سامسونگ برای راه اندازی یک سامسونگ پرداخت کارت اعتباری در این تابستان

سامسونگ قصد دارد برای راه اندازی یک سامسونگ پرداخت کارت اعتباری این شرکت امروز اعلام کرد در یک پست وبلاگ توسط

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399

سامسونگ قصد دارد برای راه اندازی یک سامسونگ پرداخت کارت اعتباری این شرکت امروز اعلام کرد در یک پست وبلاگ توسط Sang Ahn, معاون رئیس جمهور و مدیر کل سامسونگ پرداخت در شمال امریکا (از طریق اندروید مرکزی). سامسونگ راه اندازی خواهد شد به کارت خواهد شد که حمایت مدیریت پول نقد حساب در همکاری با امور مالی شخصی شرکت SoFi, Ahn گفت.

سامسونگ نیز در حال توسعه "همراه اول پول پلت فرم مدیریت" با توجه به Ahn. وبلاگ خود را ندارد جزئیات چه ویژگی های است که مدیریت پول پلت فرم و یا آینده کارت اعتباری ممکن است اما او می گویند که سامسونگ به اشتراک گذاری جزئیات بیشتر "در هفته های آینده."

سامسونگ می پیوندد اپل در ارائه یک مارک کارت پرداخت. اپل است اپل کارت یک کارت اعتباری صادر شده در همکاری با گلدمن ساکس و راه اندازی در ماه اوت سال 2019. اپل کارت است که هر دو تیتانیوم کارت شما می توانید با قرار دادن در کیف پول خود را و کارت های دیجیتال شما می توانید از طریق اپل پرداخت در آی فون خود را و اپل دیده بان و شما می توانید پیگیری هزینه های خود را در اپل کارت در داخل iOS را در کیف پول برنامه.

گوگل گزارش شده است که کار خود را در آن مارک کارت های پرداخت و همچنین هر چند گوگل ظاهرا خواهد بود یک کارت اعتباری مانند سامسونگ. گوگل نیز ظاهرا پیشنهاد صرف ردیابی ابزار برای کارت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن