تشنه koalas, لیسیدن درختان

Koalas, لیسیدن تنه درخت به فرو نشاندن عطش خود را هنگامی که از آن باران دانشمندان فقط یاد گرفته. آن upends آنچه

توسط PARINEWS در 14 اردیبهشت 1399

Koalas, لیسیدن تنه درخت به فرو نشاندن عطش خود را هنگامی که از آن باران دانشمندان فقط یاد گرفته. آن upends آنچه که زیست شناسان مدت ها تصور می کردند در مورد koalas: که آنها تقریبا در تمام آب آنها نیاز از برگ اوکالیپتوس می خورند.

اما koalas احتمالا دامان تا آب مانند بسیاری از حیوانات — به جز آنها این کار را از درختان با توجه به یافته های منتشر شده امروز در مجله رفتارشناسی. با آتش سوزی, موج گرما و خشکسالی قرار دادن بیشتر و بیشتر استرس در مخلوقات دانشمندان بوده است با توجه به چگونه koalas نگه داشتن هیدراته.

"این به طور قابل توجهی تغییر درک ما از چگونگی koalas به دست آوردن آب در وحشی. آن است که بسیار هیجان انگیز" نویسنده سرب از رفتارشناسی کاغذ و دانشگاه سیدنی محقق والنتینا ملا در بیانیه ای گفت.

این کشف شگفت انگیز ساخته شده با بهره گرفتن از کمک دانشمندان شهروند و مستقل محیط زیست که تا به حال مشاهده koalas رفتار در بین سال های 2006 و 2019. یک کوآلا گرفتار شد زني تا آب باران برای بیش از 30 دقیقه در "سرعت ثابت" از دو licks در هر ثانیه است. در مجموع آنها مستند 46 نمونه از koalas, نوشیدن, در, درختان, در طول و بعد از آن بارید. Koalas ثبت شد نوشیدن هر زمان مشاهدات ساخته شده بودند در باران. یکی از دلایلی که دانشمندان تا به حال متوجه شده قبل از این دلیل است که مردم کمتر به احتمال زیاد به بیرون بروید و به دنبال آنها را در آب و هوای بد با توجه به ملا. The marsupials به نظر می رسد ترجیح می دهند صاف بخش هایی از درختان که در آن آن را آسان تر برای جمع آوری trickling آب.

Koalas شود توسط اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت است که نگه می دارد آهنگ از گونه های در معرض خطر. آنها ویران عظیم bushfires که از طریق استرالیا در اواخر سال گذشته. نزدیک به یک سوم از تمام koalas تصور می شد که شده است از بین برود در ایالت نیو ساوت ولز بود که سخت ترین ضربه از آتش سوزی.

همان گرم و خشک شرایطی که سوخت شعله های آتش در سمت چپ koalas خشک می باشد. عکس ها و فیلم های koalas نزدیک شدن مردم به نوشیدن رفت ویروسی به عنوان آتش سوزی خروشان در سراسر استرالیا در سال گذشته است.

حتی قبل از آخرین آتش سوزی, ملا قبلی تحقیقات نشان داده است که تغییر آب و هوا بود ترک koalas تشنه. در سال 2017, koalas, شدند, گرفتار در دوربین ایستاده به نوشیدن مصنوعی در آب ایستگاه های راه اندازی شده توسط محققان — بسیار غیر معمول رفتار حیوانات است که صرف بیشتر از زندگی خود را در درخت اوکالیپتوس.

در آن زمان ملا و همکاران او فکر و رفتار بود چرا که درجه حرارت گرمتر و تغییر الگوهای بارندگی بودند تا خشک شدن برگ که koalas خوردن. در حال حاضر او و او co-نویسندگان مقاله جدید فکر می کنم که بارندگی کمتر می تواند یکی دیگر از عامل مستقیم ترک koalas با کمتر آب باران به دامان کردن از تنه درخت آنها را به خانه.

ملا در حال حاضر در حال جمع آوری پول برای ادامه تحقیق و تنظیم بیشتر نوشیدن ایستگاه برای koalas. او امیدوار است که نوشیدن ایستگاه های که قرار داده شده, در, درختان, را, koalas, یک راه امن برای خنک کردن حتی به جهان اطراف آنها همچنان به حرارت بالا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن