Galaxy Tab S7 به همراه کدها نشان می دهد خاموش در یک 12.4 اینچ صفحه نمایش

کدها برای یک سرزده تبلت سامسونگ گلکسی تب S7 به علاوه نشان می دهد که این دستگاه می تواند یک 12.4 اینچ صفحه نمای

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

کدها برای یک سرزده تبلت سامسونگ گلکسی تب S7 به علاوه نشان می دهد که این دستگاه می تواند یک 12.4 اینچ صفحه نمایش (از طریق 9to5Google). که اندازه صفحه نمایش را تب S7 به علاوه بسیار بزرگ در مقایسه با اکثر تبلت های اندروید, هر چند این امر می تواند کمی کوچکتر از اپل 12.9 اینچی اپل, نرم افزار.

این کدها آمده از leaker OnLeaks و ساز مورد Pigtou و ظاهرا بر اساس درز نقشه های CAD. این بدان معناست که شما باید هر چیزی را در مورد کدها با یک دانه نمک — اما آنچه این کدها نشان می دهد به نظر می رسد در قلمرو امکان است.

در اینجا آنها را اگر شما می خواهید برای دیدن آنها را برای خودتان:

Pigtou مقاله همچنین برخی از شایعه, مشخصات و اطلاعات در مورد تب S7 به همراه. ظاهرا خواهد شد در حدود 285 متر و طولانی 185 گسترده و 5.7 میلی متر ضخامت و آن را با دو دوربین نصب بر روی پشت. آن را ممکن است یک دوربین در جلو هر چند در یک تغییر از کهکشان S6 که دوربین به نظر می رسد در سمت راست تبلت به جای بالا (اگر شما در حال نگه داشتن تبلت در یک جهت عمودی). برگه S7 پلاس نیز شایعه شده یک 9,800 میلی آمپر باتری یک 120Hz نمایش و کار با Samsung S Pen.

در اینجا یک ویدیو نشان دادن طراحی برگه S7 به علاوه از Pigtou کانال یوتیوب:

OnLeaks و Pigtou همچنین همکاری در ارائه شایعه Galaxy Tab S7. که قرص را ظاهرا باید یک 11 اینچ صفحه نمایش و می تواند 253.7 متر طول 165.3 mm گسترده و 6.3 میلی متر ضخامت و آن را کمی بزرگتر از تب S6. مانند تب S7 به علاوه برگه S7 نیز ممکن است دارای دو دوربین عقب و یک دوربین جلو در سمت راست قاب تبلت. آن را نیز می تواند با 7,760 میلی آمپر باتری.

در اینجا یک گالری از تب S7 کدها:

و در اینجا یک ویدیو از تب S7 از Pigtou کانال یوتیوب:

این معلوم نیست که این تبلت خواهد آمد و یا چه مقدار از آنها هزینه خواهد شد. زبانه کهکشان S6 منتشر شد در ماه سپتامبر تا شاید تب S7 و S7 پلاس عرضه خواهد کرد و در زمان مشابه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن