بزرگترین اطلاعیه از Microsoft Build 2020

سالانه مایکروسافت کنفرانس توسعه رسما لگد کردن اولین سالانه توسعه دهنده کنفرانس در مصرف کننده تکنولوژی جهان ما

توسط PARINEWS در 31 اردیبهشت 1399

سالانه مایکروسافت کنفرانس توسعه رسما لگد کردن اولین سالانه توسعه دهنده کنفرانس در مصرف کننده تکنولوژی جهان ما تجربه کرده ام آنلاین. دیگران I/O گوگل و اپل WWDC. هر سه بدیهی است که تغییر در طول همه گیر و تماشای چه هر شرکت انتخاب کرده است (یا خواهد شد را انتخاب کنید) برای انجام شده است آموزنده.

گوگل, مستقیم تا لغو I/O به طور کامل — شاید بازی آن را امن تر به COVID جدول زمانی در منطقه خلیج گوگل تا به حال به یک تماس زمانی که همه چیز به دنبال به خصوص وخیم. وجود خواهد داشت برخی از مرتب کردن بر اساس آنلاین رونمایی برای اندروید, حداقل. اپل هنوز هم "در" به عنوان یک آنلاین-تنها رویداد و هر چند شما هرگز نمی دانید با اپل من گمان می کنم آن را امتحان کنید برای ایجاد یک چلپ چلوپ با نسخه های جدید از iOS iPadOS و آن را حتی ممکن است به یاد داشته باشید برای انجام کاری با macOS.

در مواجهه با شرایط مشابه مایکروسافت تصمیم به انجام کاری قابل توجه با توسعه آن کنفرانس: در آن قرار داده و در یک توسعه دهنده اصلی.

به طور معمول این keynotes سعی کنید به اعتصاب تعادل بین جذاب برای مصرف کنندگان با محصول جدید, اخبار و به توسعه دهندگان با ابزار جدید است که زندگی خود را آسان تر است. مایکروسافت که معمولا در اکثر ویژگی های کنفرانس فقط رفت و همه در با توسعه متمرکز بر محتوا.

این شرکت همچنین ارائه savvily نقل مکان کرد و از خانه به خانه و درمان آن تظاهرات بیشتر شبیه به یک زنده, ملاقات با شما تماس گرفته شده را در محل کار از یک نشان می دهد شما فقط عضو و برای.

آن را کمتر مانند سخنرانیها و بیشتر شبیه "سماجت با میکرو...تیم ملی!" آیا مایکروسافت مجریان در واقع خود را ؟ البته که نه. من اعتقاد دارم که شما اگر شما به من گفت که آنها را بر اساس کیفیت و کمیت adorably cringey پدر-طنز بر روی صفحه نمایش در ساخت ویدئو غذا ؟ جهنم بله و البته من آن را دوست داشتم.

اما مایکروسافت را تاثیرگذار اخبار روز گذشته است. من هیجان زده برای برخی از چیزهای جدید به مایکروسافت اج مرورگر به طور عمده جدید نمایش 3D در وب بازرس. همانطور که برای پینترست, ادغام, خوب, من, مثل, پینترست, اما من شک و تردید در مورد نوار کناری. بسیاری سعی کرده اند تا کاربردی و مداوم مرورگر های فرعی یک چیز است.

به عنوان یک سابق دفتر موقت را مسئول حفظ تمام انواع تصادفی اطلاعات شرکت در یک روش سازمان یافته من فوق العاده خوشحالم که به دیدن این جدید مایکروسافت لیست برنامه های طراحی شده برای تیم های شیرپوینت و چشم انداز. به نظر می رسد مانند آن می تواند مفید باشد برای همه نوع از وظایف است که نشستن در بین یک صفحه گسترده و کامل در نرم افزار پایگاه داده.

فراگیر چیزی که به من زده دیروز است که مایکروسافت واقعا شروع به کشف کردن که چگونه به افتراق استراتژی خود را برای ساختمان خود سیستم عامل از استراتژی خود را برای ساخت محصولات. سیستم عامل چیزهایی مانند ویندوز Azure و به طور فزاینده ای در دفتر و یا لبه مرورگر. محصولات چیزهایی مانند سطح خط Xboxes و دفتر نرم افزار.

مخلوط کردن استراتژی خود را برای ساخت سیستم عامل و محصولات منجر شما به پایین و قدیمی استیو بالمر مسیر فقط در تلاش برای ایجاد ویندوز نکته ضروری است که مسائل که واقعا ویندوز است که فقط در راه خود را.

که برای تلفن های موبایل مانند یک koan. اجازه دهید من دوباره سعی کنید: مگر اینکه شما در مجموع نپرداخته است (و من تقریبا وجود دارد تا بدون هیچ قضاوت) شما نمی توانید ویندوز را برای ویندوز. شما می توانید آن را برای چیزهایی که آن را قادر می سازد شما را به انجام. که یک پلت فرم. و در این سال در ساخت, مایکروسافت ساخته شده است آن را کاملا روشن آن را در کسب و کار ایجاد سیستم عامل است.

مایکروسافت برای متحد کردن دسکتاپ ویندوز و UWP برنامه های با پروژه جدید مراسم. این تلاش بار دیگر منجر به توسعه دهندگان از برنامه ویندوز چارچوب زاغه با پروژه مراسم که در سطح بالا خلاصه در تمام Win32 مقابل مدرن در مقابل مشکلات وب سایت را برای توسعه دهندگان. ما را ببینید که چگونه است که یکی می رود اما شما باید سلام تلاش است.

جدید مایکروسافت PowerToys اجرای لانچر برای ویندوز 10 در حال حاضر در دسترس برای دانلود. این ساختمان های هوشمند و مفید ابزار جدید برای ویندوز در PowerToys. به طور جدی, این نرم افزار, در اینجا چیزهایی که من در ماشین من در همه زمان ها از طریق ابزار شخص ثالث.

مایکروسافت آوردن گرافیکی لینوکس نرم افزار به ویندوز 10. آن را ساخت لینوکس حتی بهتر بر روی ویندوز با آن را ممکن است برای اجرای گرافیکی لینوکس نرم افزار بدون نیاز به مزاحم راه حل. این شرکت که یک بار crusaded در برابر منبع باز به طور کامل در آغوش آن است.

جدید مایکروسافت, مایع, دفتر اسناد Google Docs بر روی استروئیدها. این است که به راحتی بزرگترین اخبار نشان می دهد و تام منحصر به فرد شیرجه عمیق نگاهی به آنچه در آن است و آنچه در آن به معنی.

آنچه در آن است: تلاش برای modularize همه چیز شما ممکن است قرار دادن در یک دفتر doc و آن را در دسترس در هر نقطه در هر برنامه. آن را بر اساس تکنولوژی وب و همگام سازی در زمان واقعی است. و مایکروسافت باز است منابع آن را در امیدوار است که شرکت های دیگر اتخاذ آن قطعه کوچک از صفحات گسترده و لیستها و اسناد و هر چیز دیگری.

آنچه در آن به معنی: تام کردم افکار آنها را بخوانید. تمام من در اینجا اضافه است که مایکروسافت در حال تلاش برای انجام چیزی است که بسیاری (از جمله ahem بیل گیتس) را قبل از محاکمه در یک راه یا دیگری. هنگامی که شما در مورد نیمه راه از طریق تام ویژگی استراحت با تماشای این کاملا فوق العاده بزرگ و مورخ تصویری از اپل در آن OpenDoc استاندارد منتشر شده در یک سی دی رام در سال 1995.

نه همان چیزی که دقیقا اما نه به طور کامل متفاوت است. یکی از راه نگاه کردن به مایع است که مایکروسافت در حال تلاش برای کشتن فایل — و یا حداقل آنها را جدا از برنامه های. به جای وجود دارد که یک فایل ورد یا اکسل فایل وجود دارد فقط متن یا صفحه گسترده و قابل دسترس در هر برنامه شما می خواهید.

این یک رویا بسیار خوب است, اما آن را نیز که رویای مانند در منطق آن حداقل در مقایسه با چگونه ما استفاده می شود به فکر کردن در مورد فایل ها و متن ها و صفحات گسترده. اگر شما می خواهید برای قرار دادن سر خود را در اطراف آن به یک تور از buzzy مفهوم برنامه که فقط آن توجه داشته باشید-در نظر گرفتن تابع رایگان. آن را مانند یک نسخه کوچک از چشم انداز بزرگ مایکروسافت است که با شعار مایع. و تا زمانی که شما مرتب کردن بر اساس اجازه دهید ذهن خود را به سمت لترال بی اراده به راه خود را سازماندهی چیزهایی که آن را احساس بسیار عجیب و غریب و آزار دهنده استفاده کنید.

من را این همه می گویند که من فکر می کنم مایع قطعا شکست, اما آن را سخت. و همچنین است که آن را انتزاعی فقط در راه حق: آنچه که سیستم عامل در حال محاسبات انتزاعی. دسکتاپ, صفحه نمایش, نرم افزار, آیکون, task bars و ویندوز خود را فقط مجموعه ای از استعاره استفاده می کنید به فکر می کنم در مورد چگونه شما انجام مسائل بر روی کامپیوتر خود استعاره واقعی ساخته شده و مفید از طریق کد و طراحی. در یک سطح پایه که چه مایع بیش از حد.

آستانه بررسی و برای اولین بار به نظر می رسد

خیر Chromebook Duet نقد و بررسی: این هیچ کسب و کار هزینه بسیار کمی

Razer اپوس نقد و بررسی: جای تعجب صالح هدفون بی سیم

آمازون بوته باعث می شود بهترین قطعات از لیگ از افسانه های قابل دسترس بیشتر

اولین نگاه: مایکروسافت 13.5 اینچ سطح کتاب 3

بیشتر از آستانه

جو روگان پادکست در حال تبدیل شدن به یک Spotify منحصر به فرد. این است عظیم و گسترده اخبار. این یک ضربه بزرگ در اپل, بله, اما همچنین به طور بالقوه خبر بد برای جهان پادکست. باز بودن برای داشته ندار معاملات و انحصار برای دارا.

کروم شدن یک تن از ایمنی و امنیت به روز رسانی به زودی. نسخه بعدی کروم خواهد بود یکی از بزرگترین و در حالی که بلند است.

وان پلاس را به طور موقت غیر فعال کردن 'X-ray' دوربین فیلتر است که می بیند از طریق پلاستیکی و لباس

Infinite دارای یک مدیر عامل جدید — در حال حاضر او را به معامله با برچسب موسیقی, رقابت, برنامه و عصبانی سناتورهای. جولیا الکساندر:

مایر یک بولداگ اجرایی که برتری تحت فشار رقابت سختی که باید به کمک این پلت فرم به عنوان بزرگترین شرکت رسانه های اجتماعی شروع به آمده برای Infinite را مخاطب است. Infinite دیدم 97 درصد رشد کاربران در ایالات متحده در سال 2019 از 18.8 میلیون به 37.2 میلیون, با توجه به eMarketer داده های به اشتراک گذاشته شده با شرف.

خارج شده است تعطیل جت پس از صرف 3 میلیارد دلار آن در سال 2016. شات.

Facebook راه اندازی مغازه ها را بیشتر کسب و کار آنلاین در طول این بیماری همه گیر. مشروبی که بدرقه نوشابه.

Sony آینده ZV-1 به نظر می رسد مانند یک RX100 سفارشی فقط برای vlogging



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن