی صداقت از پاسبان.

در همین حال 'Parisara Snehi تیم در Jalapuri پلیس چهارم روساي Srinivas برای خود صادقانه عمل می کنند. BJP رهبر D. Lohit, 'Parisara Snehi تیم منشی Hemavathi, Keerthikumar, Santhosh کومار Ravikumar و Shivakumar حاضر بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن