آندروید 11 گوشی های آندروید خودکار به صورت بی سیم احضار, بدون نیاز به بیرون کشیدن دستگاه خود را

اپل CarPlay و گوگل آندروید خودکار هر دو به نظر می رسد بسیار مفید برای رانندگان - به سادگی در تلفن خود را به ات

توسط PARINEWS در 31 مرداد 1399

اپل CarPlay و گوگل آندروید خودکار هر دو به نظر می رسد بسیار مفید برای رانندگان - به سادگی در تلفن خود را به اتهام وصل, و آن را با صفحه نمایش لمسی بزرگتر ماشین خود را به شما جهت به قرار ملاقات دکتر خود را لینک, پخش موسیقی از لیست پخش Spotify خود را, و یا ارسال یک متن. گوگل همچنین دارای یک نسخه ساده تر است که به شما این اجازه را می دهد که به صورت بی سیم به استریو ماشین خود متصل شوید بدون اینکه حتی گوشی خود را از جیب خود خارج کنید — اما به گوشی های گوگل و سامسونگ محدود شد. در حال حاضر، گوگل بی سر و صدا اعلام کرده است که هر گوشی در حال اجرا آندروید 11 قادر خواهد بود برای اتصال به آندروید خودکار، بدون کابل.

صفحه پشتیبانی خودکار آندروید به روز شده گوگل هم اکنون اشاره می کند که «هر گوشی هوشمندی با اندروید ۱۱٫۰» قادر خواهد بود به صورت بی سیم به اندروید اتو متصل شود. به احتمال زیاد علاوه بر گوگل و سامسونگ، گوشی های تولیدکنندگانی مانند ال جی، موتورولا و وان پلاس نیز ممکن است زمانی که اندروید ۱۱ اواخر سال جاری از بتای عمومی خارج می شود، پشتیبانی دریافت کنند.

اما آندروید 11 پشتیبانی از آندروید خودکار بی سیم همراه با چند مورد نیاز: شما نیاز به هر دو تلفن و آندروید خودکار واحد سر است که پشتیبانی از 5GHz Wi-Fi. اگر شما در ژاپن یا روسیه زندگی می کنند، شما دسترسی به عنوان گوگل می گوید که آن سرزمین ها از ویژگی های بی سیم آندروید خودکار پشتیبانی نمی کند. حتی در اتحادیه اروپا، الزامات اضافی وجود دارد؛ گوگل می گوید گوشی های آندروید در اتحادیه اروپا که از Wi-Fi 5GHz در خودرو استفاده می کنند باید «الزامات نظارتی اضافی را رعایت کنند» اما ما کاملا مطمئن نیستیم که این برای شما چه معنایی دارد.

اگر ایده رفتن بدون کابل برای تلفن های موبایل جذاب، شما ممکن است بخواهید در نظر خرید شارژر بی سیم و همچنین - پس از همه، تلفن خود را نمی خواهد به شارژ در حالی که آن را جریان آندروید خودکار از جیب شما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن