Coronavirus موارد کوه به 1,458 در کارناتاکا

با 168 موارد مندیا می ایستد دوم در دولت پس از بنگلور شهری است که 250 موارد مثبت بنگلور: با 63 تازه COVID-19 مو

توسط PARINEWS در 31 اردیبهشت 1399

با 168 موارد مندیا می ایستد دوم در دولت پس از بنگلور شهری است که 250 موارد مثبت

بنگلور: با 63 تازه COVID-19 مورد گزارش تعداد کل افراد آلوده از این بیماری افزایش به 1,458 در دولت تا 2 ساعت امروز (چهار شنبه).

به گفته منابع رسمی در حسن منطقه 21 نفر تست مثبت پس از 10 در بیدر, مندیا (08), بنگلور شهری (04), Kalaburagi (07), Udupi (06), Tumakuru (04), Yadagiri, Dakshina کانادا Uttara کانادا یک مورد در هر.

منابع گفت: صبح امروز ده نفر از بیمارستان مرخص گرفتن تعداد کسانی که تا به حال درمان از این بیماری همه گیر به 553. تا کنون به عنوان بسیاری از 40 نفر که تا به حال قرارداد مخوف بیماری جان خود را از دست در دولت است.

71 مورد در یک روز

مندیا منطقه ثبت شده که بالاترین تعداد COVID موارد دیروز که در مجموع 71 نفر تست مثبت برای این ویروس از جمله 38 مرد و 33 زن. همه باید یک سفر سابقه به Mumbai, Maharashtra.

با 168 موارد مندیا است در مقام دوم در دولت پس از بنگلور شهری است که 250 مثبت. از 71 مورد گزارش دیروز در مندیا هفت از کودکان زیر 10 سال (پنج پسر و دو دختر از جمله یک دختر و پسر در سن یک سال) سه نفر از آنها 12 ساله فرزند (یک پسر و دو دختر) یکی 13 ساله دختر 15 ساله فرزند (یک پسر و یک دختر) و دو 16 سال دختران 17 ساله و پسر 17 ساله و دختر بچه 25 و 29 گفت: مندیا منطقه دولت منابع.

آنها به سمت چپ ماهاراشترا با چند ده ها تن از دیگران در وسایل نقلیه خصوصی و به مندیا پس از مه 15. آنها قرار داده شده تحت قرنطینه طبق پروتکل و نمونه های خود را تا به حال تست شده گفت: مندیا معاون کمیسر M. V. Venkatesh.

K. R. پت و Nagamangala بدترین آسیب دیده

این ماهاراشترا لینک تبدیل به یک سردرد به عنوان هزاران نفر از مهاجران در حال ورود مندیا هر روز. بسیاری از مهاجران در حال بازگشت به K. R. پت و Nagamangala taluks. دولت های منطقه ساخته شده است که تمام ترتیبات برای تغییر مهاجران به قرنطینه مرکز به طور مستقیم از بررسی پست ها به عنوان یک اقدام احتیاطی. آنها موضوع را به COVID آزمون و تعداد موارد مثبت رو به افزایش بوده است از آنجا که در هفته گذشته.

نه تنها این, ناگهانی نیز نسبت به ورود مهاجران به مندیا داخلی از طریق جاده. K. R. پت و Nagamangala بسیاری از این جاده ها و مقامات اذعان دارند که شکاف در نظارت وجود دارد به عنوان یک عدم تطابق بین تعداد که ثبت نام کرده اند در Seva Sindhu پورتال برای ورود به مندیا منطقه و کسانی که در واقع وارد شده است.

زن می میرد

خانم 55 ساله ای در اثر ایست قلبی در یک مرکز قرنطینه در Morarji دسای مسکونی مدرسه در Somanahalli از Nagamangala شب گذشته. او در بازگشت از بمبئی در مارس 17 و قرار داده شد تحت قرنطینه.

مرحوم بومی Juttanahalli از Nagamangala taluk شده بود اقامت در بمبئی با خانواده اش برای چند سال گذشته. گزارش از سواب نمونه است و انتظار گفت: مقامات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن