دادگاه تکذیب حکم بازداشت برای سامسونگ وارث

سامسونگ وارث Lee Jae-yong فرار کرده بازداشت و پس از یک دادگاه در سئول را تکذیب کرد دادستان درخواست برای بازداش

توسط PARINEWS در 20 خرداد 1399

سامسونگ وارث Lee Jae-yong فرار کرده بازداشت و پس از یک دادگاه در سئول را تکذیب کرد دادستان درخواست برای بازداشت او در حالی که آنها انجام تحقیقات به اتهام تقلب در حسابداری. لی که می رود توسط Jay Y. Lee در غرب و نایب رئیس سامسونگ الکترونیک صرف تقریبا یک سال در زندان تا فوریه 2018 برای نقش خود در جریان رسوایی.

"به نظر می رسد که دادستان باید امن مقدار قابل توجهی از شواهد از طریق تحقیقات خود را, اما آنها سقوط کوتاه از توضیح اعتبار به بازداشت لی" سئول دادگاه منطقه مرکزی گفت: به گزارش Nikkei. "با توجه به اهمیت این مورد آن است که مناسب برای تعیین اینکه آیا متهمان به عهده دارند و درجه (مشارکت) از طریق کافی محاکمه و بحث."

به این ترتیب پرونده لی هنوز هم می تواند ادامه. دادستان ممکن است به دنبال حکم بازداشت دوباره پس از جمع آوری شواهد بیشتر و یا اتهامات عنوان شده علیه لی بدون بازداشت او را. آنها به نام تصمیم "تاسف" کرد و گفت آنها را ادامه تحقیقات با توجه به شاخص Nikkei.

اتهامات مرکز در سراسر 2015 ادغام دو, سامسونگ, گروه کسب و کار Cheil Industries و سامسونگ C&T. Lee متهم است که با استفاده از ادغام به عنوان یک راه گریز برای به دست آوردن کنترل بیشتر از کنگلومرا; او انتظار می رود که در نهایت بیش از, گروه از پدرش Lee Kun-hee است که گزارش شده است ناتوان از سال 2014.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن